Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@02:27:18 GMT

نهضت کمک مؤمنانه مصداق بارز انقلابی گری است

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۱۲۶۸۵

نهضت کمک مؤمنانه مصداق بارز انقلابی گری است

سردار زهرایی گفت: نهضت کمک مؤمنانه مصداق بارز انقلابی گری است و نمی‌توان از حماسه خلق‌شده توسط مردم در این تنگنا معیشتی چشم‌پوشی کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، سردار محمد زهرایی، مسئول بسیج سازندگی کشور ظهر امروز در ناحیه بسیج مسلم ضمن تقدیر از خانواده شهید مدافع حرم ابوذر حسینی اظهار کرد: غم از دست دادنِ این بزرگ‌مردان تسلیتی وصف‌نشدنی دارد ولی نفس این شهادت توفیقی است که نصیب هر انسانی نمی‌شود لذا به خانواده شهید مدافع حرم ابوذر حسینی، شهادت پسرشان را تبریک می‌گوییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شهادت هنر تاجرانِ مردان الهی است و کسایی بازی دنیا را برده‌اند که به سمت شهادت رفته و شهید می‌شوند.

مسئول بسیج سازندگی ادامه داد: نهضت کمک مؤمنانه مصداق بارز انقلابی گری است و نمی‌توان از حماسه خلق‌شده توسط مردم در تنگنا اوضاع معیشتی چشم‌پوشی کرد.

وی افزود: در تحریم حداکثری و شرایط وخیم کرونا در جامعه، لطف مردم ایران در کم‌بضاعت‌ترین حال ممکن بیشتر شد و به یاری هم‌وطنانشان آمدند.

زهرای خاطرنشان کرد: کمک مؤمنانه، حماسه ماندگار تاریخ همچون دفاع مقدس است که به یادگار خواهد ماند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: کمک مؤمنانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۲۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلم تراز در جمهوری اسلامی باید روحیه انقلابی و جهادی داشته باشد

ایسنا/تهران امام جمعه شهرستان شهریار گفت: معلم تراز در جمهوری اسلامی باید روحیه انقلابی و جهادی، ولایتمداری، آرمان خواهی، خودسازی، تولید فکر و توانایی تبدیل تهدید به فرصت را داشته باشد که باید بدانیم معلم تراز در انقلاب اسلامی علامه شهید مرتضی مطهری است.

حجت الاسلام والمسلمین سید حسین حسینی نوری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار کرد: ۱۲ اردیبهشت ماه شهادت علامه مرتضی مطهری و روز معلم نامگذاری شده است. شهید مطهری فقط یک فرد نبود. بلکه یک مکتب، گفتمان و جریان بود برای همین است که دشمن این شخصیت گرانقدر را ترور کرد. 

وی در ادامه افزود: دلیل تبدیل این عالم بزرگ به مغز متفکر جهان اسلام تقوا، تلکیف‌مداری و تکلیف‌شناسی، اسلام‌شناسی و پایبندی به اسلام، موقعیت‌شناسی و میدان‌شناسی ایشان بود. 

حجت‌الاسلام حسینی نوری با اشاره به روز کارگر و دیدار اخیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با این عزیزان اظهار کرد: فرق بین ما و دیگر نظام‌های دنیا این است که آن‌ها کارگر را به عنوان یک ماشین کار تصور می‌کنند اما در اسلام نفس کار ارزشمند است و اگر کسی در مسیر کار شرافتمندانه و به دست آوردن رزق و روزی حلال جان خود را از دست دهد، ارزش یک شهید را دارد.

امام جمعه شهرستان شهریار با اشاره به روز شوراها خاطرنشان کرد: ۹ اردیبهشت ماه روز شوراها است. اسلام اهمیت زیادی به امر شورا و مشورت قائل شده است و عقل جمعی را برتر از عقل فردی می‌داند. از وظایف مهم شورا در شهر، انتخاب شهردار، نظارت، پژوهش، برنامه ریزی و تصویب بودجه، ارائه خدمت به مردم و نظارت بر عملکرد شهردار و شهرداری‌ها است.

وی در پایان افزود: متاسفانه در کشور ما برخی از شوراها با اهداف اصلی و قانونی خودشان فاصله دارند و سیاست زده شده اند که باید از این فضا خارج شده و خدمات بهتری به مردم ارائه دهند. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کسب‌وکارهای دانش‌بنیان را نباید تعطیل کرد، باید به جریان‌های انقلابی، بسیج دانشجویی و مانند آن‌ها فرصت رقابت داد
  • راه‌اندازی فاز دوم کارخانه فولاد بافت مصداق«جهش تولید با مشارکت مردم» است
  • یکی از مسائل مهم کشور و مردم ما، مقوله عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است
  • شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است
  • حماسه باشکوهی که شهید شیرودی رقم زد/در حد امکان وامدار تاریخ بودم
  • نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان
  • اعتقاد عملی به اقتصاد مقاومتی لازمه تحقق حماسه اقتصادی است
  • نقش بارز کارگران و کارفرمایان در جهاد اقتصادی
  • معلم تراز در جمهوری اسلامی باید روحیه انقلابی و جهادی داشته باشد
  • یادی از شهید دفاع و حماسه مجتبی آگلی