Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار علی آزادی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این مدت یک هزار و ۳۲۹ دستگاه جریمه ۲۰۰ هزار تومانی، ۲۵۴ دستگاه ۵۰۰ هزار تومانی و ۱۵۹ دستگاه نیز یک میلیون تومانی جریمه شدند.

وی از همکاری و مشارکت بسیار خوب مردم در اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی در نقاط مختلف کردستان قدردانی کرد و افزود: طی این مدت به بیش از ۱۴ هزار و ۴۵۹ راننده نیز تذکر شفاهی و ارشادی داده شد و از ورود یا خروج از محدوده هفت هزار و ۸۶۲ دستگاه خودروی غیر بومی به شهرهای استان نیز جلوگیری بعمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایرنا، طرح جامع اعمال محدویت‌های پویا ستاد ملی کرونا، از روز شنبه یکم آذر با ممنوعیت ورود خودروهای غیر بومی و خروج خودروهای بومی به شهرهای نارنجی و قرمز از نظر وضعیت شیوع ابتلا به ویروس کرونا به مرحله اجرا در آمده و تا اطلاع ثانونی آذر ادامه دارد.

ویروس کرونا عامل بیماری کووید ۱۹ از اواخر سال ۲۰۱۹ در شهر ووهان چین مشاهده و در مدت کوتاهی در همه جهان منتشر شد به طوری که سازمان بهداشت جهانی در اسفند ۹۸ (فوریه ۲۰۲۰) بروز پاندمی (همه گیری جهانی) این بیماری را تأیید کرد.

محدودیت‌های جدید کرونایی از شنبه اول آذر در ۴۴۸ شهر شامل ۱۶۰ شهر با وضعیت قرمز، ۲۰۸ شهر با وضعیت نارنجی و ۸۰ شهر با وضعیت زرد به مدت دو هفته اجرا می‌شود.

در شهرهای نارنجی گروه‌های شغلی ۳ و ۴ ممنوعیت فعالیت دارند و مراکز تجمعی و مشاغل شامل پاساژهای سرپوشیده، تالارهای پذیرایی و برخی اماکن فرهنگی و مذهبی تعطیل هستند و بقیه مشاغل باز خواهند بود همچنین حداکثر یک دوم کارکنان در محل کار حاضر خواهند شد.

مردم باید همچنان از ترددهای غیرضروری، تجمع در اماکن عمومی، دورهمی و مهمانی و حضور در مراسم عروسی و ختم به صورت جدی خودداری کنند در غیر این صورت وضعیت دوباره قرمز شده و مرگ و میر ناشی از بیماری کووید۱۹ در استان افزایش پیدا می‌کند.

در حال حاضر۳۷۴ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری هستند و از این تعداد ۲۳۴ نفر در سنندج، ۳۶ نفر در سقز، ۱۸ نفر در مریوان، ۲۵ نفر در قروه، ۱۵ نفر در کامیاران، ۱۵ نفر در بانه، ۲۰ نفر در بیجار، ۱۱ نفر در دیواندره، تحت درمان قرار دارند.

بنابر اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تا ظهر دوشنبه ۱۷ آذر در مجموع ۱۰ هزار و ۸۲۷ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی و ۲۸۴ بیمار نیز جان خود را از دست دادند.

از اسفند پارسال تاکنون شمار مبتلایان به ویروس کرونا در کشور به یک میلیون و ۵۱ هزار و ۳۷۴ نفر رسیده و۵۰ هزار ۵۹۴ نفر هم جان خود را از دست داده‌اند و ۷۴۲ هزار و ۹۵۵ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

برچسب‌ها ویروس کرونا پلیس راهور ناجا فرماندهی نیروی انتظامی کردستان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا پلیس راهور ناجا فرماندهی نیروی انتظامی کردستان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی محدودیت های کرونا ویروس کرونا پلیس راهور ناجا فرماندهی نیروی انتظامی کردستان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی محدودیت های کرونا اخبار کنکور ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۹۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: شعبه اول بدوی ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی تایباد به پرونده قاچاق انواع لوازم یدکی خودرو  به ارزش ۲ میلیارد و ۱۵۰ میلیون  ریال رسیدگی کرد.

سید مرتضی مدنی افزود: شعبه با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالا‌های کشف شده متهم را به پرداخت پنج میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

وی گفت: با گزارش گمرک پیرامون کشف محموله قاچاق، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • زمینه بهبود وضعیت معیشتی‌ کارگران فراهم شود
  • جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • جریمه تاوان گرانفروشی خودرو
  • قاچاقچی سوخت ۸۸۸ میلیون تومان جریمه شد
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو در شیراز
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو به دلیل گرانفروشی
  • جریمه برای گرانفروشی خودرو
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد