Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، رسانه های عربی از تداوم بحران سوخت در عربستان در سایه عوامل مختلف از جمله ناکارآمدی دولت سعودی در بهبود اوضاع اقتصادی از یک سو و حملات موفقیت آمیز نیروهای مقاومت یمن از سوی دیگر خبر می دهند.

پایگاه خبری مرآة الجزیره گزارش داد که تصاویر مربوط به تشدید بحران سوخت در منطقه جازان عربستان در فضای مجازی منتشر شده به طوری که بسیاری از فعالان، این بحران را نتیجه حمله موفقیت آمیز اخیر ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به تاسیسات نفتی آرامکو می دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این نیز، شبکه المسیره تصاویر مربوط به صف های طولانی خودروها در جنوب عربستان سعودی که در انتظار سوخت گیری هستند را منتشر کرده بود.

در گزارش شبکه المسیره آمده است: این تصاویر مربوط به یمن یا جنوب غزه نیست بلکه متعلق به عربستان سعودی غنی‌ترین کشور نفتی در سطح جهان است.

بر اساس این گزارش، هزاران خودرو طی روزهای پی در پی، مقابل پمپ بنزین‌ها در صف هستند تا شاید بتوانند سوخت مورد نیاز خود را دریافت کنند.

بعد از حمله صورت گرفته به تأسیسات نفتی آرامکو در عربستان سعودی در سال ۲۰۱۹ نیز یک بحران سوختی گسترده در این کشور به وجود آمد.

نیروهای مقاومت یمن به تازگی با استفاده از موشک بالدار قدس ۲ موفق شدند یکی از بخش های تأسیسات نفتی آرامکو را در خاک عربستان هدف قرار دهند.

کد خبر 5090490 فاطمه صالحی

منبع: مهر

کلیدواژه: عربستان سعودی شرکت نفت آرامکو عربستان یمن ایالات متحده امریکا رژیم صهیونیستی عراق عربستان سعودی فلسطین جو بایدن ایران ترکیه افغانستان ونزوئلا سوریه فرانسه دونالد ترامپ لبنان بحران سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۶۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‏رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد

به گزارش قدس آنلاین، مصطفی قمری‌وفا در شبکه اجتماعی خود نوشت: رئیس کل بانک مرکزی ایران به منطور شرکت در پنجاهمین سالگرد تأسیس بانک توسعه اسلامی، تهران را به مقصد ریاض پایتخت عربستان ترک کرد.

دیدار و گفتگو با روسای بانک‌های مرکزی کشورهای مختلف از جمله عربستان در راستای توسعه مناسبات پولی و بانکی از جمله برنامه‌های رییس کل بانک مرکزی در عربستان است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • شاهکار بن سلمان؛ حیف و میل پولی به اندازه ارزش ۳ لیگ ژاپن، کره و ایران!
  • نشست مشورتی مقامات ۶ کشور عربی درباره تحولات غزه
  • فرود آمدن هواپیمای اسرائیلی در ریاض
  • یک هواپیمای اسرائیلی در ریاض فرود آمد
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی / تلویزیون اسرائیل: احتمالا این مقامات برای گفت‌و‌گو درباره عادی‌سازی روابط رفته باشند
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی | ماموریت صهیونیست ها در سفر به عربستان چیست؟
  • ‏رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • تشدید دوباره حملات انصارالله یمن: پهپاد آمریکایی و نفتکش انگلیسی هدف قرار گرفتند
  • چالش‌های میزبانی جام‌جهانی ۲۰۳۴ / دلار‌های نفتی عربستان قرار است چگونه هزینه شوند؟