Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-06@22:46:59 GMT

ایرپاد استودیو وارد بازار شد

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۶۲۶۲۸

ایرپاد استودیو وارد بازار شد

شرکت اپل هدفون ایرپاد استودیو را که به فناوری تشخیص سر و گردن مجهز است، وارد بازار کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، پیش از این انتظار می‌رفت که ایرپاد استودیو اوایل سال جاری میلادی عرضه شود، اما به دلیل بروز مشکلاتی در بخش طراحی، تولید این محصول به تعویق افتاد. یکی از مهمترین ویژگی‌های ایرپادهای معمولی، ردیابی گوش است، بنابراین زمانی که کاربر هدفون را از روی گوش خود برمی‌دارد، پخش موسیقی به صورت خودکار متوقف می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایرپاد استودیو علاوه بر اینکه به این ویژگی مجهز است، سنسورهایی دارد که قرار گیری هدفون روی سر یا گردن کاربر را تشخیص می‌دهد. فناوری تشخیص گردن این ایرپاد باعث می‌شود زمانی که هدفون روی گوش قرار نگرفته است، روشن باقی بماند. وظیفه دیگر سنسورهای ایرپاد استودیو این است که گوش راست و چپ کاربر را شناسایی می‌کند تا هدفون به صورت اتوماتیک کانال‌های صوتی را تنظیم کند.

ایرپاد استودیو مانند هدفون ایرپاد پرو به ویژگی‌هایی مانند حذف نویز فعال و مود شفافیت صدا مجهز است. کاربران می‌توانند گزینه مورد نظر خود را انتخاب و به راحتی صدای محیط اطراف را خنثی کنند. دیگر قابلیت‌های این محصول شامل تنظیمات اکولایزر سفارشی، تراشه U۱ برای اتصال بی‌سیم با محصولات دیگر اپل، تراشه H۲ و W۲ برای بهبود کیفیت صدا و لغو نویز فعال می‌شود.

تولید این هدفون در دو نسخه اسپورت و لاکچری به صورت محدود انجام شده است؛ مدل اسپورت با مواد ضعیف‌تر و برای استفاده در باشگاه‌های ورزشی تولید شده، در حالی که مدل لاکچری از فلز و چرم ساخته شده است. البته مواد مورد استفاده این محصول قابل تغییر بوده و ممکن است بتوان ایرپاد استودیو اسپورت را به مدل لاکچری تبدیل کرد. ‌

کد خبر 460362

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تازه های تکنولوژی علم و فناوری تکنولوژی ایرپاد اپل شرکت اپل محصولات اپل هدفون اپل شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۲۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروسی وارد تهران شد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا،  رافائل گروسی روز دوشنبه با استقبال بهروز کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی وارد تهران شد.

مدیرکل آژانس قرار است بعد از ظهر امروز (دوشنبه) با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان دیدار کند.

گروسی همچنین در سفر ۲ روزه خود به ایران، عصر روز دوشنبه به منظور شرکت در اولین کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای به اصفهان سفر می‌کند و ضمن دیدار و مذاکره با محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی در کنفرانسی خبری به سوالات خبرنگاران و رسانه‌های جمعی پاسخ می‌دهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گروسی وارد تهران شد
  • پیش‌بینی فعالان بازار از قیمت طلا و ارز در روزهای آینده/ منتظر این قیمت‌ها در بازار باشید
  • رئیس‌جمهور چین وارد فرانسه شد+ فیلم
  • داروی ایرانی بیماران SMA وارد بازار می‌شود / برنامه وزارت بهداشت برای پویش ملی سرطان
  • نچیروان بارزانی وارد تهران شد
  • بارزانی وارد تهران شد
  • وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • سامانه بارشی جدید با طوفان و رعد و برق شدید وارد شیراز شد
  • توزیع وارفارین در داروخانه‌های منتخب
  • توزیع محموله‌های بزرگ وارفارین در بازار