Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،علی اکبر میدانشاهی، مدیرعامل شرکت گاز استان یزد گفت: واحد‌های امدادی شرکت گاز استان یزد در سال جاری پاسخگوی بیش از ۱۷ هزار تماس تلفنی از طرف مشترکین گاز طبیعی در سطح استان بوده اند.

او افزود: در سال جاری ۱۷ هزار و ۲۵۰ تماس تلفنی با واحد‌های امداد شرکت گاز در مرکز استان و شهرستان‌ها برقرار شده که شش هزار و ۵۸۰ تماس غیر عملیاتی بوده و ۱۰ هزار و ۶۷۰ تماس منجر به خدمات امدادی شده و پاسخگویی و خدمات رسانی در سریعترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول ادامه داد: پیش بینی می‌شود با توجه به فرارسیدن فصول سرد سال، این تماس‌ها با رشد قابل ملاحظه‌ای همراه شود لذا تمهیدات لازم از طرف این شرکت به منظور پاسخگویی مناسب و انجام اقدامات لازم صورت پذیرفته است.

میدانشاهی در ادامه با اشاره به هوشمندسازی امداد گاز استان یزد بیان داشت: هوشمند سازی امداد نخستین قدم به منظور خدمت رسانی مطلوب و سریع به مشترکین می‌باشد لذا این مهم در شهرستان یزد به صورت کامل اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان یزد تصریح کرد: هوشمندسازی نتایجی از جمله پاسخگویی هوشمند کامپیوتری، دقت در پیدا نمودن محل تماس مشترک از طریق سامانه G.P.S، ارسال پیام و آدرس‌دهی بصورت TEXT به اتومبیل‌های امداد، ارائه بیش از ۵۰ نوع گزارشات آماری و تحلیلی، ردیابی اتومبیل‌های امداد توسط مرکز و سیستم‌های مسئولین در هر مکان، نظارت دقیق بر عملکرد کاربران و امدادگران و صرفه جویی در نیروی انسانی را به همراه داشته است.

میدانشاهی در ادامه با اشاره به حساسیت گاز طبیعی و خطرات مربوط به آن گفت: اپراتور‌های مستقر در سامانه مرکز امداد و اتفاقات گاز (۱۹۴) و نیز امدادگران و گازبانان در تمامی ساعات شبانه روز آماده پاسخگویی و خدمات‌رسانی به مشترکین می‌باشند لذا مردم عزیز می‌توانند به صورت شبانه روزی با سامانه گویا و مکانیزه ۱۹۴ تماس حاصل نموده تا کارشناسان واحد امداد و تعمیرات این شرکت درکمترین زمان ممکن در محل مورد نظر حضور یافته و جوابگوی مطالبات مشترکین و رفع مشکل آنان باشند.

میدانشاهی یادآور شد: به منظور گازرسانی پایدار و ایمن گاز طبیعی در فصول سرد، شرکت گاز استان یزد کشیک‌های زمستانی خود را به منظور آمادگی هرچه بیشتر در مواقع اضطراری و پیشگیری از قطع احتمالی جریان گاز مصرفی مشترکین به صورت شبانه روزی دائر نموده است.

او افزود: نیرو‌های کشیک در تمامی ساعات شبانه روز حتی خارج از وقت اداری و روز‌های تعطیل به صورت ۲۴ ساعته استمرار جریان گاز استان را رصد می‌کنند تا در صورت بروز هرگونه نقص احتمالی، نسبت به شناسایی و رفع آسیب پیش آمده اقدام نمایند.

انتهای پیام/و

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گازرسانی فصل زمستان هوشمندسازی شرکت گاز استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۳۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا در دیدار پرسپولیس و سپاهان آمبولانس نبود

به گزارش خبرگزاری مهر، پس از انتشار خبری با عنوان "اتفاق عجیبی دیگر در بازی پرسپولیس و سپاهان؛ آمبولانس اورژانس در ورزشگاه نبود! "، روابط عمومی سازمان اورژانس استان تهران جوابیه‌ای صادر کرد.

در خصوص موضوع عدم حضور آمبولانس‌های اورژانس تهران در ورزشگاه آزادی در حین برگزاری بازی پرسپولیس و سپاهان، لازم به ذکر است که سازمان اورژانس استان تهران همواره در بیشتر رویدادها و تجمعات، اعم از ملی، مذهبی، ورزشی، فرهنگی و اجتماعی، با تمام توان نسبت به ارائه خدمات اورژانسی به شهروندان اقدام نموده و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد. همچنین خدمات اورژانس استان تهران به هموطنان کاملاً رایگان بوده و بر مبنای قانون هر تماس گیرنده‌ای با هر نژاد و قومیتی، که با شماره ۱۱۵ تماس حاصل نماید وظیفه خود می‌دانیم در کمترین زمان ممکن، ارائه خدمت نمائیم.

پوشش برنامه و تجمعات بخش خصوصی اعم از ورزشی و غیر ورزشی که دارای درآمدهای هنگفت مالی برای برگزار کنندگان است، از وظایف ذاتی این سازمان نبوده و متولیان امر می‌بایست قبل از شروع برنامه‌های خود نسبت به تأمین آمبولانس تدبیر نمایند.

خاطر نشان می‌گردد حجم بالای تماس روزانه مددجویان در استان بیش از ۱۱ هزار تماس بوده و در سال گذشته یک میلیون و ۲۶۰ هزار مأموریت در تهران انجام پذیرفته است که این مهم بیانگر نقش حیاتی اورژانس در سلامت شهروندان است.

تمام این دستاوردها در شرایطی صورت می‌پذیرد که در تهران، خدمات جاری با زحمات مضاعف همکاران ما در حال ارائه بوده و استقرار ناوگان اورژانس در زمان برگزاری مسابقات متعدد ورزشی موجب بروز چالش در ارائه خدمت ارزشمند به هموطنان می‌گردد.

استقرار آمبولانس در تمامی تجمعات، اعم از کوچک و بزرگ، مستلزم اختصاص آمبولانس و کارشناس عملیاتی به صورت انحصاری به آن رویداد است. این امر در حالی است که اورژانس استان تهران وظیفه خطیر خدمت‌رسانی به تمامی ساکنین پایتخت و استان تهران را در طول شبانه‌روز بر عهده دارد؛ لذا برگزارکنندگان این مسابقات ورزشی لازم است قبل از شروع بازی‌ها نسبت به پرداخت هزینه و تأمین آمبولانس از بخش خصوصی یا دولتی اقدام نماید.

در مسابقه اخیر ضمن ارائه تمامی این موارد به صورت مکتوب به مسئولان برگزاری، متأسفانه برگزار کنندگان با بی توجهی اقدامی در این زمینه انجام ندادند، با این حال جهت خدمت رسانی در بازی پرسپولیس و سپاهان، تمام پایگاه‌ها و ناوگان اورژانس در اطراف ورزشگاه آزادی در آماده‌باش کامل قرار داشته و در صورت بروز هرگونه حادثه‌ای، آمبولانس‌ها در کمترین زمان ممکن به محل اعزام می‌گردیدند.

با توضیحات بیان شده این سازمان آمادگی دارد تا با همکاری مسئولین ذی ربط، نسبت تعیین سازوکاری شفاف برای تأمین منابع مورد نیاز جهت ارائه خدمات بهتر در رویدادهای ورزشی اقدام نماید.

کد خبر 6098348 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • چرا در دیدار پرسپولیس و سپاهان آمبولانس نبود
  • رویداد صدرا بستر افزایش همکاری بین دانشگاه و صنعت است
  • عبور موفق از پیک تابستان امسال نیازمند همراهی مردم کردستان
  • سرمایه‌گذاری ۹۷۹ میلیارد تومانی‌ در صنعت برق خراسان جنوبی
  • ببینید | زیرکی جالب یک زن در تماس با پلیس برای درخواست کمک به صورت نامحسوس!
  • هوشمندسازی ۸۰ درصدی مشترکان برق در مازندران
  • راه‌اندازی واحد CRM در شرکت صنایع معادن و عمران رضوی
  • پاسخگویی به ۳۵۷ هزار تماس مشترکین آب و فاضلاب قم
  • جریان گاز ساکنان مسکن مهر کهک قطع می‌شود
  • پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به مشترکین کم‌مصرف قزوین