Web Analytics Made Easy - Statcounter

الهه افتخاری گفت: سعی داریم در دومین رویداد ملی فهما بتوانیم در طرح ملی ایران قوی حضوری فعال داشته باشیم به همین منظور فعالیت های قرآنی و فرهنگی کانون شهید ابراهیم هادی در راستای این طرح ملی اجرا می شوند.

«الهه افتخاری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: سعی داریم در دومین رویداد ملی فهما بتوانیم در طرح ملی ایران قوی حضوری فعال داشته باشیم به همین منظور فعالیت های قرآنی و فرهنگی کانون شهید ابراهیم هادی در راستای این طرح ملی اجرا می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!








مدیر کانون فرهنگی هنری شهید ابراهیم هادی جیرفت بیان کرد: توجه به گسترش فرهنگ مطالعه در بین اهالی محله مسجد یکی از برنامه های فرهنگی کانون بوده که در این رویداد ملی ذیل طرح ملی ایران قوی به دنبال تحقق آن هستیم.






وی افزود: یکی از برنامه های ما در راستای گسترش فرهنگ مطالعه، راه اندازی کتابخانه کانون است البته برای راه اندازی آن نیازمند مشارکت خیرین و اهالی محله مسجد هستیم.






افتخاری ابراز کرد: به منظور جلب کمک های مردمی و خیرین در نظر داریم طرح نذر کتاب را اجرا کنیم بنابراین علاقمندان به مشارکت در این طرح، می توانند کتاب های در حد نو و دست دوم موجود در منازل خود را برای راه اندازی کتابخانه کانون به ما تحویل دهند.





مدیر کانون فرهنگی هنری شهید ابراهیم هادی جیرفت ادامه داد: برای تشویق، ترغیب و افزایش میزان مشارکت مردم در طرح نذر کتاب، یک کلیپ یک دقیقه ای از معرفی کتابی که به کتابخانه اهدا می کنند را تهیه کرده و بعد از افتتاح کتاب خانه به قید قرعه به تعدادی از شرکت کنند اندر طرح نذر کتاب هدایایی اعطا می کنیم.





وی با بیان این مطلب که همواره سعی کرده ایم برنامه های قرآنی را در اولویت فعالیت های کانون قرار دهیم، اظهار کرد: در طرح ملی ایران قوی، حضور و مشارکت در جشنواره قرآنی مدها متان را در اولویت فعالیت ها قرار دادیم و در همین راستا مسابقات قرآنی در رشته های مکبری، اذان، قرائت نماز و تلاوت نور را برگزار کردیم.





افتخاری عنوان کرد: علاوه بر این نیز برای شرکت کودکان در این جشنواره، در حال برگزاری مسابقه نقاشی آیات قرآنی هستیم که به همین منظور بچه ها باید یک آیه از قرآن کریم به طور مثال آیه ای در خصوص مشورت را انتخاب کرده و با این مضمون نقاشی کنند.




مدیر کانون فرهنگی هنری شهید ابراهیم هادی جیرفت در خاتمه یادآور شد: برای شرکت در طرح ملی ایران قوی، کلیه فعالیت های کانون که ذیل این طرح در حال اجرا هستند را در سامانه بچه های مسجد بارگزاری می کنیم.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: دومین رویداد ملی فهما طرح ملی ایران قوی طرح نذر کتاب جشنواره قرآنی مدها متان مدها متان کتابخوانی کتاب طرح ملی ایران قوی شهید ابراهیم هادی فرهنگی کانون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۲۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های کانون در سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران اعلام شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این دوره از نمایشگاه کتاب با بیش از ۱۰۰۰ عنوان کتاب حضور خواهد داشت.

براساس این خبر در غرفه کانون پرورش فکری در بخش کودک و نوجوان بیش از ۱۰ مربی برتر کانون از سراسر کشور حضور دارند و به کودکان و خانواده‌ها در انتخاب کتاب مشاوره می‌دهند.

کانون زبان ایران نیز با بیش از ۱۵۰ عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب حاضر است و مشاوره، تعیین سطح رایگان و تخفیف ویژه کانون زبان ایران در غرفه‌های کانون صورت می‌گیرد.

همچنین مراسم جشن امضا با حضور نویسندگان آثار، اجرای کتاب تئاتر، برگزاری کارگاه‌های مادران، رونمایی از باشگاه صدهزار تایی‌های کانون، رونمایی از نشان باشگاه مخاطبان کانون، اختصاص تخفیف ویژه برای تجهیز کتابخانه‌های مدارس و اختصاص تخفیف ویژه برای مراکز کانون استان تهران از دیگر برنامه‌های کانون پرورش فکری در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران است.

علاوه براین در غرفه کانون سه مراسم رونمایی برای تولیدات جدید کانون پرورش فکری برگزار خواهد شد که رونمایی از کتاب‌های گروه سنی صفر (کتاب‌های مناسب برای گروه سنی زیر ۴ سال) از جمله این برنامه‌هاست.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در سالن‌های ناشران کودک و نوجوان، ناشران عمومی، ناشران آموزشی (ویژه کانون زبان) و بخش مجازی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به نشانی https://book.icfi.ir/ حضور دارد.

سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امکانات جدید رفت‌وآمد به نمایشگاه کتاب | «مشاور کتاب» در کنار بازدیدکنندگان
  • برنامه‌های کانون در سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران اعلام شد
  • اجرای پویش ملی اهدای اسناد و منابع کهن
  • تقدیر از مفاخر قرآنی و مفسر کتاب وحی در اردبیل
  • تسهیل فرایند صدور مجوز تشکل‌های قرآنی مردمی
  • تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری خمام نیازمند حمایت مسوولان است
  • رقابت شهرهای استان کرمان برای عنوان پایتخت کتاب ایران
  • نقشی از شخصیت‌های قصه‌های ایرانی بر روی پوستر نمایشگاه کتاب
  • تورهای بازدید نمایشگاه کتاب تهران در دیگر کشورها فعال شوند
  • تورهای بازدید نمایشگاه کتاب تهران در دیگر کشورها شوند