Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، آتشپاد سوم حسن نجمی گفت: در پی تماس تلفنی رانندگان عبوری با سامانه ۱۲۵ مبنی بر واژگونی تانکر حمل روغن سوخته، ستاد فرماندهی با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله آتش نشانان ایستگاه‌های شماره ۹،۴۹ را به محل حادثه در اتوبان مشهد به باغچه حوالی آرامگاه خواجه مراد اعزام کرد.

این مقام مسئول در آتش نشانی شهر مشهد بیان کرد: با حضور به موقع آتش نشانان در محل واژگونی این تانکر و انجام عملیات ایمن سازی محیط از فاجعه آتش سوزی این تانکر مملو از روغن سوخته جلوگیری به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آتشپاد سوم حسن نجمی خاطرنشان کرد: به دلیل نشت شدید روغن سوخته از مخزن این تانکر، آتش نشانان پس از ساعتی عملیات پاکسازی و ایمن‌سازی محیط را انجام داده و سپس این تانکر واژگون شده توسط عوامل مربوطه را به صورت ایمن به حالت اولیه درآورده و به مکان امن منتقل شد.

شایان ذکر است، جسم بی جان راننده میانسال این خودرو که به دلیل شدت سانحه در دم فوت شده بود نیز تحویل عوامل انتظامی حاضر در صحنه شد و علت وقوع این آن توسط کارشناسان مربوطه در پلیس راه در دست بررسی است.

کد خبر 5092783

منبع: مهر

کلیدواژه: واژگونی خودرو آتش نشانی مشهد مشهد ویروس کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر بارش برف شهرستان کرج گرگان سیلاب شیوع کرونا روز دانشجو آیت الله یزدی عکس استانها مجلس شورای اسلامی بارش باران روغن سوخته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۲۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی علت فوت کارگر معدن زغالسنگ کوهبنان توسط دستگاه قضایی

به گزارش خبرنگار مهر، علی محبوب پور، صبح دوشنبه به خبرنگاران گفت: بلافاصله پس از کسب گزارشی مبنی بر وقوع حادثه و فوت یکی از کارگران معدن زغالسنگ رسیدگی به موضوع در دستور کار دستگاه قضائی قرار گرفت و صورتجلسه با حضور شاهدان و همکاران فرد متوفی تنظیم گردید.

وی افزود: تحقیقات مقدماتی درباره علت فوت این فرد در حال انجام می‌باشد و نظر قطعی، پس از اعلام نظر پزشکی قانونی و بازرسان مربوطه و اداره کار اعلام خواهد شد.

محبوب پور، بر ضرورت رعایت نکات ایمنی در معادن تاکید کرد و گفت: در صورت اثبات تخلف، قصور و کوتاهی از جانب کارفرمایان و مسئولان مربوطه با افراد خاطی برخورد قانونی صورت خواهد پذیرفت.

کد خبر 6098009

دیگر خبرها

  • واگذاری خدمات پس از فروش اتوبوس‌های برقی را به شرکت‌های داخلی
  • با سهل انگاری مدیران برخورد می‌شود
  • واژگونی ۲ خودرو در تبریز یک کشته و یک مصدوم برجای گذاشت
  • واژگونی دو خودرو در تبریز ۲ کشته و مصدوم برجای گذاشت
  • واژگونی تریلی در جاده آذرشهر- عجب شیر یک کشته بر جا گذاشت
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه واژگونی خودروی پرشیا در جاده ماکو بازرگان
  • بررسی علت فوت کارگر معدن زغالسنگ کوهبنان توسط دستگاه قضایی
  • گزارشی از حملات توپخانه‌ای اشغالگران به حومه درعا در سوریه
  • بررسی علت مرگ کارگر معدن کوهبنان در دستور کار قضایی است
  • زنده گیری یک حلقه مار توسط آتش نشانان در دزفول