Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-29@01:04:23 GMT

ویسل کوبه در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۸۱۴۹۹

ویسل کوبه در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا

ویسل کوبه توانست در یک دیدار سخت و نفس گیر برابر سامسونگ کره پیروز و حریف اولسان هیوندای در دیدار نیمه نهایی شود.

قدس آنلاین: دومین دیدار مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با برگزاری یک دیدار به پایان رسید که در آن سوون سامسونگ کره جنوبی به دیدار ویسل کوبه رفت که این دیدار در پایان ۹۰ دقیقه با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پارک سانگ هیوک برای سوون سامسونگ گلزنی کرد و فوروهاشی تمگل ویسل کوبه را وارد دروازه تیم کره ای کرد.

البته سوون سامسون از دقیقه ۳۸ در پی اخراج کیم تائه هوان ۱۰ نفره بازی کرد و توانست بازی را به وقت های اضافی بکشاند.

دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق روز یکشنبه ۲۳ آذر  در دوحه قطر برگزار می شود تا برنده این دیدار با پرسپولیس روز ۲۹ آذر برای کسب عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ رقابت کند.

بازی دو تیم در وقت های اضافی نیمه نخست نیز گلی در بر نداشت تا ۱۵ دقیقه دوم حساس تر از قبل دنبال شود. سوون سامسونگ با وجود ۱۰ نفره بودن جدی ترین خط این نیمه را ایجاد کرد که مدافعان ویسل توپ را از روی خط دروازه بیرون کشیدند.

در نهایت ضربات پنالتی برنده بازی را مشخص کرد. ویسل کوبه در پایان ضربات طولانی و نفسگیر پنالتی  ۷ بر ۶ (در مجموع ۸ بر ۷)  پیروز شد و در نیمه نهایی باید برابر دیگر تیم کره‌ای یعنی اولسان هیوندای کره جنوبی به میدان برود.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: ویسل کوبه لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان آسیا نیمه نهایی ویسل کوبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۱۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تایلند: هدف ما برتری برابر ایران در دیدار نهایی است

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند در دیدار نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا یکشنبه ساعت ۱۴:۳۰ به مصاف هم خواهند رفت.

میگل رودریگو سرمربی تیم ملی فوتسال تایلند در نشست خبری پیش از دیدار با تیم ملی ایران گفت: این بازی برای هر دو تیم چالش‌های زیادی خواهد داشت. ایران پادشاه آسیا و یکی از پنج تیم برتر دنیا است اما تیم ما به‌عنوان میزبان مسابقات تلاش می‌کند این تورنمنت را با برتری برابر ایران و رسیدن به قهرمانی به پایان برساند.

سرمربی تایلند ضمن اشاره به دیدارهای سختی که تیمش برابر تاجیکستان و عراق برگزار کرد، گفت: هوادارانی که ما را در سالن تشویق می‌کردند موجب افزایش قدرت تیم تایلند می‌شوند و در لحظات دشوار به کمک ما می‌آیند. در دو بازی قبلی به لطف حمایت تماشاگران پیروز شدیم و امیدوارم در دیدار نهایی نیز از ما حمایت کنند. ایران هم در این تورنمنت نتوانسته است به راحتی همه رقبا را شکست دهد و بازی‌های سختی برگزار کرده است.

سرمربی تیم ملی تایلند ادامه داد: به این دلیل که در دو بازی اخیر کار به وقت‌های اضافه کشیده شده است تیم ما به لحاظ بدنی خسته است. ضمن اینکه ۲ بازیکن خود را در اختیار نداریم و با ۱۲ بازیکن به مصاف ایران می‌رویم که کار ما را سخت می‌کند اما به دنبال توجیه یا بهانه نیستیم و تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.

کد خبر 6089726

دیگر خبرها

  • بایرن داغ رئال مادرید را تازه کرد! (عکس)
  • سرمربی تایلند: هدف ما برتری برابر ایران در دیدار نهایی است
  • بازتاب پیروزی سپاهان در جام حذفی توسط سایت پرتغالی
  • خلاصه بازی ایران (5) 3-3 (4) ازبکستان (نیمه نهایی جام ملت های فوتسال آسیا - 2024)
  • رستگاری ملوان در دقیقه پایانی/ شاگردان تارتار راهی ۱/۴ نهایی شدند
  • تایلند فینالیست جام ملت های فوتسال آسیا شد
  • رکورد ویژه ستاره ایران در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان
  • عکس‌| عملکرد عالی علیرضا فغانی در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان
  • نبرد ۴ تیم برای جام جهانی
  • شاگردان شمسایی به دنبال اثبات قدرت/ نبرد ۴ تیم برای جام جهانی