Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی تارتار سرمربی پیکان در نشست خبری پیش از بازی با آلومینیوم اراک در مورد مهدی شریفی لژیونر ایران در لیگ آذربایجان که به تازگی به پیکان پیوسته، اعلام کرد که مشکل ITC او حل شده است و در صورت آمادگی می‌تواند برای آبی های تهران بازی کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهدی شریفی مهاجم باتجربه پیکان با صلاحدید کادرفنی می‌تواند مقابل آلومینیوم اراک به میدان برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی شریفی مهاجم سابق تیم‌های تراکتور، سپاهان و پرسپولیس که سال گذشته در لیگ آذربایجان توپ می‌زد این روزها عضو تیم پیکان است اما هنوز فرصت بازی در لیگ بیستم را پیدا نکرده است.

شریفی هفته های ابتدایی لیگ برتر را به دلیل نرسیدن ITC از کشور آذربایجان از دست داد و بعد از برطرف شدن این مساله درگیر ویروس کرونا شد. این مهاجم باتجربه به دلیل ابتلا به کرونا حدود ۱۰ روز در تمرینات تیمش غایب بود اما اکنون دو سه روزی است به تمرینات برگشته و مشکلی برای همراهی خودروسازان ندارد.

مهدی تارتار سرمربی پیکان نیز درباره وضعیت شریفی گفت:

شریفی در هفته‌‌های گذشته دچار ویروس کرونا شده بود. مشکلاتی نیز برای دریافت ITC داشت که حل شده است. البته در فوتبال کاری به اسم‌ها نداریم و هر کسی آماده باشد، بازی می‌کند. شریفی جزو بازیکنان خوب است که می‌تواند به ما کمک کند.

با این تفاسیر مهدی شریفی با صلاحدید کادرفنی پیکان می‌تواند تیمش را در مسابقه فردا با آلومینیوم اراک همراهی کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پیکان پرسپولیس لیگ برتر مهدی شریفی پرسپولیس پیکان تراکتور لیگ برتر لیگ برتر بیستم مهدی تارتار مهدی شریفی مهدی شریفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۷۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروین بزرگ: کم بازی کردم اما جواب اعتماد حسینی را دادم

مهاجم تیم فوتبال آلومینیوم تأکید کرد، با گلزنی در دیدار مقابل پرسپولیس پاسخ اعتماد سرمربی تیمش را داده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شروین بزرگ بعد از پیروزی آلومینیوم مقابل پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، اظهار داشت: خدا را صدهزار مرتبه شکر. این بازی خیلی سخت بود، ولی ته دلم می‌گفت ما صعود می‌کنیم. حتی وقتی با نتیجه 4 بر 2 عقب افتادیم، می‌دانستیم صعود می‌کنیم. خدا را شکر که این امر محقق شد.

رجائیان: در جایگاه CIP پرسپولیس را تشویق می‌کردند!

وی افزود: ما مدیون احمد گوهری هستیم. به او گفتم احمد در ضربات پنالتی کار را در بیاور که خدا را شکر عالی کار کرد.

مهاجم تیم فوتبال آلومینیوم راجع به اینکه در چند وقت اخیر فشار زیادی بابت عدم موفقیت در گلزنی و نارضایتی هواداران تجربه کرد، گفت: هواداران چرا ناراضی بودند؟ نه، فشاری روی من نبود. آخر من بازی نمی‌کردم که بخواهم گل بزنم. باید بگویم که به تصمیم کادر فنی احترام می‌گذاشتم. در مس کرمان مهاجم فیکس تیم مجتبی حسینی بودم. کل بازی‌ها مرا بازی می‌داد و سبک او را می‌دانستم. این سرمربی ترکیب خود را سخت تغییر می‌دهد. من هم در کل فصل اعتراضی نکردم و خدا را شکر در زمانی که به من داده شد؛ جواب اعتماد او را دادم. 

بزرگ در پاسخ به این پرسش که آیا تیمش می‌تواند قهرمان جام حذفی شود، تصریح کرد: ما دو بازی سخت در جام حذفی انجام دادیم. نساجی را در خانه خودش شکست دادیم و پرسپولیس، مدعی قهرمانی را توانستیم حذف کنیم. به نظرم امکان قهرمانی در جام حذفی وجود دارد، چرا که پتانسیلش را داریم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اختتامیه جشنواره جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت + تصویر
  • چالش سازمان لیگ در هفته آخر لیگ/ استقلال و پیکان بدون تماشاگر در ورزشگاه پاس قوامین
  • سلیمانی می‌خواست گل صعود بزند
  • شوک سنگین رضا اسدی به سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • بزرگ: جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • درخشش چهره محبوب فوتبال یکسال‌ بعد از خانه‌نشینی | تیم ناکام، پرتشنج و هرج و مرج زده در کوتاه‌ترین زمان احیا شد
  • لیموچی: تیمی که پرسپولیس را می‌برد می‌تواند قهرمان شود
  • شروین بزرگ: کم بازی کردم اما جواب اعتماد حسینی را دادم
  • تیبو کورتوا در آستانه بازگشت به میادین