Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس در سنندج، بهمن مرادنیا در جلسه ساماندهی مبادلات مرزی استان کردستان در سنندج، با بیان اینکه یک سال از اجرای طرح ساماندهی مرز باشماق مریوان می‌گذرد، اظهار کرد: سال گذشته پس از سفر وزیر راه و شهرسازی به کردستان قرار بود کار بلافاصله آغاز شود، اما امروز می‌بینیم که همچنان در اول خط قرار داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هیچ عذر و بهانه‌ای برای این تعلل قابل قبول نیست و باید به گونه‌ای عمل می‌کردیم که اجرای طرح ساماندهی مرز باشماق مریوان امروز در حال اتمام بود نه اینکه هنوز از مشکلات شروع سخن بگوییم.

استاندار کردستان ادامه داد: وعده‌ای دولت داده و وزیر پیگیر این مسئله است و با توجه به اینکه دستور داده شده تمام امکانات و ماشین آلات راهداری پای این پروژه بیاید؛ اما پس از گذشته یک سال همچنان اتفاقی رخ نداده است.

مرادنیا با تاکید براینکه در پروژه ساماندهی مرز باشماق مریوان ما عملا عقب هستیم، باید پیمانکار پای کار بیاید، گفت: کسی نباید مانع شروع این پروژه شود و اگر کسی این کار را بکند حتما از راه‌های دیگر ورود می‌کنیم.

وی بیان کرد: بیش از دو سال است که انبارهای موجود در مرز باشماق مریوان را از یک شرکت خصوصی که آنها را تصرف کرده بود، پس گرفتیم اما تا امروز نتوانسته‌ایم کوچکترین بهره‌برداری از آنها داشته باشیم.

استاندار کردستان گفت: فردی سال‌ها بدون هیچ مزاحمتی با در اختیار گرفتن انبارهای مرز باشماق برای خود کسب درآمد می‌کرد که با تلاش‌های بسیار توانستیم، وی را خلا ید کنیم؛ اما بعد از دو سال همه همدیگر را نگاه می‌کنیم که منتظریم اتفاقی بیافتد اما هیچ کاری نمی کنیم.

انتهای پیام/2330/75

منبع: فارس

کلیدواژه: کردستان وزیر راه و شهرسازی مرز ساماندهی ساماندهی مرز باشماق مریوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۹۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی

استاندار کردستان و مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی این استان با ارسال لوح سپاس از اقدام‌های مدیر و کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان برای ارائه خدمات و تسهیلات به مسافران نوروزی تشکر و قدردانی کردند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان، در این لوح منصور مهرزاد، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کردستان و اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار و رئیس ستاد خدمات سفر این استان از تلاش جهانبخش نوکانی، مدیر منطقه کردستان قدردانی کردند.

دیگر خبرها

  • ضرورت اجرای تفکیک زباله در کردستان
  • وقوع مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان
  • وضعیت میدان جنگ در اوکراین بدتر می‌شود
  • رفع مشکلات اقتصادی بدون مشارکت مردم ممکن نیست
  • هشدار استاندار قم نسبت به کم کاری برخی از مدیران
  • کردستان، مهد هنر نازک کاری
  • رشد ۶۵ درصدی ترانزیت مبدأ در مرز باشماق
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • پایان رقابت‌های فوتبال روستایی شهرستان مریوان
  • همایش روز «آزادسازی سنندج» برگزار می‌شود