Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت امور خارجه با تبریک سومین‌سالگرد پیروزی دولت و ملت عراق بر گروه ترویستی داعش، این پیروزی را نتیجه اراده راسخ و مجاهدت یکپارچه دولت، ملت و تمامی نیروهای های نظامی و امنیتی عراق با الهام از مرجعیت دینی این کشور حضرت آیت الله سیستانی علیه تروریسم فراگیر دانست.

 سعید خطیب زاده با اشاره به حمایت جمهوری اسلامی ایران از عراق برای غلبه بر تروریسم داعشی افزود: دولت و ملت ایران همواره در کنار دولت و ملت عراق بوده و از هرگونه مساعدتی برای یکپارچگی، امنیت، ثبات، استقرار، توسعه و آبادانی عراق دریغ نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: ما شاهدیم که چگونه خون شهدای دو کشور در این مبارزه مقدس با هم عجین شد و همراهی و همدلی دو دولت در حادثه ترور شهید قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس به عنوان سرداران مبارزه با تروریسم و افراط گرایی به اوج خود رسید.
سخنگوی دستگاه دیپلماسی تصریح کرد: اگرچه نیروی نظامی داعش شکست خورد اما همچنان تفکرات تکفیری، ضد بشری، تروریستی و حمایت های پیدا و نهان منطقهای و فرامنطقه ای از آن ادامه داشته و لازم است جامعه جهانی در برابر شیوع فکری و قدرت گیری مجدد این جریان هشیار باشد./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: دولت و ملت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۵۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک امیرعبداللهیان به وزیر خارجه آفریقای جنوبی

امیرعبداللهیان در پیامی خطاب به وزیر خارجه آفریقای جنوبی نوشت: فرا رسیدن روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی را به ملت، دولت و خانم نالدی پاندور، وزیر امور خارجه این کشور صمیمانه تبریک می‌گویم. - اخبار بین الملل -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حسین امیرعبداللهیان در پیامی خطاب به وزیر خارجه آفریقای جنوبی نوشت: فرا رسیدن روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی را به ملت، دولت و خانم نالدی پاندور، وزیر امور خارجه این کشور صمیمانه تبریک می‌گویم. 

توجه به اهمیت جایگاه چندجانبه گرایی در سیاست خارجی دولت، منجر به تقویت همکاری ها و تعاملات گسترده میان جنهدری اسلامی ایران و آفریقای جنوبی در چارچوب بریکس شد و در همین راستا شاهد پیشرفت و توسعه مناسبات دوجانبه در دوره اخیر هستیم.

اقدام قاطع حقوقی آفریقای جنوبی علیه نسل‌کشی رژیم صهیونیستی و مواضع صریح این کشور در دفاع از فلسطین ثابت کرد که آرمان‌های نلسون‌ماندلا در مبارزه با ظلم و تبعیض، همچنان زنده است. 

شادکامی و سعادت مردم آفریقای‌جنوبی و همچنین موفقیت و استمرار پیشرفت‌های دولت این کشور دوست را آرزو دارم.

رئیسی روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تبریک امیرعبداللهیان به وزیر خارجه آفریقای جنوبی
  • کنعانی: اگر رشادت مستشاران سپاه نبود داعش تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ می‌کرد
  • ایران از شرکای مهم جامعه جهانی در تأمین صلح، امنیت و مبارزه با تروریسم است
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به تحریم های سه کشور علیه ایران: دولت و مردم ایران از آمریکا و اروپا طلبکار هستند
  • کنعانی: ایران از شرکای مهم جامعه جهانی در تأمین صلح، امنیت و مبارزه با تروریسم است
  • توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند/ جانفشانی سپاه نبود تروریسم داعش امنیت جهان را تهدید می‌کرد/ رویکرد دوگانه پارلمان اروپا نسبت به حمله به کنسولگری ایران مایه تأسف است
  • توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند/ رویکرد دوگانه پارلمان اروپا نسبت به حمله به کنسولگری ایران مایه تأسف است/ جانفشانی سپاه نبود تروریسم داعش امنیت جهان را تهدید می‌کرد
  • سخنگوی وزارت خارجه: دولت و مردم ایران از آمریکا و اروپا طلبکار هستند
  • واکنش وزارت خارجه به اعمال تحریم برخی از کشورهای غربی علیه نیروهای مسلح ایران
  • چین: ناتو مسئول اصلی جنگ اوکراین است