Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «پیروز حناچی» شهردار تهران بعد از حضور در تمرین امروز پرسپولیس گفت: انشالله پرسپولیس به نمایندگی از تیم‌های باشگاهی ایران در لیگ قهرمانان آسیا حضور خواهد داشت. ما هم در تمرینات امروز حاضر شدیم تا به کادر فنی و بازیکنان دست مریزاد و خسته نباشید بگوییم. برای نماینده مردم ایران آرزوی موفقیت دارم امیدوارم با پیروزی برگردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار تهران در پاسخ به این سوال که وضعیت کمپ تیم ‌ملی را چطور ارزیابی می‌کنید، ادامه داد: بالاخره امکانات با رقبا قابل مقایسه نیست اما بازیکنان تلاش خود را می‌کنند. باغیرتی که در مراحل مقدماتی انجام دادند،  دست پر برمی‌گردند.

وی درباره حمایت از ۲ تیم پایتخت، یادآور شد: شهرداری حمایت فیزیکی دارد. پیش از این ورزشگاه شهید کاظمی به باشگاه پرسپولیس داده شد که اکنون اقدامات حقوقی برای واگذاری کامل در حال انجام است.  تیم‌هایی که جوانان پایتخت به آنها علاقه دارند نقطه هدف ماست.

حناچی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه حضور شما در تمرین به عنوان شهردار تهران می‌تواند موثر باشد و چقدر امیدوارید پرسپولیس قهرمان شود، خاطرنشان کرد: شانس رقابت بالاست. به غیرت بچه‌ها امیدوارم. فکر می‌کنم شهرداران دیگر هم دوست داشتند به این ۲ تیم کمک کنند چون توجه مردم به دو تیم پایتخت بسیار زیاد است و همه انتظار دارند این موفقیت‌ها برای کشور کسب شود و نهایت کمک خود را می‌کنند.

وی گفت: آرزوی موفقیت، خسته نباشید به کادر و بازیکنان و اینکه مردم آرزو دارند تیم دست پر برگردد.

تیم فوتبال پرسپولیس روز ۲۳ آذر راهی قطر می‌شود. سرخپوشان روز ۲۹ آذرماه در فینال لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه الجنوب دوحه به مصاف نماینده شرق آسیا خواهد رفت.

منبع: باشگاه پرسپولیس برچسب‌ها ورزشگاه شهید کاظمی باشگاه پرسپولیس پیروز حناچی لیگ قهرمانان آسیا پروندهٔ خبری همراه با پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزشگاه شهید کاظمی باشگاه پرسپولیس پیروز حناچی لیگ قهرمانان آسیا ورزشگاه شهید کاظمی باشگاه پرسپولیس پیروز حناچی لیگ قهرمانان آسیا اخبار کنکور لیگ قهرمانان آسیا شهردار تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۱۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمود موفقیت دولت در چهره شهرها مشخص است

ایسنا/لرستان شهردار بروجرد با بیان اینکه بروجرد شهر علما و قطب صنعت ورشوی کشور است، بیان کرد: نمود موفقیت دولت در چهره شهرها مشخص است.

یحیی عیدی بیرانوند در جلسه شوراهای اسلامی شهرها و شهرداران لرستان با بیان اینکه فضای عمومی شهر نشان‌دهنده اقتصاد شهر است، گفت: باید کارگروه ویژه‌ای برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در همه دستگاه‌ها شکل بگیرد.

شهردار بروجرد با بیان اینکه به منظور جذب سرمایه‌گذار باید خواسته‌ها و زمان‌بندی آنها تعیین شود، تصریح کرد: صنایع آلاینده چهره شهرها را مخدوش کرده و ساماندهی این‌ها باید از سوی متولیان امر انجام شود.

عیدی بیرانوند خواهان استفاده از ظرفیت قرارگاه خاتم برای انجام پروژه‌ها شد.

وی بیان کرد: شهرداری و شورای شهر بروجرد خود را سرباز ولایت و رئیس‌جمهور می‌دانند و چنانچه مورد حمایت قرار گیرند می‌توانند موانع را در امر مدیریت و مبلمان شهری برطرف کنند.

شهردار بروجرد افزود: بروجرد دومین شهر استان به لحاظ جمعیتی به‌حساب می‌آید و باید ارزش افزوده براساس جمعیت باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جنجال حذف ستاره از لوگوی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس
  • نمود موفقیت دولت در چهره شهرها مشخص است
  • فینال جام حذفی، جایی دور از پایتخت!
  • پیام قلعه‌نویی به تیم ملی فوتسال: مطمئنم با جام برمی‌گردید
  • شمسایی: مشتاقانه منتظر فینال و هواداران تایلندی هستم
  • صحبت‌های شمسایی پس از صعود به فینال آسیا
  • شمسایی: بازی در آسیا سخت و نزدیک شده است
  • شمسایی: بازیکنان ازبکستان خودشان را روی زمین می‌انداختند
  • انگیزه سرمربی الهلال: فرصت جدید برای موفقیت!