Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین زمانیان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اینک ۲ هزار و ۵۰۰ دانشجو در مقاطع کاردانی تا دکتری تحت پوشش کمیته امداد استان تهران هستند که هر ترم از خدمات معیشتی، کمک آموزشی، خوابگاهی و شهریه دانشجویی بهره مند می شوند.

وی بیان کرد: برای حمایت بیشتر از تحصیل این فرهیختگان در دوران تحصیل، وام هایی به ارزش ۵ تا ۲۰میلیون تومان (مقطع کاردانی تا دکتری) توسط این نهاد پرداخت می شود تا بتوانند بسیاری از ابزارهای آموزشی مورد نیاز خود را تهیه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان تهران تصریح کرد: این دانشجویان در کلیه ترم ها نیز مشمول دریافت خدمات تحصیلی از جمله کمک هزینه ۷۵۰هزار تومانی و هر ترم نیز کمک شهریه یک تا ۲ میلیونی نیز خواهند بود.

زمانیان به رابطان فرهنگی این نهاد در دانشگاه‌ها اشاره کرد و گفت: این افراد پل ارتباطی میان کمیته امداد و دانشجویان محسوب شده و تا زمانی که به علت برخی مشکلات و بدهی های تحصیلی دانشجو دچار معضل شود، خدمات شایانی را به این افراد تحت پوشش ارائه خواهند داد.

وی با بیان اینکه هه ساله همزمان با ۱۶ آذر (روز دانشجو) همایشی برای این قشر در نظر گرفته می شد، گفت: امسال به علت شیوع کرونا این مراسم به صورت وبینار مجازی عصر امروز برگزار و مباحث فرهنگی، مهارت زندگی و مسائل سیاسی روز به این قشر آموزش داده شد.

به گفته معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان تهران؛ همچنین در این وبینار از دانشجویان حائز رتبه در بخش علمی، قرآنی، ورزشی، ادبی و فرهنگی که در سال جاری توانستند در سطح کشور رتبه هایی را کسب کنند، تجلیل شد.

وی در پاسخ به این سوال که برای حمایت بیشتر دانشجویان پس از فراغت تحصیل در بازار کار چه تعاملی با دستگاه‌های خصوصی و دولتی خواهید داشت، افزود: با کارآفرینانی که امکان استخدام تعدادی از آنها را داشته باشند نیز به ازای هر دانشجو مبلغ ۵۰ میلیون تومان وام به واحدهای مربوطه داده خواهد شد.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۲۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری

مدیرکل کمیته امداد امام استان ایلام از افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان در سال جدید خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی استان ایلام؛ ناصر مرادی پویانی اظهار کرد: بیش از ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت و مستمری به مددجویان و نیازمندان زیر پوشش این نهاد در سال گذشته پرداخت شده است.

وی ادامه داد: این میزان مستمری به تعداد بیش از ۲۵ هزار و ۸۶۰ هزار خانواده در قالب حدود ۶۲ هزار نفر پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با بیان اینکه مستمری مددجویان این نهاد امسال نسبت به سال گذشته حدود ۳۰ درصد افزایش داشته است گفت: مستمری امسال مددجویان پس از افزایش ۳۰ درصدی برای خانوارهای یک نفره یک میلیون تومان، دو نفره یک میلیون و ۴۲۰ هزار تومان، سه نفره دو میلیون تومان، چهار نفره دو میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و پنج نفره به بالا سه میلیون و ۱۵۰ هزار تومان است.

مرادی پویانی اضافه کرد: پرداخت مستمری تنها یکی از خدمات کمیته امداد به خانواده‌های مددجو است، و این خانواده‌ها در طول سال خدمات متنوع دیگری از این نهاد دریافت می‌کنند.

کد خبر 748561

دیگر خبرها

  • جریمه 350 میلیون تومانی باشگاه استقلال خوزستان
  • سردار کوثری: کار آمریکا به جایی رسیده که دانشجو سرکوب می‌کند
  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری
  • ۲ هزار و ۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردو‌های زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند
  • عکس| تصاویری از برخورد وحشتناک پلیس آمریکا با دختران دانشجو
  • اعزام ۲۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس
  • اعزام بیش از ۲۰۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس
  • ۳هزار و ۴۵۵ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد سراوان هستند
  • کمک بیش از ۱۰ میلیارد تومانی حامیان به ایتام و فرزندان محسنین