Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیامی شهادت عبدالرسول استوار محمودآبادی را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خانواده محترم شهید عبدالرسول استوار محمودآبادی

سلام علیکم

خبر درگذشت جانباز سرافراز مجاهد استاد غم سردار دلاور دفاع مقدس و جبهه مقاومت اسلامی سردار سرتیپ پاسدار عبدالرسول استوار محمودآبادی موجب اندوه فراوان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی‌شک سابقه درخشان و خدمات ارزنده ایشان در عرصه‌های مختلف پاسداری از انقلاب و دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های بلند دینی ملی و انقلابی این سرزمین به ویژه در جنگ تحمیلی ۸ ساله و تا همراهی با سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی و مدافعان حرم در مبارزه پیروزمند و افتخارآمیز با داعش و تروریسم تکفیری از یاد و خاطره دوستان و همرزمان ایشان محو نخواهد شد.

این جانب با ادای احترام به مقام شامخ شهیدان و به ویژه شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم مراتب تبریک و تسلیت خویش را به حضور شما خانواده معظم آن شهید گرانقدر تقدیم داشته و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم رضوان و مغفرت الهی و همجواری با همرزمان شهیدش و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسئلت می‌نمایم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

سرتیپ ستاد امیر حاتمی

کد خبر 5091368 هادی رضایی

منبع: مهر

کلیدواژه: تروریسم جنگ تحمیلی امیر سرتیپ امیر حاتمی داعش انقلاب پیام تسلیت محسن فخری زاده مجلس شورای اسلامی محمد باقر قالیباف ایالات متحده امریکا علی اصغر زارعی محمد جواد ظریف برجام سوریه دفاع مقدس حسن روحانی اسحاق جهانگیری محمدجواد ظریف لایحه بودجه ۱۴۰۰ فیصل مقداد عبدالرسول استوار محمودآبادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۰۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گفت: پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) تشییع و در مسجد مقدس جمکران به خاک سپرده می‌شوند.

حجت الاسلام احمد لقمانپور افزود: پیکرهای مطهر این دو شهید والامقام، روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه از میدان آل یاسین تا مسجد مقدس جمکران تشییع و در صحن اصلی این مکان مقدس به خاک سپرده می‌شوند.

وی گفت: این دو لاله گلگون کفن در عملیات‌های کربلای ۵ و عاشورا به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

دیگر خبرها

  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود
  • امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است
  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم
  • تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم
  • امیر سرتیپ آشتیانی: حملات تروریستی در روسیه و ایران نتیجه حمایت کشور‌های غربی به ویژه آمریکا از گروه‌های تروریستی است
  • یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا
  • امیر سرتیپ آشتیانی: بسیاری از بحران‌های اخیر نتیجه سیاست‌های سلطه‌طلبانه غرب و ناتو بوده است