Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، پس از درج خبری مبنی بر آمار ارائه شده از وضعیت کرونا در چاروسا شهرستان کهگیلویه(http://fna.ir/f1a9fq) روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه به این خبر واکنش نشان داد:

بسمه تعالی 
در پاسخ به مطلب درج شده در خبرگزاری فارس با عنوان" وقتی که مسئولین شبکه بهداشت و درمان بدون یا با آمار اشتباه وارد جلسات ستاد کرونا شدند" لازم است نکات ذیل به اطلاع رسانده شود:

۱- شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه به عنوان دبیر جلسات ستاد شهرستانی مقابله با کرونا با اشراف کامل بر آمار های مرتبط با تعداد نمونه های اخذ شده و چگونگی روند مشارکت مردم در امر نمونه گیری، و تعداد پاسخ های دریافتی مبنی بر ابتلاء افراد به کرونا ، وظیفه خود میداند تا با مطرح کردن چنین آمارهایی در ستاد شهرستانی مقابله با کرونا نسبت به اتخاذ تصمیمات مهم در راستای پیشگیری و کنترل بیماری کرونا اقدام نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲- بدیهی است که رفتار گروههای مختلف مردم به تناسب فواصل زمانی برگزاری این جلسات متفاوت بوده و به همین جهت در دوره ای با مشارکت خود در فرایند نمونه گیری و پرهیز از تشکیل و یا حضور در اجتماعات مختلف به کنترل و پیشگیری این بیماری کمک کرده و گاهی نیز عکس این موضوع واقع می شود، لذا ارائه آمارهای تخصصی صرفا برای اتخاد تصمیمات بازدارنده نسبت به رفتارهای پرخطر گروهی در جامعه صورت میگیرد.

۳- ستاد مقابله با کرونای شهرستان کهگیلویه به عنوان مرجع تصمیم گیری در راستای حفاظت از سلامت عمومی در برابر خطرات ابتلاء به ویروس کووید ۱۹ ضمن به حداقل رساندن مدت زمان جلسات خود، از برگزاری این جلسات در مراکز بخش های تابعه خودداری نموده و بخشداران به عنوان نماینده رئیس ستاد شهرستانی مقابله با کرونا در بخش مربوطه، در صورت لزوم و طی هماهنگی با ستاد شهرستان اقدام به برگزاری جلسات مشابه با ادارات مرتبط در آن بخش مینمایند.

۴- در خصوص دستگاه رادیولوژی مرکز خدمات جامع سلامت قلعه رئیسی، قطعه مورد نظر تامین و با حضور کارشناسان شرکت پشتیبان به زودی نصب و راه اندازی خواهد شد.

روابط عمومی شبکه بهداشت ودرمان شهرستان کهگیلویه

انتهای پیام/82021

منبع: فارس

کلیدواژه: درمان بهداشت سلامت عمومی کهگیلویه شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه مقابله با کرونا ستاد شهرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۷۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مهاباد، حسن عباسی اظهار کرد: در راستای اجرای مصوبات سفر استاندار آذربایجان غربی به مهاباد و بازدید از محلات محروم احداث مرکز جامع سلامت در منطقه پشت‌تب در دستور کار قرار گرفت و اعتبار اولیه اختصاص یافته است.

وی اضافه کرد: هم‌اکنون احداث این مرکز به شبکه بهداشت و درمان واگذار و تحویل پیمانکار برای شروع عملیات اجرایی شده است.

فرماندار ویژه مهاباد گفت: همچنین امسال احداث چهار خانه بهداشت در روستاهای تابعه شهرستان با هدف ارتقای بهداشت و سلامت مناطق روستایی در دست اقدام است.

عباسی ضمن قدردانی از همت خیران سلامت در این شهرستان گفت: ۳۰ میلیارد از طرف خیران سلامت برای تکمیل پروژه بخش دیالیز بیمارستان کمک شده است.

وی از راه‌اندازی خدمات شیمی درمانی هلال احمر مهاباد خبرداد و گفت: ۸۵ درصد هزینه درمان بیماران سرطانی توسط بیمه، ۱۵ درصد توسط بیمار و پنج درصد هم از طرف هلال احمر تامین خواهد شد.

فرماندار ویژه مهاباد در پایان تکمیل مراحل ساخت ۲ بیمارستان تامین اجتماعی و ۳۵۰ تختخوابی مهاباد را جز اولیت های مدیریت شهرستان دانست و اظهار کرد: با تمکیل این پروژه‌ها، سرانه تخت بیمارستان شهرستان از میانگین کشوری نیز بالاتر خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز
  • روستای رودریش شهرستان کهگیلویه درگیر اپیدمی بیماری تب مالت است
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • برگزاری ۳۸۱ یادواره در شهرستان کهگیلویه / استقبال از اجلاسیه شهدا
  • پزشک متخلف در یکی از روستا‌های تالش دستگیر شد
  • پزشک متخلف در یکی از روستاهای تالش دستگیر شد
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • افتتاح و راه‌اندازی ۳ خانه بهداشت در میناب
  • خیران پیشگامان اصلی رفع نیازهای درمانی هستند