Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه تراکتور نسبت به اظهارات مجری شبکه سه واکنش نشان داد.

خبرگزاری میزان - باشگاه تراکتور به اظهارات اخیر مجری برنامه فوتبال برتر درباره این باشگاه واکنش نشان داد. تراکتوری‌ها اعتقاد دارند اظهارات روز گذشته مجری شبکه سه، موجب برانگیخته شدن احساسات هواداران این تیم شده است.

در این راستا، مدیرعامل باشگاه تراکتور با ارسال نامه‌ای به سازمان صداوسیما، ضمن اعتراض به رفتار این مجری جوان، بر خواسته به‌حق هواداران تراکتور برای پخش دیدار‌های این تیم از شبکه سوم سیما تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در متن این نامه آمده است:

«جناب آقای دکتر علی‌عسگری
ریاست محترم سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران
سلام علیکم

احتراما، به استحضار عالی می‌رساند در مورخ ۱۷ آذر ۹۹ مجری برنامه‌ی فوتبال برتر در برنامه زنده تلویزیونی از شبکه ۳ سیما، عمدا یا سهوا الفاظی در ارتباط با تیم مردمی و پرطرفدار تراکتور و بازیکنان و مربیان این تیم بزرگ و محبوب به کار برده است که منجر به جریحه‌دار شدن احساسات میلیون‌ها تماشاگر پرشور این تیم محبوب شده است.

در این راستا و در جهت پیگیری مطالبه بر حق هواداران تیم تراکتور، مدیریت باشگاه وظیفه ذاتی و قانونی خود می‌داند مراتب اعتراض را به جنابعالی به‌عنوان مقام ارشد سازمان مذکور رسانده و انتظار دارد دستور موکد داده شود تا ضمن برخورد با عوامل توهین و افتراء به تیم پرطرفدار و مردمی تراکتور، اجازه چنین اظهارنظر‌هایی به عوامل و گردانندگان آن به‌ویژه مجری جوان و جویای نام آن داده نشود.

مدیریت باشگاه پیشنهاد موکد دارد که برای دلجویی از خیل عظیم طرفداران تیم فوتبال تراکتور، بازی هفته هفتم این تیم مقابل پیکان تهران در روز ۲۷ آذر از شبکه سوم سیما پخش سراسری شده تا حسن نیت دست اندرکاران این شبکه به این تیم محبوب و طرفداران پرشور آن اثبات گردد.

لازم به یادآوری است در صورت تکرار هرگونه اهانت مجدد، مدیریت حقوقی باشگاه مراتب را از طریق مراجع ذیصلاح، پیگیری قضایی خواهد کرد.

با آرزوی توفیقات الهی

سجاد سیاح
مدیرعامل باشگاه تراکتور»

بیشتر بخوانید: نصیرزاده: نگران نتایج تراکتور هستیم/ فشار بازی باعث درگیری بین نیمکت‌نشینان شد

انتهای پیام/

برچسب ها: تراکتور لیگ برتر فوتبال

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تراکتور تراکتور لیگ برتر فوتبال باشگاه تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۳۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام: با حضور هلدینگ خلیج فارس به آینده استقلال امیدواریم

آفتاب‌‌نیوز :

 به دلیل تاخیر در پرواز سرمربی استقلال با کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با تراکتور در تبریز نرسید.

جواد نکونام سرمربی آبی‌پوشان درباره دیدار با تراکتور در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران گفت: «این دیدار اهمیت فراوانی برای ما دارد و نیازی به توضیح اضافه نیست. تراکتور از تیم‌های قدرتمند و خوب فصل جاری لیگ برتر بوده و در مقابل، ما هم انگیزه فراوانی برای این مسابقه داریم و نهایت تلاش خود را می‌کنیم. این بازی و امتیازهایش برای ما اهمیت زیادی دارد. در تعطیلات تمرینات منظم و خوبی داشتیم. روی این بازی کار کردیم. با برنامه جلو رفتیم و امیدواریم نتیجه دلخواه خودمان و هواداران را به دست بیاوریم.»

سرمربی استقلال درباره واگذاری باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج فارس، توضیح داد: «واگذاری استقلال اتفاق بزرگی بود و همه این واگذاری را به فال نیک می‌گیریم. جا دارد همین جا از علی عسکری، مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس، همکاران ایشان و همینطور سردار شهریاری تشکر ویژه کنیم. تنها چند روز بعد از حضور رسمی‌شان در استقلال، قدم مهمی برداشتند و بخشی از طلب بازیکنان را واریز کردند. با حضور آن‌ها به آینده استقلال امیدوار هستیم. به طور قطع همه چیز منظم‌تر خواهد بود و شک نداریم زیرساخت‌ها هم درست می‌شود. استقلال یک سرمایه بزرگ است و خدا را شکر دیدگاه مالکان جدید هم مثبت بوده و می‌تواند باشگاه را متحول کند. هواداران هم حمایت کنند. به طور قطع اتفاقات خوبی در راه خواهد بود.»

جواد نکونام در پایان گفت: «ما به نتایج دیگر تیم‌ها فکر نمی‌کنیم و فقط نگاه‌مان به بازی‌های خودمان است. تمام تمرکزمان را گذاشته‌ایم. شش هفته سخت و سرنوشت ساز در انتظار ماست. باید بیش از هر زمان دیگری تلاش کنیم. جواب تلاش‌های طول فصل را در این مقطع خواهیم گرفت. بازیکنان هم تمام تمرکز خود را گذاشته‌اند. توکلمان به خداست و شک نداریم هواداران حتی نسبت به گذشته بیشتر از ما حمایت خواهند کرد و این موضوع به تیم انرژی می‌دهد.»

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • نکونام: با حضور هلدینگ خلیج فارس به آینده استقلال امیدواریم
  • جواد نکونام: با مالک جدید باشگاه به آینده امیدواریم
  • نکونام: انگیزه فراوانی برای بازی با تراکتور داریم
  • حمید مطهری: باید مثل سربازان جنگجو برای تراکتور بجنگیم
  • مطهری: مانند سرباز مقابل استقلال می‌جنگیم/ گل‌محمدی عزیز است، اما من مسئول فنی تراکتور هستم
  • مطهری: مقابل استقلال برای حیثیت و آبروی خودمان بازی می‌کنیم
  • حمید مطهری: گل‌محمدی فنی‌ترین مربی است
  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • جعفری: باختیم، اما برای پورحمیدی خوشحالم
  • حمله قلبی به دو هوادار تراکتور به خاطر استرس شدید