Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-28@20:44:21 GMT

قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا انجام شد

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۵۹۰۱۳

قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا انجام شد

به گزارش ورزش سه، یک روز پس از حذف نماینده ژاپن و چین، قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا در سالن کنفرانس استادیوم اجوکیشن سیتی به انجام رسید و مقرر که تیم های اولسان هیوندای با بیجینگ گوآن و ویسل کوبه با سوون سامسونگ در مرحله یک چهارم نهایی بایکدیگر روبرو شوند.

در قرعه کشی ابتدا نام تیم اولسان بیرون آمد و سپس حریفش بیجینگ چین انتخاب شد تا مشخص شود این دو تیم نخستین بازی این مرحله را قرار است در ورزشگاه اجوکیشن برگزار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 بازی دوم هم که از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است، همان روز بین دو تیم سوون سامسونگ و ویتسل کوبه به انجام می‌رسد.

کشور کره جنوبی باتوجه به پیروزی اولسان هیوندای و سوون سامسونگ، بیشترین تعداد نماینده را در این مرحله دارد. نکته جالب این که تیم های پرستاره چینی نظیر گوانژو اورگراند و شانگهای چین پیش از این مرحله حذف شدند.

هر کودک یک کتاب داستان برای اسم قشنگش دارد. ببینید

هر کودک یک کتاب داستان برای اسم قشنگش دارد. ببینید

بیجینگ تنها نماینده چین در لیگ قهرمانان آسیاست؛ اگر در ابتدای تورنمنت یک نظرسنجی برگزار می‌شد، کمتر کسی حذف یاران اسکار و شاگردان کاناوارو را پیش بینی می‌کرد.

اکنون پرستاره ترین تیم حاضر در منطقه شرق ویسل کوبه است که با حضور آندرس اینیستا و توماس فرمالن حریفی جدی به حساب می‌آید. نکته جالب این که ویسل برای نخستین بار به لیگ قهرمانان آسیا آمده و حالا امیدوار است که تا فینال نیز پیش برود.

پس از این، بازی مرحله نیمه نهایی روز ۲۳ آذر برگزار می‌شود و سپس پرسپولیس به همراه نماینده شرق آسیا شش روز استراحت خواهند داشت و بعد روز ۲۹ آذر در ورزشگاه الجنوب بازی نهایی را برگزار می‌کنند.

 

این سالن همان جایی است که قرعه کشی منطقه غرب نیز برگزار شد؛ آن جا پرسپولیس به پاختاکور خورد و با شکست این تیم راهی نیمه‌نهایی شد‌

بیجینگ - اولسان؛ فینال زودرس!

بیجینگ گوان در یک دیدار نزدیک با یک گل از سد اف سی توکیو گذشت، اولسان با 3 گل ملبورن ویکتوری را شکست داد، ویسل کوبه با 2 گل شانگهای SIPG را مغلوب کرد و سوون سامسونگ نیز با حساب 3 بر 2 موفق به شکست یوکوهاما مارینوس ژاپن شده بود.
ظهر امروز و در دوحه، مراسم قرعه کشی انجام شد و تیم ها نیز حریفان خود را شناختند. بدین ترتیب، تیم اولسان هیوندای کره جنوبی که یکی از مدعیان اصلی حضور در دیدار فینال است، در این مرحله به مصاف بیجینگ گوان دیگر تیم قدرتمند این مرحله می رود تا یک فینال زودرس را در مرحله شرق شاهد باشیم.

 

سامسونگ - ویسل؛ شگفتی سازی یا اقتدار؟
ویسل با آندرس اینیستا بی گمان یکی از بهترین های لیگ قهرمانان آسیا در فصل جاری بوده است. این تیم در مرحله گروهی توانست گوانژو اورگراند را کنار بزند و در مرحله حذفی نیز از سد شانگهای گذشت و حالا آماده حذف نماینده کره جنوبی است.
این دو تیم در مرحله گروهی دو تقابل با یکدیگر داشتند که سهم هر کدام یک پیروزی بود. برد سامسونگ منجر به صعود این تیم به مرحله حذفی شد که در نوع خود یک شگفتی سازی بود.

 

پنجشنبه 20 آذر

بیجینگ گوان چین -  اولسان هیوندا کره جنوبی (۱۳:۳۰)
ویسل کوبه ژاپن -  سوون سامسونگ کره جنوبی (۱۷:۳۰)

 

        

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا سوون سامسونگ ویسل کوبه کره جنوبی قرعه کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۹۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان قرعه‌کشی مرحله بعدی جام حذفی

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته دور یک هشتم نهایی پیکارهای جام حذفی به اتمام رسید که شکست پرسپولیس برابر آلومینیوم اراک، مهمترین اتفاق این دور از پیکارها بود تا سرخ پوشان نیز به مانند رقیب دیرینه خود، از دور مسابقات کنار بروند.

با برگزاری این پیکارها، حالا تیم های راه یافته به دور بعدی مسابقات، در انتظار مشخص شدن حریفانشان هستند. طبق اعلام کمیته برگزاری مسابقات، قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات جام‌ حذفی روز دوشنبه هفته جاری برگزار خواهد شد.

آنگونه که از قبل و توسط سازمان لیگ و کمیته برگزاری مسابقات جام حذفی اعلام شده بود، مرحله یک‌چهارم نهایی این مسابقات روزهای ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد.

پیش از این نیز مهدی تاج اعلام کرده بود که فدراسیون فوتبال قصد دارد تا بازی فینال را در کرمان برگزار کند.

دیگر خبرها

  • فردا قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • اعلام زمان قرعه کشی یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • زمان قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مشخص شد
  • زمان قرعه کشی مرحله ۱/۴ نهایی جام حذفی مشخص شد
  • آمادگی کامل خراسان جنوبی برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • پیش‌بینی۲۸۷ شعبه أخذ رأی برای دور دوم انتخابات خراسان جنوبی
  • تعاملات دستگاه‌ برای برگزاری انتخابات سالم افزایش یابد
  • افزایش تعاملات دستگاه‌ها برای برگزاری انتخابات سالم و رقابتی
  • اعلام زمان قرعه‌کشی مرحله بعدی جام حذفی
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی