Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد عبادی‌زاده روز سه‌شنبه در آیین معارفه مدیر جدید حوزه خواهران استان هرمزگان اظهارداشت: اگر فکر جامعه فکر تمدن ساز نباشد تمدن شکل نخواهد گرفت پس حوزه های علمیه در این زمینه نقش مهمی دارند.

وی ادامه داد: افزون بر یک‌هزار ۵۰۰ طلبه خواهر هم اکنون در حال تحصیل و به همین میزان در سال‌های گذشته فارغ التحصیل حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه بندرعباس ابرازامیدواری کرد، مدیر جدید حوزه علمیه خواهران استان که امروز رسما سکاندار حوزه علمیه خواهران هستند شرایطی را بوجود بیاورد که دوره‌های تکمیلی و مؤسسات آموزش عالی در استان هرمزگان زودتر راه‌اندازی کند.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور نیز گفت: جمهوری اسلامی اصل را برای تمدن‌سازی گذاشته است و امام خمینی (ره) با ایجاد فرصت تحصیل مساوی زن و مرد در جامعه دانشگاهی و حوزوی، راه برای ایجاد تمدن نوین اسلامی هموار کرد.

حجت‌الاسلام عبدالکریم بهجت‌پور بیان داشت: امام خمینی(ره) که خود رشد یافته مکتب قرآن و اهل بیت(ع) بود توانست بسترهای عدالت‌خواهی را در کشور باز کند و یکی از آن اقشار مستضعف در جامعه، زن و جایگاه منزلت زن در جامعه بود.

وی ادامه داد: هم اکنون ۹۸درصد از کادر مدیریتی حوزه خواهران و بیش از ۳۰ الی ۴۰ درصد از گروه های علمی برعهده خود خواهران است که این نگاه متعالی به جایگاه زن در جامعه را نشان می دهد.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور در این مراسم از تلاش‌های ۱۴ ساله حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی‌زاده (امام جمعه بندرعباس و مدیرسابق حوزه علمیه خواهران هرمزگان) قدردانی کرد و ابرازداشت: وی موسس حوزه خواهران در هرمزگان هستند و اگر نماینده ولی فقیه در استان نمی‌شد تا پایان راه، مدیریت را با وی ادامه می‌دادیم.

در پایان این مراسم از تلاش‌های حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی‌زاده (امام جمعه بندرعباس) و مدیرسابق حوزه علمیه خواهران هرمزگان قدردانی شد و حجت‌الاسلام عبدالمحمود جهانگیری به عنوان مدیر جدید حوزه خواهران این استان معرفی شد.

برچسب‌ها ریاست شورای سیاست گذاری حوزه‌ های علمیه خواهران محمد عبادی زاده هرمزگان تمدن نوین اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محمد عبادی زاده هرمزگان تمدن نوین اسلامی محمد عبادی زاده هرمزگان تمدن نوین اسلامی اخبار کنکور حوزه علمیه خواهران حوزه های علمیه حوزه خواهران حجت الاسلام عبادی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۳۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در حوزه علمیه آخوند همدانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در این مراسم حجت الاسلام مظاهری، مدیر مدرسه علمیه زنگنه با تسلیت سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) گفت: ما همه بهره‌مند و متنعم از مکتب فقه جعفری و امام محمد باقر (ع) هستیم و بیشتر معارفی که امروزه به عنوان گنجینه شیعه در دستان ما قرار دارد، از وجود مبارک این دو امام همام است.

دیگر خبرها

  • خسروپناه: دستاوردهای دانش‌آموزان سمپادی تمدن نوین اسلامی را محقق کرده است
  • همایش «دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین» برگزار می‌شود
  • تهران و قم میزبان همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین شدند
  • تهران و قم میزبان همایش دین‌، فرهنگ و رسانه‌های نوین شدند
  • تعلیم و تربیت احیاکننده تمدن عظیم اسلامی است
  • خیزش دانشگاهی علیه ظلم در جهان آغاز شده است
  • عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در حوزه علمیه آخوند همدانی
  • نیازمند جهاد تعلیم و تربیت در حوزه های علمیه هستیم
  • امام صادق (ع) بنیانگذار تمدن نوین بشری
  • پیروان امام صادق(ع) در مسیر تمدن‌سازی