Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-06@22:58:23 GMT

تزریق واکسن کرونای ایرانی؛ هفته اول دی

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۹۶۴۱۷

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام گفت: نخستین تزریق انسانی واکسن ایرانی کرونا در هفته اول دی انجام خواهد شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  مخبر در مراسم امضای تفاهم نامه طرح جهش تولید دیمزار‌های کشور با وزارت جهاد کشاورزی گفت: بنده و همه همکارانم در ستاد اجرایی فرمان امام آمادگی تزریق این واکسن را داریم و ما همه این واکسن را تزریق خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) گفت: اقدامات خوبی در رابطه با تولید واکسن کرونا در کشور صورت گرفته است و ما بهترین و مطمئن‌ترین واکسن را در کشور تولید خواهیم کرد.

او با بیان اینکه خط تولید واکسن آماده است و مشکلی در تولید واکسن و تزریق سرم نخواهیم داشت گفت: با توجه به اجازه وزارت بهداشت، آزمایش انسانی واکسن کرونا هفته اول دی ماه تزریق می‌شود و این واکسن با کمترین تبعات تولید و از ویروس ضعیف شده استفاده شده است.

مخبر گفت: آزمایش انسانی واکسن کرونا در سه مرحله صورت می‌گیرد به این صورت که در مرحله اول به ۵۶ نفر با جنسیت و سن متفاوت تزریق صورت می‌گیرد و بعد از ۲۸ روز و مشخص شدن نتایج بررسی، مرحله دوم با تزریق به ۵۰۰ نفر اغاز می‌شود و بعد از ۲۸ روز از تزریق دوم و بررسی نتایج، مرحله سوم بدون محدودیت با تولید انبوه و عرضه گسترده اغاز می‌شود.

وی ادامه داد: مردم کشورمان از واکسن ایرانی اطمینان دارند و ما برای تزریق واکسن با متقاضیان زیادی روبرو شدیم.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) گفت: ٣ تا ۴ ماه بعد از آزمایش انسانی، ما به نقطه‌ای خواهیم رسید که کشور از واردات این واکسن بی نیاز می‌شود.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: ستاد اجرایی فرمان واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۶۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد ملی بازی آرا، کمک به صنعت تولید بازی در کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، امیرمحمد رضایی از طراحان بازی رویداد ملی بازی آرا  گفت: رویداد ملی بازی آرا که با هدف تولید و رشد بازی‌های محتوایی برگزار می‌شود، کمک به صنعت تولید بازی فاخر ایرانی اسلامی است.

رضایی افزود: بازی سازان خوبی داریم که به محتوا خوب پرداختند، اما حمایتی از آنها نشده و فکر می‌کنم مثل سینما که سه نوع سینما داریم ما در بازی هم همینطور هستیم بازی تجاری است و نوع دیگر به آنها پرداخته می‌شود و از آنها حمایت می‌شوند و بازی‌های که قرار است فاخر باشند و نشان دهنده فرهنگ و ارزش‌های ایرانی باشند، احتیاج به حمایت‌های بیشتری دارند تا بتوانند شکل بگیرند و امیدوارم شاهد اتفاقات خوبی در زمینه بازی‌های ایرانی باشیم.

رویداد محتوایی بازی آرا از بیست و پنجم تا بیست و هفتم اردیبهشت با معرفی بازی های منتخب در تهران برگزار می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۴۰ هزار میلیارد تومان به بدنه آموزش و پرورش اعتبار تزریق شده است
  • رویداد ملی بازی آرا، کمک به صنعت تولید بازی در کشور
  • روز شمار هفته بسیج سازندگی کشور
  • سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد؛ نجات جان ۱۵۴ میلیون نفر با تزریق واکسن در ۵۰ سال گذشته
  • مشخصات یک خودروی جدید ایرانی منتشر شد
  • مشخصات ال۹۰ ایرانی اعلام شد + عکس
  • ال۹۰ ایرانی چه مشخصات و ویژگی هایی دارد؟ + تصویر
  • مشخصات ال۹۰ ایرانی منتشر شد+ عکس
  • اگر واکسن آسترازنکا زده‌اید، بخوانید
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد