Web Analytics Made Easy - Statcounter

میرغضنفری با بیان اینکه مراسم های مذهبی خودجوش هستند گفت: هیئت امنای مساجد باید با هماهنگی نهادهای ذیربط و رعایت چارچوب‌ها و پروتکل های بهداشتی مراسم های مذهبی برگزار کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از انزلی، «اسماعیل میر غضنفری » امروز (سه شنبه، ۱۸ آذر ) در جلسه ستاد مقابله با کرونای شهرستان انزلی در فرمانداری این شهر، اعلام وضعیت شهرها در روزهای کرونایی را از دغدغه های مردم اعلام کرد و اظهارداشت: اعلام وضعیت از سوی فرمانداری براساس سلسله مراتب و ابلاغیه های صادره از مبادی رسمی کشور و نه از اطلاعات منتشره در فضاهای مجازی صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار انزلی با بیان اینکه از امروز وضعیت انزلی نارنجی است تصریح کرد: از فعالان فضای مجازی می خواهیم همراهی لازم را با مسئولان داشته باشند و چراکه تقابل نتیجه ای جز ناراحت کردن مردم ندارد به همین منظور آماده پاسخگویی به هر انتقادی هستم.

 

وی گفت: با توجه به اعلام وضعیت جدید در انزلی محدودیت‌های بیشتری اعمال می‌شود به همین منظور از تیم‌های مسئول می خواهم ابتدا با ارشاد و تذکر، سپس اخطار کتبی و گرفتن مهلت ۲۴ ساعته و در نهایت با اجرای قوانین بازدارنده و سلبی، به اجرای قانون بپردازند.

 

میرغضنفری تصریح کرد: مردم از این محدودیت‌ها آسیب دیده‌اند و نمی‌خواهیم آسیب بیشتری بر آنها وارد شود و از همراهی شهروندان در اجرای قوانین و مصوبات ستاد ملی کرونا قدردانی می کنیم.

 

میر غضنفری متذکر شد: همراهی مردم در اجرای تصمیمات اتخاذ شده برای برون‌رفت از این بن بست قابل تقدیر است مردم با همراهی می‌توانند در بهبود شرایط به مسئولان کمک کنند.

 

فرماندار انزلی افزود: رویکرد دولت و حاکمیت برخورد سلبی و قهری نبوده اما در صورت اجبار برای سلامت عموم جامعه قانون را سختگیرانه اعمال خواهد کرد.

 

وی خاطر نشان کرد: محدودیت هایی که در نتیجه تصمیمات حاکمیت، دولت، وزارت بهداشت و ستاد کرونا اتخاذ می شود به اقتصاد یک یا چند گروه آسیب می زند و اجرای تصمیمات را از سوی مردم سخت‌تر می کند. اما مردم هم باید همراهی لازم را برای اجرای دستورالعمل های ابلاغی داشته باشند.

پایان پیام/707

منبع: شبستان

کلیدواژه: وضعیت نارنجی ستاد کرونا هیات امنای مساجد اعلام وضعیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۶۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک

طی این مراسم که با حضور دکتر عبدالجبار ذاکری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برگزار شد، از دکتر مجتبی مهترپور به پاس ۱۶ ماه حضور در شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک تقدیر و دکتر محمد رزانی به عنوان سرپرست جدید این مرکز معرفی شد.

در پایان با اهدای لوح یادبود از طرف معاون بهداشتی دانشگاه، از زحمات دکتر مهترپور تجلیل و ابلاغ دکتر رزانی بعنوان رئیس جدید شبکه بهداشت به وی تقدیم گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت بیرانوند برای همراهی پرسپولیس در بازی با سپاهان
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • هوای اصفهان قابل قبول است/ شاخص ۴ شهر بر مدار قرمز و نارنجی
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • اجرای موفق طرح عفاف و حجاب در آذربایجان غربی
  • هوای ۲ شهر خوزستان در وضعیت نارنجی آلودگی
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهرهای استان گلستان
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • مراسم تجلیل از قهرمانان کشتی اصفهان برگزار شد
  • تاکید امام جمعه قم بر همراهی همه دستگاها برای استمرار اجرای طرح نور