Web Analytics Made Easy - Statcounter

دردیداردادستان خرم‌آباد با سرپرست ورزش و جوانان استان شاهون وند آینده ی ورزش و جوانان لرستان را مثبت عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ داریوش شاهون وند داستان خرم آباد و حشمت الله امان الهی سرپرست اداره کل با هم دیدار کردند .

در این دیدار که در محل اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد، شاهون وند دادستان خرم آباد  باابراز رضایت از روند فعلی و کاری اداره کل گفت:  با وضعیت پیش رو چشم‌انداز روشنی را برای اداره کل ورزش و جوانان پیش بینی می کنم  .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این‌ دیدار امان الهی سرپرست ورزش و جوانان لرستان با اشاره به توانایی خوب پرسنل استان  ، به بیان برخی مشکلات و دغدغه های ورزش و جوانان  خصوصا در حوزه های اشتغال قهرمانان، جوانان، مربیان ، داوران و باشگاه داران  پرداخت.

وی بااشاره به اینکه کرونا باعث شده که بیشترین ضربه به بخش ورزش و حوزه باشگاه داری وارد شود ،گفت: لازم است دراین حوزه کمک های مادی و معنوی بیشتری برای این قشر انجام شود چرا که آنها سرمایه های ورزش استان هستند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ورزش وجوانان کرونا در ایران امان الهی دادستان خرم آباد ورزش و جوانان شاهون وند اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۵۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات آزاد تپانچه جوانان؛ تمدن بر سکوی قهرمانی ایستاد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تیراندازی، فینال مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه آقایان جمعه، ۷ اردیبهشت در سایت تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد و در پایان نفرات برتر در سه رده سنی بزرگسالان، جوانان و نوجوانان معرفی شدند.   نتایج مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه جوانان به شرح زیر است: ۱- شایان تمدن از اصفهان ۲- محمدحسین نعمتی از تهران ۳- پارسا قربانی از تهران   مراسم اهدای مدال با حضور کبری غیاثی نایب رئیس بانوان، علی کلاتی سرمربی تپانچه جوانان و نوجوانان، علی گداری سرپرست برگزاری مسابقات، یاسر خلیل‌نژاد سرپرست کمیته آموزش، محمد مهدیان انفورماتیک، علی گل‌محمدی مسئول کمیته سلاح و مهمات، علی کاظمی، مسعود کلهری، محمود افضلی، حمید هدایتی، امین حق‌نیا و سیده شیما محمدی اعضای تیم داوری در سالن فینال سایت تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

دیگر خبرها

  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • بیشترین نرخ بیکاری متعلق به کدام استان؛ روندها رو به کاهش به چه معناست؟
  • بیشترین نرخ بیکاری متعلق به این استان کردنشین است
  • تدوین سند هوش مصنوعی باید مبتنی‌بر تمدن نوین اسلامی باشد/ پیش بینی بودجه ۵ همتی برای هزینه در هوش مصنوعی
  • محمدحسن روزی‌طلب سرپرست اداره کل برنامه‌های سیاسی صداوسیما شد
  • مسابقات آزاد تپانچه جوانان؛ تمدن بر سکوی قهرمانی ایستاد
  • مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان؛ احمدی مقام نخست را کسب کرد
  • دشمن با نشانه رفتن حجاب قصد ضربه به روح و روان جامعه را دارد
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • رفع تصرف اراضی ملی در گشت رودخان