Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@21:05:56 GMT

نجات کوهنورد ٣۵ ساله در ارتفاعات دراک

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۷۵۰۳۶

نجات کوهنورد ٣۵ ساله در ارتفاعات دراک

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمد جواد رشیدی با اعلام نجات جان کوهنورد ۳۵ ساله در ارتفاعات دراک، اظهار داشت: ساعت ١۶:٣٠ چهارشنبه ۱۹ آذر، طی تماس تلفنی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات EOC  گزارشی مبنی بر سقوط یک کوهنورد در منطقه کوه دراک اعلام شد.

وی ادامه داد: بلافاصله نجاتگران تیم جستجو و نجات کوهستان پایگاه دراک همراه با خودروی تخصصی به محل حادثه اعزام گردیدند، و پس از رسیدن به منطقه وضعیت مصدوم را بررسی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رشیدی بیان کرد: در ارزیابی وضعیت مصدوم مشخص شد خانمی ٣۵ ساله با گروه ١٠ نفره در حال صعود به ارتفاعات کوه دراک از مسیر دره علی عسکری، متاسفانه از ارتفاع ١۵ متری سقوط نموده و دچار مولتی تروما شده است . 

وی افزود: نجاتگران با همکاری اورژانس و کوهنوردان حاضر در محل، پس از فیکس کردن مصدوم بوسیله سبد بسکت، مصدوم بدحال را با چند مرحله عمل CPR در بین مسیر به منطقه امن انتقال دادند و به علت وخامت حال مصدوم و نظر کادر اورژانس، مصدوم تحویل بیمارستان شهید رجایی گردید و از مرگ حتمی نجات یافت.

انتهای پیام/ ن

منبع: فارس

کلیدواژه: هلال احمر نجات کوه دراک شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۵۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه

مدیرعامل هلال‌احمر آذربایجان‌غربی از نجات کودک ۲ ساله در حال غرق‌ شدن در رودخانه‌ یکی از روستا‌های مهاباد خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، وی افزود: نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امدادونجات کله‌کاوی مهاباد بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

محبوبی ادامه داد: در این حادثه کودک ۲ ساله مغروق بعد از انجام اقدمات پیش‌بیمارستانی، ساکشن و اکسیژن‌تراپی به مرکز درمانی انتقال داده شد.

دیروز همچنین ۲ نفر دیگر در رودخانه نازلو ارومیه غرق شده‌اند که جنازه یکی از آن‌ها پیدا شده و امدادگران در حال جست‌وجوی فرد غرق‌شده دیگری هستند.

دیگر خبرها

  • جان باختن یک نفر بر اثر سقوط از ارتفاعات شهرستان پلدشت
  • تشریح آخرین وضعیت دو پروژه سرمایه‌گذاری خارجی
  • عملیات چهار ساعته نجات برای فرد گرفتار در ارتفاعات ریگ
  • کرمانشاه هاب منطقه‌ای مدیریت بحران غرب کشور
  • برخورد تریلر و پراید در حمیدیه ۶ مصدوم بر جای گذاشت
  • نجات گردشگران مفقود شده در مسیر کوهنوردی پردیس
  • نجات کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه
  • نجات کودک دو ساله غرق شده در رودخانه‌ مهاباد
  • نجات مصدوم حادثه سقوط از آبشار ورخامن
  • امدادرسانی به ۷ حادثه دیده در ارتفاعات البرز