Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@13:29:20 GMT

رمز تداوم انقلاب اسلامی در حفظ وحدت است

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۸۵۷۲۸

رمز تداوم انقلاب اسلامی در حفظ وحدت است

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، با پایان محدودیت‌های کرونایی نماز جمعه دهدشت امروز با رعایت پروتکل بهداشتی در مصلای امام خمینی(ره) برگزار شد.

حجت‌الاسلام سید عبدالمطلب تقوی در خطبه‌های نماز جمعه با استناد به حدیثی از امام حسین(ع) اظهار داشت: راه بر حذر داشتن از دنیای فریبنده رعایت تقوای الهی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه موقت دهدشت گفت: اگر بنا بود دنیا برای کسی باقی بماند پیامبران الهی از ما ارجحیت و اولویت داشتند.

 

وی، تمسک به قرآن و فراگیری علوم قرآنی را از راه‌های رستگاری و دوری از دلبستگی به دنیا دانست و گفت: مراقب باشیم دنیا ما را فریب ندهد.

خطیب موقت نماز جمعه دهدشت در بخش دیگری از سخنانش سالروز شهادت آیت‌الله مفتح را از مناسبت‌های هفته پیش‌رو اعلام کرد و افزود: این روز بنا به اهمیت به روز وحدت حوزه و دانشگاه نام گرفته است.

تقوی تصریح کرد: شهید مفتح یک روحانی روشنفکر و روشنگری بود که در نهضت ملت ایران به رهبری امام به عنوان نیروی موثر اقدامات ارزشمندی انجام داد.

وی در ادامه گفت: قشر دانشجو بیدار و آگاه و همیشه مورد نفرین و ستم ساواک بودند شخصیتی مثل شهید مفتح وحدت حوزه و دانشگاه را بوجود آورد.

امام جمعه موقت دهدشت با بیان اینکه وحدت از ضروریات دین اسلام است، افزود: چهل سال توانستیم انقلاب را با این رمز حفظ و دشمن را ذلیل کنیم.

حجت‌الاسلام تقوی ادامه داد:کسانی که پیرو پیامبر و ولایت فقیه‌اند مسیرشان باید وحدت باشد.

امام جمعه موقت دهدشت روز پژوهش را یادآور شد و گفت: پژوهش از نیازهای یک جامعه ایده‌آل است انسان‌هایی که می‌خواهند در برابر دشمن مقاومت کنند و تحت ستم دشمن نباشند پژوهش محوری را در اولویت قرار دهند.

انتهای پیام/82016

 

منبع: فارس

کلیدواژه: نماز جمعه پروتکل بهداشتی دهدشت فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۵۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند

محسن رضایی، دبیر شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در حاشیه جلسه کمیسیون تخصصی این شورا با بیان اینکه انقلاب اسلامی بر پایه ارزش‌هایی همچون برادری، ایثار، فداکاری و وحدت بنا شده است، اظهار کرد: این ارزش‌ها بودند که مردم ایران را در برابر ظلم و ستم رژیم پهلوی متحد و آنان را به سوی پیروزی رهنمون کردند.

وی ادامه داد: دو گوهر گرانبهای برادری و وحدت در قلب انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس می‌درخشیدند و این دو ارزش، ریشه در فطرت پاک انسان و تعالیم بلند اسلام دارند و رمز موفقیت و پیروزی ما در سخت‌ترین دوران تاریخ کشورمان بوده‌اند. روح برادری، قوای رزمندگان ما را چند برابر و آنان را به معجزه‌هایی در میدان نبرد تبدیل می‌کرد.

عضو مجمع تشکیل مصلحت نظام، تاکید کرد: متاسفانه در سال‌های اخیر، شاهد کم‌رنگ‌شدن این ارزش‌ها در جامعه بوده‌ایم. این موضوع، نه تنها به ضرر انسجام و همبستگی ملی است، بلکه مانعی در برابر پیشرفت و توسعه کشور به شمار می‌رود.

رضایی افزود: دشمنان قسم‌خورده این ملت، همواره در تلاش برای ایجاد تفرقه و نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند و ما باید با هوشیاری و بصیرت، در برابر این توطئه‌ها ایستادگی کنیم و با تکیه بر ارزش‌های مشترک خود، جبهه‌ای واحد و قدرتمند تشکیل دهیم.

وی با بیان اینکه جبهه انقلاب باید با کنار گذاشتن اختلافات جزئی و سلایق شخصی، حول محور منافع ملی و آرمان‌های انقلاب اسلامی حرکت کند، گفت: فقط با وحدت و همدلی می‌توانیم به آرمان‌های خود که ساختن ایران قوی، مقتدر و آباد است، دست پیدا کنیم. همه فعالان سیاسی، دلسوزان انقلاب و جبهه انقلاب اسلامی با درک شرایط حساس کنونی، تمام تلاش خود را برای حفظ و تقویت وحدت و برادری در جبهه انقلاب به کار گیرند تا با گام‌های استوار در مسیر پیشرفت و توسعه کشور حرکت کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • درخواست محسن رضایی از جبهه انقلاب | در سال‌های اخیر، شاهد کم‌رنگ شدن برخی ارزش‌ها بوده‌ایم
  • محسن رضایی: جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد
  • وحدت و برادری نیاز مهم امروز کشور است
  • توصیه محسن رضایی به جبهه انقلاب: اختلافات جزئی و سلایق شخصی را کنار بگذارید
  • دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند
  • جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد
  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • عملیات تادیب صهیونیست‌هاموجب تحکیم وحدت ملی وارتقای همدلی ملی شد