Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمود هاشمی چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:به خوبی می دانیم اصناف از ابتدای شیوع کرونا تاکنون چه سختی ها و مشکلاتی را پشت سر گذاشتند و به همین دلیل باید برای جبران آن برای دوران پس از کرونا برنامه ریزی جدی داشته باشیم.
وی ادامه داد: در حال حاضر نشست های برنامه ریزی برای دوران پس از کرونا در اتاق اصناف در حال برگزاری است تا آسیب های دوران کرونا را به حداقل برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس اتاق اصناف مرکز فارس گفت: این نهاد همچنین با در نظر داشتن وضع موجود و با مشارکت اتحادیه های صنفی شیراز تلاش در اجرایی شدن بسته های حمایتی دولت در سطح کلان و استان دارد تا با عملیاتی شدن حمایت های دولت، بخشی هرچند اندک از زیان های اصناف جبران شود.
هاشمی بیان کرد: با یک برنامه ریزی منسجم و مشارکت اتحادیه های صنفی و اعضای تحت پوشش نه تنها تلاش می کنیم به وضعیت قرمز شیوع کرونا برنگردیم بلکه با تثبیت وضعیت نارنجی به سمت وضعیت زرد و در نهایت ریشه کن کردن کرونا حرکت می‌کنیم.
هاشمی افزود: وقتی از مشارکت مردم در کاهش روند شیوع ویروس کرونا در استان سخن می گوییم بخش زیادی از مردم، کسبه و بازاریان بودند و هستند.
وی ادامه داد: وضعیت بازار با یک رکود و شرایط بد اقتصادی همراه بود که با شیوع ویروس کرونا، زیان زیادی بیشتری به اصناف وارد شد اما کسبه و بازاریان به همراه مدیران مجتمع های تجاری، پاساژها و بازارهای سنتی شیراز از پیشگامان مقابله با کرونا در سطح کشور بودند و داوطلبانه اقدام به تعطیلی واحدهای صنفی خود از اسفند ۹۸ تاکنون کردند.
رییس اتاق اصناف مرکز فارس گفت: اصناف با تمام سختی ها و مشکلاتی که در پرداخت اجاره واحدهای صنفی و هزینه های جاری و ثابتی داشتند سلامت همشهریان خود را به معیشت ترجیح دادند.
هاشمی افزود: ریشه کن کردن ویروس کرونا به جز همراهی مجدد تمامی مردم و دستگاه های اجرایی با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی محقق نمی شود.
وی ادامه داد: کسبه و بازاریان شیراز تا به امروز نشان دادند که سهم خود را  برای قطع زنجیره شیوع کرونا بیش از حد انتظار ایفا کردند.
رییس اتاق اصناف مرکز فارس گفت:در حال حاضر نوبت سایر مردم است تا در کنار اصناف تلاش کنند شیراز از وضعیت نارنجی شیوع ویروس کرونا به وضعیت زرد و سفید تبدیل شود.
هاشمی افزود: کسبه و بازاریان و اتحادیه های صنفی شهرستان شیراز مطمئن باشند مردم قدردان ایثار و از خودگذشتگی آنان خواهند بود و برگ زرینی از افتخارات اصناف در تاریخ شیراز ثبت خواهد شد.
وی در ادامه به اشاره به نزدیکی شب یلدا بیان کرد:مردم به خوبی با خطرات جدی میهمانی های دورهمی آشنا هستند و امسال مراسم شب یلدا را متفاوت تر ازهرسال و بدون برنامه های دورهمی برگزار می کنند.
رییس اتاق اصناف مرکز فارس گفت: مردم چون به خطرات ویروس کرونا و درصد بالای شیوع آن واقف هستند، هیچ گاه با دورهمی های شب یلدا سلامت خود و عزیزانشان را به مخاطره نمی اندازند.
هاشمی افزود: رعایت چنین مسایلی باعث می شود ایثار و زحمات اصناف به بار بنشیند و اگر در آینده نزدیک به همین‌ شکل پروتکل های بهداشتی را رعایت کنیم در کنار عزیزان خودمان جشن شکست کرونا را برگزار خواهیم کرد.

برچسب‌ها ویروس کرونا اصناف شیراز فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا اصناف شیراز فارس ویروس کرونا اصناف شیراز فارس اخبار کنکور کسبه و بازاریان ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۴۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از بیماران سلیاکی با بسته‌های حمایتی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون در دومین همایش بیماری سلیاک در این شهرستان از خانواده‌های دارای فرزند سلیاکی خواست برای دریافت کارت شناسایی و بهره مندی از بسته‌های حمایتی دولت به دانشگاه علوم پزشکی شیراز مراجعه کنند.

این همایش امروز و همرمان با چهارمین روز از هفته سلامت در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کازرون برگزار شد.

بیماری سلیاک مشکل خود ایمنی است که به پوشش روده کوچک آسیب می‌رساند. گلوتن که پروتئین موجود در گندم، جو و چاودار است نشانه‌های این بیماری را تحریک می‌کند.

در حال حاضر درمان قطعی برای بیماری سلیاک وجود ندارد به همین دلیل افراد مبتلا به این بیماری باید از رژیم غذایی پیروی کنند که گلوتن در آن کاملاً محدودشده باشد.

شهرستان کازرون در غرب فارس و در فاصله ۱۳۲ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • گذری به بازار تاریخی وکیل در شهر شیراز + فیلم
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • آبگرفتگی در بخش‌هایی از شیراز/ سامانه بارشی امشب از فارس خارج می‌شود
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا
  • حمایت از بیماران سلیاکی با بسته‌های حمایتی