Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،محسن قنبری مدیر توسعه گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: دوره تور لیدر محلی ۷۰ ساعته آنلاین، هر روز به مدت یک ساعت و نیم برای علاقه مندان در منطقه برگزار خواهد شد.

او در خصوص هزینه این دوره آموزشی اظهار داشت: این دوره نیمه رایگان خواهد بود که ۸۰ درصد هزینه ها را سازمان منطقه آزاد اروند و ۲۰ درصد باقی مانده را متقاضیان برعهده خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قنبری خاطرنشان کرد: ثبت نام از علاقه مندان در اداره گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند انجام خواهد شد و پس از تکمیل ظرفیت دوره برقرار خواهد شد.

او تصریح کرد: دوره مذکور توسط موسسه سهند اعتماد تنها موسسه دارای مجوز میراث فرهنگی و گردشگری در منطقه اجرایی می شود .

مدیر توسعه گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی سازمان منطقه آزاد اروند سرفصل دروس این دوره را ۱۰ مورد عنوان کرد و افزود: دوره راهنمایان و بلدهای محلی در ۱۰سرفصل ۱- آشنایی با مفاهیم و اصطلاحات میراث فرهنگی و گردشگری ۲- آشنایی با قوانین و مقررات مربوط به حفظ میراث فرهنگی –طبیعی ۳- آشنایی با جغرافیای جهانگردی و اکوتوریسم استان۴ – آشنایی با جاذبه های تاریخی و میراث فرهنگی استان ۵- آشنایی با فنون راهنمای تور ۶- آشنایی با تاریخ و فرهنگ و اقوام استان ۷- آشنایی با اصطلاحات انگلیسی در زمینه میراث فرهنگی و گردشگری ۸- آشنایی با صنایع دستی استان ۹- بهداشت سفر و کمک های اولیه و – ۱۰آموزش عملی ( اجرای تور) در ۷۰ ساعت برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میراث فرهنگی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند میراث فرهنگی خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۳۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید دبیر شورای‌ عالی مناطق آزاد کشور ازغرفه منطقه آزاد اروند در نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، حجت الله عبدالملکی ظهر امروز و در نخستین روز از آغاز به کار این نمایشگاه با حضور در غرفه منطقه آزاد اروند با مسئولین این سازمان دیدار و گفت و گو کرد.

وی همچنین ضمن این بازدید در جریان فعالیت ۱۰ شرکت تولیدی و صادراتی حاضر در این نمایشگاه به نمایندگی از فعالین اقتصادی منطقه آزاد اروند قرار گرفت.

ششمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران (ایران اکسپو) از امروز ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به مدت ۵ روز (تا ۱۲ اردیبهشت) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • بازدید دبیر شورای‌ عالی مناطق آزاد کشور ازغرفه منطقه آزاد اروند در نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳
  • درگیری دو سازمان دولتی در میانکاله
  • منطقه آزاد اروند و ارس بعنوان مناطق برتر انتخاب شدند
  • کسب رتبه برتر در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی توسط منطقه آزاد اروند
  • راه اندازی بخش «آنژیوگرافی» برای نخستین بار در منطقه آزاد اروند
  • بازهم درگیری دو سازمان دولتی در میانکاله
  • بازهم درگیری دو سازمان دولتی در میانکاله | مقاومت محیط‌ بانی در برابر اقدام غیر قانونی میراث فرهنگی | توضیحات فرمانده یگان محافت محیط زیست
  • اروند بر سکوی برتر رقابت مناطق آزاد
  • رتبه برتر سازمان منطقه آزاد اروند در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی
  • راه‌اندازی بخش «آنژیوگرافی» در منطقه آزاد اروند