Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه هم اندیشی، بررسی آسیبهای اجتماعی و راهکارهای پیشگیرانه با حضور فرماندار سرپل ذهاب در دفتر فرمانداری برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از بازی دراز محبت جمالی نیا امروز پنج شنبه در جلسه هم اندیشی و بررسی آسیبهای اجتماعی در سرپل ذهاب اظهار داشت: مجموعه فعال حوزه فرهنگی اجتماعی و نمایندگی کیوسی تی در شهرستان سرپل ذهاب در طول سنوات سال ۹۶ تا به امروز فعالیت‌های اجتماعی و سرزندگی شروع نشاط و شادابی برای نونهالان نوجوانان و جوانان شهرستان به ارمغان آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرماندار سرپل ذهاب افزود: دکتر بُستان بنیانگذار کیوسی تی در ایران و نمایندگی ایشان در شهرستان سرپل ذهاب سرکار خانم آینه از مشاورین برتر که در بحث مشاوره دادن و فعالیت‌های اجتماعی و چهره به چهره رجوع کردن و بلکه تسکین آلام عمومی در سطح شهرستان اقدامات خاصی انجام دادند.

جمالی نیا گفت: برنامه‌های سنوات سالهای ۹۷ و ۹۸ این گروه از حوزه کیو سی تی در شهرستان بر کسی پوشیده نیست برگزاری برنامه‌های شاد و شور و نشاط در شهرستان و علی الخصوص برگزار کردن برنامه های آموزشی، در وصف چگونگی انسجام و هماهنگی و تعامل در حوزه خانوادگی و فعالیت‌های روزمره زندگی با توجه به آسیب‌هایی که در شهرستان به تغییر وضعیت زندگی ایجاد شده بود، با همت همین فعالین اجتماعی که اکنون فعالیت آنان ادامه داد روند کمک گرفتن در بحث سازندگی و توانایی این دوستان در استفاده کردن از پتانسیل ها و تاثیرات آن در حل مشکلات و چالش‌های خانواده و اجتماع و کمک گرفتن در برنامه‌های طلایی خاصی ادامه دارد که در ان شاءلله استمرار بدهند.

در ادامه فرماندار سرپل ذهاب با اهدا لوح تقدیر از بانوی افتخار آفرین کرمانشاهی اسراء جلیلیان که در برنامه عصر جدید زنگ طلایی دریافت کرده بود بخاطر اجرای نمایشی در مورد زلزله سرپل ذهاب از ایشان تجلیل نمود.

وی گفت: بانوی افتخار آفرین و آتیه دار کرمانشاهی در برنامه عصر جدید با نمایش زیبا و به یاد ماندنی برگ زرینی به نام کرمانشاه و به ویژه به نمایندگی دختران پر توان کرمانشاهی در تقویم و اذهان مردم عزیز ایران ثبت کرده است، یقینا حمایت و تشویق باعث دلگرمی و پیشرفت و تکرار رفتار مطلوب می شود.

وی ادامه داد: تلاشهای شبانه روزی و هدف گزینی اسرا جلیلیان الگوی خوبی برای کودکان است ، وی با نمایش حرفه ای در بازنمایی زلزله وحشتناک سرپل ذهاب و ثلاث باباجانی که هیچوقت از یاد نخواهد رفت و فریاد هزاران کودک و نوجوان رنج دیده را به گوش مردم رسانید و ثابت کردند که همانا"خواستن ،توانستن است"

به امید روزی که مسئولین و شهروندان عزیز، قدر این سرمایه های اجتماعی ارزشمند و طلایی را بدانند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: سرپل ذهاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۹۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه علنی نوبت عصر مجلس پایان یافت

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه علنی نوبت عصر امروز (دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی برای ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه مربوط به جداول از ساعت ۱۴:۳۰ آغاز شد.

با توجه به حد نصاب نرسیدن تعداد نمایندگان برای رأی‌گیری، امکان بررسی جداول وجود نداشت و محمدباقر قالیباف، گفت: تعداد نمایندگان حاضر در مجلس برای رأی‌گیری به حدنصاب نرسیده است و نمی‌توانیم بحث بودجه را دنبال کنیم، لذا پایان جلسه را اعلام می‌کنم.

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: جلسه بعدی مجلس فردا (سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه) برای ادامه بررسی بخش دوم بودجه تشکیل می‌شود.

کد خبر 6092222 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • دو نمایشگاه فرهنگی و اجتماعی در ماهشهر افتتاح شد
  • ۱ فوتی و ۱ مصدوم در برخورد پراید با کامیون در محور قصرشیرین به سرپل‌ذهاب
  • فرماندار رفسنجان با اهدای گل به دیدار کارگران سطح شهر رفت
  • غرق شدن نوجوان ۱۴ ساله در سرپل ذهاب
  • فرماندار: نارضایتی اجتماعی از هیچ دستگاه اجرایی در زهک پذیرفتنی نیست
  • جلسه علنی نوبت عصر مجلس پایان یافت
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه
  • وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده است
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز در سرپل ذهاب