Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@20:51:54 GMT

هشدار سطح نارنجی هواشناسی استان مرکزی

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۵۴۲۲۴

هشدار سطح نارنجی هواشناسی استان مرکزی

حمیدرضا غیاثی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک، اظهار کرد: با ورود سامانه بارشی نسبتاً شدید به استان مرکزی، هواشناسی هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

وی افزود: در پی هشدار هواشناسی به شهرداران، فرمانداران و اعضای ستاد مدیریت بحران اعلام آمادگی شده و همه دستگاه‌ها مربوط آماده‌باش شدند.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استان مرکزی خاطرنشان کرد: خوشبختانه بارش‌‌های چند روز اخیر هیچ‌گونه خسارتی در پی نداشته و مشکلی در سطح شهرها و محورهای مواصلاتی ایجاد نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غیاثی ادامه داد: سدها و بندها به طور مداوم رصد و پایش شده و در زمینه ذخیره آب فضای کافی وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به فصل بارش‌، برودت هوا و همچنین شرایط کرونا از شهروندان درخواست داریم از سفرهای غیرضروری خودداری کرده و در صورت لزوم، تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استان مرکزی تصریح کرد: با آغاز فصول سرما متأسفانه شاهد حوادث تلخی از قبیل گازگرفتگی در منازل هستیم که خواهشمندیم شهروندان نسبت به بررسی وسایل گازسوز دقت کافی داشته باشند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: استان مرکزی مدیریت بحران هواشناسی سامانه بارشی استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۴۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار هواشناسی خوزستان درباره وقوع گرد و خاک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای آبادان، در این اطلاعیه آمده است: وزش بادهای متوسط تا شدید همراه با تندباد لحظه‌ای و احتمال رخداد گرد و خاک محلی و موقت در بعد از ظهرها از اواسط روز دوشنبه تا اواخر وقت سه شنبه هفته جاری هشدار سطح زرد صادر کرد.
بر اساس این اطلاعیه این پدیده در مناطق جنوبی، جنوب غربی، غربی و مرکزی استان پیش‌بینی می‌شود.
اثر مخاطره شامل کاهش دید افقی و افت کیفیت هوا و افزایش غلظت آلاینده‌های گرد و خاک است و احتیاط در تردد غیرضروری بیماران تنفسی، افراد سالخورده و کودکان توصیه می‌شود.

دیگر خبرها

  • هشدار نارنجی هواشناسی برای کرمانشاه
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای ۱۴ استان
  • هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۲/۱۰؛هشدار نارنجی هواشناسی برای ۱۴ استان
  • هشدار هواشناسی خوزستان درباره وقوع گرد و خاک
  • شهروندان از شنا در آب‌های جمع شده ناشی از رواناب‌ها و سدهای خاکی خودداری کنند
  • پساب شهری جایگزین آب مصرفی صنایع کرمانشاه شد
  • مدیریت بحران شهرستان خوروبیابانک ار امکانات کافی برخوردار نیست
  • برنامه تأمین ارز دولت و بانک مرکزی شفاف است ولی کافی نیست
  • مدیریت بحران شهرستان تفتان در خصوص وضعیت جوی اخطاریه صادر کرد
  • ضرورت تقویت ماشین‌آلات و تجهیزات اطفای حریق در ایلام