Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@20:49:39 GMT

خبر محرمانه و فوری:یک برش حسابی

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۴۴۵۱۴

خبر محرمانه و فوری:یک برش حسابی

قطعا تجربه خرید های خوب و هیجان انگیز از گراد را فراموش نکرده اید. گراد در سال گذشته نیز با تلاشی بی وقفه درصدد ایجاد فرصتی عالی و استثنایی برای مشتریان و همراهان همیشگی خود بود. - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، گراد با افتخار فرصتی مناسب برای خرید مشتریان وفادار خود ایجاد کرده است. از 19 آبان تا سه روز فرصت دارید هر آنچه از گراد میخواهید،  با قیمتی  فوق العاده بخرید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سه روز طلایی، عالی و استثنایی برای اینکه هر محصولی که دوست دارید با نصف قیمت خریداری کنید. این بهترین فرصت برای آقایان و بانوانی است که به استایل خود اهمیت ویژه ای می دهند.

یک خبر فوق العاده جذاب و عالی

گراد هم گام با بهترین برندهای روز دنیا یک شگفتی جدید می آفریند. فوق العاده ترین فرصت برای خریدی هیجان انگیز تنها یکبار در سال .یک برش حسابی در راه است. در وضعیت نگران کننده بیماری کرونا و در روزهایی که همه اجناس در حال گران و گرانتر شدن هستند؛  برند گراد در راستای تکریم مشتریان خود یک جشنواره فروش فوق العاده دارد که شما می توانید قیمت هایی با یک برش حسابی را تجربه کنید. قطعا غیر قابل باور است اما مجموعه گراد همه محصولات خود را با 50 درصد تخفیف ویژه و افسانه ای به فروش می رساند. فقط به مدت سه روز از 19 تا 21 آبان ماه
 

بسیاری از ما در روزهای سخت و طولانی قرنطینه لیستی از محصولات مورد علاقه خودمان را آماده کرده ایم تا در اولین و بهترین فرصت تهیه کنیم. محبوب ترین برند ایران، گراد مفتخر است که فرصتی عالی و استثنایی  برای خرید به صورت آنلاین و حضوری برای همراهان و مشتریان گرامی خود فراهم کند.

برند گراد از 19 تا 21آذر ماه، حراجی هیجان‌انگیز و جذاب برگزار می‌کند که  مطمئنیم بسیاری از شما منتظر این فرصت عالی و استثنایی بوده اید. این رویداد جذاب شامل تخفیف‌باورنکردنی 50 درصدی روی تمام محصولات این برند است. جالب تر اینکه در این فرصت عالی پوشاک بانوان نیز به سبد محصولات افزوده شده و قطعا با مدل ها و طراحی های جدید و نوین به یک شگفتانه پر فروش تبدیل خواهد شد.

گراد با افتخار فرصتی مناسب برای خرید مشتریان وفادار خود ایجاد کرده است. از 19 آبان تا سه روز فرصت دارید هر آنچه از گراد میخواهید،  با قیمتی  فوق العاده بخرید. سه روز طلایی، عالی و استثنایی برای اینکه هر محصولی که دوست دارید با نصف قیمت خریداری کنید. این بهترین فرصت برای آقایان و بانوانی است که به استایل خود اهمیت ویژه ای می دهند.

این فرصت را از دست ندهید و در جشنواره یک برش حسابی انواع پوشاک را با 50  درصد تخفیف از آن خود کنید.  مجموعه فروشگاه های برند گراد در یک برش حسابی امسال به شما خوشتیپی و خوش استایلی را هدیه می دهد. شما در این شگفتانه عالی باید به دنبال این باشید که کیفیت را با تخفیف بخرید زیرا اجناس بی کیفیت که همیشه ارزان هستند. گراد شما را لایق بهترین  پوشاک  میداند از این رو به شما فقط پوشاک زنانه و مردانه نمی فروشد بلکه شیک پوشی و کیفیت را با افتخار به شما هدیه می دهد.

از محصولات پرفروش و نامدار گراد می‌توان به پیراهن مردانه ، کت و شلوار،  کت تک، شلوار مردانه، کراوات و پاپیون، کمربند، کیف وکفش ، پوشاک زمستانی و پوشاک زنانه شامل مانتو، بارانی و محصولات متنوع دیگر اشاره نمود که در این جشنواره عالی و استثنایی به فروش می رسند.

گراد چگونه شما را غافلگیر خواهد کرد؟

گراد، از بزرگترین تولیدکنندگان پوشاک آقایان و خانم ها، شرایط فوق العاده ای را در اختیار مشتریان خود قرار داده و کمپین فروش ویژه ای با50 درصد تخفیف را تحت عنوان «یک برش حسابی» از 19 آذر ماه تا 21 آذر ماه در تمامی فروشگاه های سراسر کشور برقرار نموده است. فراموش نکنید که علاوه بر فروشگاه های زنجیره ای گراد شما از 19 تا 21 آذر ماه می توانید از فروشگاه اینترنتی گراد تمامی محصولات خود را با بهترین کیفیت وبا 50 درصد تخفیف خریداری کنید

روش های خرید در این جشنواره چگونه است؟

در این فرصت طلایی و کم نظیر ، می‌توانید به سه شکل محصولات متفاوت و جذاب گراد را خریداری کنید.

روش اول؛ خرید حضوری

شما می توانید در این سه روز هیجان انگیز با رعایت پروتکل های بهداشتی برای خرید به فروشگاه های 19 گانه در سراسر کشور مراجعه کنید تا بتوانید در کمال آرامش به خرید در جشنواره یک برش حسابی بپردازید. لازم به خاطر نشان است که تمامی شیوه نامه های بهداشتی به شکل سخت گیرانه در تمامی فروشگاه های گراد رعایت می شود.

روش دوم؛ خرید آنلاین

همراهان و مشتریان گرانقدر گراد می توانند به صورت غیر حضوری و آنلاین از سایت گراد به خرید محصولات  مورد نیاز خود بپردازند. درگاه اینترنتی امن و دسترسی آسان به تمامی دسته بندی ها از مزیت های خرید آنلاین از سایت محسوب می شود.

روش سوم؛ خرید از اپلیکیشن

شما همراهان گرامی گراد، می توانید با نصب اپلیکیشن گراد بر روی تلفن همراه خود به خرید در فرصت طلایی یک برش حسابی بپردازید. از این روش شما خواهید توانست در هر نقطه از ایران و جهان که باشید محصولات مورد نیاز خود را خریداری کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

به گفته رضا سلامتی مدیر مارکتینگ گراد ضمن قدردانی از مشتریان؛ یک برند برای ایجاد حس اعتماد در ذهن مخاطبان خود، می‌بایست علاوه بر در نظر گرفتن کیفیت و قیمت، همواره با مشتریان خود در تعامل باشد.

شما در این شرایط اقتصادی می توانید لباس های خود را با یک برش حسابی از گراد با بهترین کیفیت خریداری کنید. در اصل شایستگی و کیفیت را در یک برش حسابی با بهترین قیمت خریداری کنید. چرا که شما شایسته بهترین پوشاک هستید.

هیجان‌انگیزترین قسمت جشنواره‌ «یک برش حسابی» گراد، تخفیف‌های 50 درصدی است. در این جشنواره‌ی جذاب سه روزه، شما می توانید پوشاک زنانه و مردانه را در هر دسته بندی که می خواهید با 50 درصد تخفیف بخرید. از شلوار مردانه گراد تا کت و شلوارمردانه بسیار شیک را در این حراج ارزان تر از همیشه بخرید. گراد با تنوع زیاد خود به شما حق انتخاب همه محصولات را با 50 درصد تخفیف داده است. پس ما در کمپین یک برش حسابی گراد شما را محدود نکرده ایم.

بر این باوریم که مشتریان گراد، با پرستیژ، خوش سلیقه و دقیق هستند که به کیفیت توجه داشته و در انتخاب پوشاک خود بسیار هوشمندانه عمل میکنند. بر آنیم که با تلفیق نوآوری، هنر طراحی و قدمت چندین ساله در این صنعت، سهم قابل توجهی در تامین خواسته های مشتریان خود داشته باشیم.

برند گراد با 19 نمایندگی فعال در سراسر کشور، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان دانش محور و صاحب سبک در این صنعت محسوب می شود

شما از همه دسته بندی های گراد می توانید بهترین کیفیت را در  جشنواره جذاب یک برش حسابی امسال با 50 درصد تخفیف بخرید. در کمپین "یک برش حسابی" گراد شما 50 درصد تخفیف دارید که می توانید با آن یک خرید به یاد ماندنی را تجربه کنید.

"این مطلب تبلیغاتی است"

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: عالی و استثنایی 50 درصد تخفیف خریداری کنید یک برش حسابی هیجان انگیز مشتریان خود فوق العاده برای خرید سه روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۴۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت

سازمان هواشناسی کشور وضعیت هوای تعدادی از شهرهای استان اصفهان در شانزدهم اردیبهشت تا ۲۴ ساعت آینده را اعلام کرد.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اداره کل هواشناسی استان اصفهان، وضعیت هوای بعضی از شهرهای استان را تا ۲۴ ساعت آینده به شرح زیر اعلام کرد:

اصفهان: آسمان صاف تا قسمتی ابری گاهی وزش باد / ‏‏ بیشینه دما: ۲۶ درجه سانتی‌گراد / کمینه دما: ‬ ۱۵ درجه سانتی‌گراد

شرق اصفهان: آسمان صاف تا قسمتی ابری اواسط روز وزش باد / بیشینه دما: ۲۷ درجه سانتی‌گراد / کمینه دما: ۱۰ درجه سانتی‌گراد

نجف‌آباد: آسمان صاف تا قسمتی ابری اواسط روز وزش باد / بیشینه دما: ۲۵ درجه سانتی‌گراد / کمینه دما: ۱۳ درجه سانتی‌گراد

کاشان: آسمان‬‬‬‬ صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد / ‏ ‏ بیشینه دما: ۲۹ درجه سانتی‌گراد / کمینه دما: ‬ ۱۸‬ ‏ درجه سانتی‌گراد

سمیرم: آسمان صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد / ‏ بیشینه دما: ۱۶‬ درجه سانتی‌گراد / کمینه دما: ۷ درجه سانتی‌گراد

اردستان: آسمان صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد / بیشینه دما: ۲۸ درجه سانتی‌گراد / کمینه دما: ۱۶ سانتی‌گراد

خوانسار: آسمان صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد / بیشینه دما: ۱۷ درجه سانتی‌گراد / کمینه دما: ۱۱ سانتی‌گراد

مبارکه: آسمان صاف تا قسمتی ابری اواسط روز وزش باد / بیشینه: ۲۶ درجه سانتی‌گراد / کمینه: ۱۰ درجه سانتی‌گراد

شهرضا: آسمان صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد / بیشینه دما: ۲۳ درجه سانتی‌گراد / کمینه دما: ۱۰ درجه سانتی گراد

دولت‌آباد: آسمان صاف تا قسمتی ابری اواسط روز وزش باد / ‏ بیشینه دما: ‬ ۲۶ درجه سانتی‌گراد / کمینه دما: ۱۴ درجه سانتی‌گراد

کد خبر 750710

دیگر خبرها

  • جنجال هوخشتره و چاپ پول؛ شاخص محرمانه تورم را چه عددی حساب کرد؟
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت
  • درز اطلاعات محرمانه ارتش آلمان در اینترنت
  • بارندگی‌ها تا روز چهارشنبه در آذربایجان‌غربی ادامه دارد
  • گرم‌ترین و سردترین نقطه استان کرمان کدامند؟
  • گردمترین و سردترین نقطه استان کرمان کدامند؟
  • چمران: قرارداد با چینی‌ها محرمانه است! / از طرح شهرداری برای پارک لاله اطلاعی نداریم!
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت
  • قراردادهای سفر زاکانی به چین محرمانه است
  • شایعه عجیب در فضای مجازی پیرامون استقلال