Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، درگذشت آیت‌الله محمد یزدی را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا، در پیام تسلیت حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالفتاح نواب برای درگذشت آیت‌الله محمد یزدی آمده است:

«انا لله و انا الیه راجعون
قال الصّادقُ علیه السلام: إذا ماتَ المؤمنُ الفَقیهُ ثُلِمَ فی الإسلامِ ثُلمَةٌ لا یَسُدُّها شیءٌ.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبر درگذشت حضرت آیت‌الله حاج شیخ محمد یزدی (قدس سره) یاور امامان انقلاب اسلامی، عضو مجلس خبرگان رهبری و رییس شورای عالی جامعه محترم مدرسین موجب تاثر شد.

این دانشمند فرهیخته و مجاهد پرتلاش در سنگرهای مورد نیاز نظام اسلامی در هر زمان ایثارگرانه در خدمت امام و رهبری بود، در رأس قوای کشور و مجامع علمی حوزوی و سازمان روحانیت با نگاهی برخاسته از وجدان بصیر و خطرپذیر نقش‌آفرینی داشت و سرمایه گرانقدر عمر خود را در راه خدمت به اسلام و انقلاب و ارتباط با مردم و مقدم در حل مشکلاتشان صرف کرد.

این همه را ایشان از مرجع فقید آیت‌الله بروجردی و امام راحل عظیم‌الشأن (قدس الله سرهما) فراگرفته بود.

او به امام و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی با تمام وجود مؤمن بود و در راه حاکمیت اسلام، رنج تبعید و زندان پیش از پیروزی و تلاش مستمر بعد از پیروزی را تحمل کرد و منشأ آثار و برکات فراوان و ارزشمندی شد.

اینجانب این ضایعه را خدمت رهبر معظم انقلاب، مراجع عظام تقلید، حوزهای علمیه، اعضای محترم جامعه مدرسین و شاگردان و ارادتمندان این عالم بزرگوار بویژه خانواده محترم، تسلیت عرض کرده و غفران و رحمت واسعه الهی برای آن فقید سعید، صبر و شکیبایی برای بازماندگان محترمشان از درگاه باری‌تعالی مسألت می‌کنم. عاش سعیدا و مات سعیدا.»

آیت‌الله محمد یزدی، عضو مجلس خبرگان رهبری و رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، صبح چهارشنبه ۱۹ آذرماه بر اثر بیماری و کهولت سن در سن ۸۹ سالگی درگذشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: درگذشت آیت الله یزدی نماینده ولی فقیه در حج محمد یزدی آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۷۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان بر شخصیت دانش‌آموزان تاثیرگذار هستند

ایسنا/زنجان نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: ضمیر ناخودآگاه معلمان بر روی شخصیت دانش‌آموزان تأثیر می‌گذارد.

آیت‌الله علی خاتمی امروز (یکشنبه ۱۶ اردیبهشت‌ماه) در برنامه معلم ماندگار که در مدرسه شریعتی زنجان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از بسترهایی که تداوم وجود انسان را تداعی می‌کند زمانی است که دانش‌آموز نمره بالایی را کسب کرده و معلم او را تشویق می‌کند.

وی با بیان اینکه معلمی به معنای واقعی کلمه عشق است، افزود: عاطفه معلمان قابل اندازه‌گیری نبوده و کمیت نیست بلکه تماماً کیفیت است.

نماینده ولی‌فقیه در استان با بیان اینکه معلمان بر ضمیر ناخودآگاه و خودآگاه، رفتار، منش، نگاه و حرکات آنان و روحیه دانش‌آموز تاثیر می‌گذارند، خاطرنشان کرد: واقعا مدیون زحمات معلمان هستیم و باید قدردان آن باشیم.

علیرضا شهردار زنجان نیز در ادامه این مراسم با اشاره به سخن استاد هشترودی در خصوص مواجه با کلمه تکریم و کرامت، خاطرنشان کرد: معلمانی در استان زنجان یک عمر راحیه خوش تعلیم و تعلم را تقدیم کردند و الان چهره‌هایی در استان زنجان داریم که هر کدام افتخار برای کشور هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • تزکیه و تعیلم اصلی‌ترین کار همه امامان
  • معلمان بر شخصیت دانش‌آموزان تاثیرگذار هستند
  • پیام سرلشکر سلامی به مناسبت روز بسیج سازندگی
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع) در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان
  • تاکید بر قرآن محوری و فهم کلام وحی در حج
  • روحانیت در دفاع از دین جان و مال را فدا می‌کند
  • شهدای روحانی الگوی مجاهد تبیین محسوب می‌شوند