Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-29@00:25:00 GMT

ویرا هدایت تیم نانت را بر عهده می‌گیرد؟

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۷۶۹۷۳

ویرا هدایت تیم نانت را بر عهده می‌گیرد؟

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از میزان، نشریه انگلیسی «سان» خبر داد پاتریک ویرا تنها چند روز پس از اخراجش از سمت سرمربیگری تیم فوتبال نیس فرانسه، حالا گزینه هدایت تیم نانت شده است و ممکن است خیلی زودتر از چیزی که تصورش می‌شد دوباره فعالیتش در مربیگری را ادامه دهد. این مربی فرانسوی حالا گزینه جانشینی کریستین گورکف، سرمربی تحت‌فشار نانت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

باشگاه نیس فرانسه در پی حذف این تیم از رقابت‌های لیگ اروپا تصمیم به اخراج پاتریک ویرا از سمت سرمربیگری این تیم فرانسوی گرفت. نیس پنجشنبه گذشته در دیداری خانگی با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب بایرلورکوزن شد که با این شرایط صعودش از گروه C لیگ اروپا غیرممکن می‌شود.

 

اسطوره باشگاه آرسنال از تابستان ۲۰۱۸ هدایت نیس را برعهده داشت و این فصل در ۱۱ بازی، پنج برد، دو تساوی و چهار شکست را برای این تیم به ارمغان آورد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: پاتریک ویرا نانت فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۶۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل زنجیره سبز برای تصمیم‌گیری در بخش کشاورزی

مدیر اقتصادی بنیاد برکت با اشاره به تمرکز روی زنجیره سبز و آبی (کشاورزی و آبزی‌پروری) گفت:‌بنیاد برکت هیچ نوع تصدی‌گری ندارد و فقط تامین مالی را بر عهده دارد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، رضا پسنده در حاشیه برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بنیاد برکت از سال گذشته تمرکز ویژه‌ای را روی زنجیره بررسی، تحقق و تفحص را شروع کرده است.

وی با بیان این‌که 2 زنجیره سبز و آبی مورد بررسی و تحقق قرار گرفته است، ادامه داد: در زنجیره سبز یعنی کشاورزی ارکان‌های اصلی از جمله جهاد کشاورزی، نظام مهندسی، شهرک‌های کشاورزی و ... حضور دارند که تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری‌ها را بر عهده دارند.

وی یادآور شد: در زنجیره آبی (آبز‌پروری) نیز شیلات، اتحادیه آبزیان،‌ شهرک‌های کشاورزی،‌ سازمان تحقیقات شیلات و ... حضور دارند.  بنیاد برکت هیچ نوع تصدی‌گری ندارد و فقط تامین مالی را بر عهده دارد. در بخش زنجیره آبی 800 و در بخش زنجیره سبز 2200 طرح در حال اجراست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تشکیل زنجیره سبز برای تصمیم‌گیری در بخش کشاورزی
  • لورکوزن و عادت به گلزنی در دقیقه ۹۰ به بعد!
  • نظر مولر درباره حواشی هوینس-توخل: اهمیتی نمی‌دهم!
  • «اراک» دردسر بزرگ سرمربی پرسپولیس
  • فرانسه برای امنیت المپیک سامانۀ موشکی قرض می‌گیرد
  • افزایش شانس خولین لوپتگی برای هدایت میلان
  • بایرن ظرف یک هفته در مورد رانگنیک تصمیم می‌گیرد
  • هافبک هلندی پیشین میلان گزینه جانشینی استفانو پیولی روی نیمکت روسونری
  • آغاز بازی های انتقامی پرسپولیس و اوسمار ویرا
  • پشت پرده بازگشت احتمالی علی علیپور به پرسپولیس