Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش بازرسان این سازمان و طی برگزاری گشت های مشترک با ارگان های مرتبط و با هدف اجرای دستورالعمل های ستاد مبارزه با کرونا بیش از ۳۸ هزار بازرسی از واحدهای صنفی استان صورت پذیرفت.

داود شهرکی اظهار کرد: در طی این بازرسی ها به ۵۶۲۳ واحد صنفی تذکر و اخطار داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ۸۱۶ واحد صنفی که دستورالعملهای ستاد مبارزه با کرونا را رعایت ننمودند نیز در طی برگزاری گشت های مشترک پلمب گردیدند و میزان تحقق بازرسی ها در سطح استان نیز ۹۱ درصد برآورد شده است.

رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت سیستان و بلوچستان بیان کرد: سلامت جامعه از درجه اهمیت بالایی برخوردار است و بر اساس تصمیم ستاد مبارزه با کرونا همه واحدهای صنفی موظف به رعایت آن می باشند و واحدهای صنفی بر خدمات رسانی مناسب باید بر اساس دستورالعمل های بهداشتی تلاش ویژه صورت دهند و هنگام خدمات رسانی نیز فعالتی صورت دهند تا فاصله گذاری اجتماعی نیز رعایت گردد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سيستان و بلوچستان استانی اجتماعی سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۹۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران حوزه کارگری در نماز جمعه سیستان و بلوچستان پاسخگوی مطالبات مردم شدند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان در حاشیه برپایی میز خدمت گفت: کمک به کاهش مشکلات مردم و پاسخگویی مستقیم و بدون واسطه از سوی مسئولان، از اهداف برپایی این میز خدمت است.

خلیل احمد سلامی اظهار کرد: در این میز خدمت، شهروندان به صورت چهره به چهره مسائل و درخواست خود را با مدیران حوزه کارگری در میان گذاشتند.

وی افزود: در همه ایام سال، برنامه دیدار چهره به چهره با مردم و حضور در مرکز سامد از سوی مدیران دستگاه‌های وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان برگزار می‌شود تا کار مردم سریعتر و به سهولت انجام شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی
  • کیفیت بخشی مدارس مهم‌تر از توسعه کمی آن‌ است
  • مدیران حوزه کارگری در نماز جمعه سیستان و بلوچستان پاسخگوی مطالبات مردم شدند
  • آغاز برداشت گندم در جنوب سیستان و بلوچستان
  • آغاز رقابت نوبت اول کنکور سراسری در سیستان و بلوچستان
  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد
  • رشد ۱۷ درصدی جوجه ریزی در واحدهای مرغداری سیستان وبلوچستان
  • پای کار آمدن مردم شرط موفقیت در عرصه‌های مختلف
  • استعدادهای برتر ادبی و هنری سیستان و بلوچستان حمایت شوند
  • گروه جهادی نجوا در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد