Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از پیگیری و مطالبه دانشجویان و مردم شهرستان ماهنشان، روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده این شهرستان از شن‌ریزی و تسطیح جاده روستا‌های قرقان علیا و سفلی خبر داد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پس از پیگیری و مطالبه دانشجویان و مردم شهرستان ماهنشان، روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده این شهرستان از شن ریزی و تسطیح جاده روستا‌های قرقان علیا و سفلی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
عملیات شن ریزی در این جاده از ۲۱ آذر آغاز شده است.

هفته گذشته بود که ویدئویی از یک نوجوان اهل روستای قرقان درحالیکه برای اینترنت پرسرعت وسط بارش شدید برف ایستاده بود، منتشر شد. اما به گفته مهدی برجی، دبیر قرارگاه شهید احمدی روشن ماهنشان، همه مشکل اهالی این روستا، عدم دسترسی به اینترنت نبود.   بیشتر بخوانید: سهم همسایگی روستا‌های ماهنشان با معادن صفر است / نبود جاده؛ اصلی‌ترین مشکل مردم قرقان و کاروانسرا پیگیری‌های دانشجویان ماهنشان برای اینترنت پرسرعت روستاهای این شهرستان به نتیجه رسید سنگینی معادن روی جاده‌های بی‌کیفیت ماهنشان / چرا مسئولان ایمنی را پشت گوش می‌اندازند؟
نبود جاده مناسب برای روستا‌های قرقان و کارونسرا، معضل بزرگتری برای مردم این منطقه بود. وضعیت به گونه‌ای است که راه دسترسی مردم در زمستان به شهر‌های اطراف بسته می‌شود.

حالا اداره راهداری ماهنشان اقدام به شن ریزی جاده روستای قرقان کرده، اما هنوز خبری از برطرف کردن مشکل اهالی روستای کاروانسرا نیست.

برجی به خبرنگار ما می‌گوید: تا زمانی که جاده قرقان به اتمام برسد و همچنین تا زمانی که جاده‌ای برای روستای کاروانسرا احداث شود، پیگیری‌های خود را ادامه می‌دهیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بسیج دانشجویی زنجان جاده روستایی جاده روستا شن ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۲۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث آشیانه اداره ماشین آلات راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان

تین نیوز

رییس اداره فنی و نظارت بر طرح ها اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان لرستان از تکمیل عملیات احداث آشیانه اداره ماشین آلات استان با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال خبرداد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمد واعظ رییس اداره فنی و نظارت بر طرح ها با گفت: طی قراردادی، عملیات نصب آشیانه ماشین آلات و نصب ۶عدد پروژکتور جهت روشنایی آشیانه، تعمیرات سرویس بهداشتی و نصب تابلو سر درب اداره کل ماشین آلات به طور کامل انجام شد.

واعظ ادامه داد: این پروژه توسط شرکت خرم صنعت پردازش و کمتر از دوماه تکمیل و به بهره برداری رسید.

وی عنوان کرد:  کل مبلغ هزینه شده در این پروژه بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال است.

واعظ تصریح کرد: آشیانه ماشین آلات جهت تعمیرات و پارک ماشین آلات سنگین مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • از اشتغالزایی تا صادرات در روستای چهلخانه
  • جاده پُر دست انداز یکی از روستا‌های فومن
  • افتتاح پل روستای نوخاله در شهرستان صومعه سرا
  • افتتاح پل روستای نوخاله شهرستان صومعه سرا
  • بازگشایی جاده‌های سیلابی ۶ روستا در خراسان رضوی
  • آغاز نصب انشعابات آب در روستای سرپله آبدانان
  • برگزاری میزخدمت و بررسی مشکلات بخش گل تپه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کبودراهنگ
  • روستای نظرلو در شهرستان شبستر به شهر تبدیل شد
  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد
  • احداث آشیانه اداره ماشین آلات راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان