Web Analytics Made Easy - Statcounter

مقداد جاویدی صباغیان روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، بیان کرد: تهیه نمایشنامه "مرگ فروشنده" در مدت ۲ ماه انجام‌ شد که در این اثر تیم تولید چهار نفره شامل تهیه‌کننده، کارگردان، صداگذار و برنامه‌ریز در کنار ۱۲ نفر بازیگر اصلی و فرعی فعالیت داشتند. 

وی اضافه کرد: در این اثر هنری، یکهزار و ۷۰۰ دیالوگ کدگذاری شده است و تمامی بازیگران از دانشجویان دانشگاه دامغان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

صباغیان خاطرنشان کرد: پس از تولید نمایشنامه رادیویی مرگ فروشنده، نمایش شهرزاد با تیم تولید ۱۲ نفره کار خود را آغاز کرد که اکنون در اواخر کار و مرحله صداگذاری قرار دارد و تا پایان دی ماه کار تولید به پایان می‌رسد. 

وی افزود: دانشجویان این دانشکده با ذوق هنری، اقدام جدیدی را به انجام رساندند که این نوع نمایش برای اولین بار در کشور اجرا شده است. 

رییس دانشکده هنر دانشگاه دامغان گفت: این نمایش پس از تولید مورد استقبال بسیاری از هنردوستان قرار گرفت و در کنار این تشویق ها در رادیو نمایش و برنامه تماشاخانه رادیو جوان پخش شد. 

تهیه کننده نمایش "مرگ فروشنده" نیز در گفت و گو با ایرنا، تصریح کرد: تمرینات نمایش رادیویی "اتاقی درهتل پلازا"، "اتاقی در هتل لندن" و "اتاقی در هتل کالیفرنیا" به تهیه کنندگی دانشجوی رشته ادبیات نمایشی دانشگاه دامغان و به کارگردانی شیوا بسطامی، دانشجوی رشته ادبیات نمایشی دانشگاه تهران با عواملی متشکل از دانشجویان دانشگاه تهران آغاز شده است.

محمدجواد باقری اظهار داشت: برای اجرای این نمایش، بخش‌هایی از سه نمایشنامه نیل سایمون، انتخاب و طبق برنامه‌ریزی این نمایش توسط دانشجویان ورودی ۹۸ رشته نمایش دانشگاه تهران، اجرا و ضبط می‌شود.

وی افزود: این نمایش به زودی و پس از اتمام تمرینات مجازی، مرحله صداگذاری و تدوین را آغاز می‌کند و کار تولید سه نمایشنامه نیل سایمون تا پایان امسال به اتمام می‌رسد. 

در حال حاضر چهار هزار و ۵۰۰ دانشجو در ۷۲ رشته و گرایش در دانشگاه دولتی دامغان تحصیل می کنند. این دانشگاه دارای ۱۶۲ عضو هیات علمی، هشت دانشکده، ۵٨ آزمایشگاه، ۱٨ کارگاه، سه سایت، یک خانه ریاضی و یک لابراتوار زبان است.

شهرستان دامغان دارای ۶ دانشگاه، دانشکده و موسسه آموزشی است.

برچسب‌ها دانشجو رادیو دانشگاه دامغان نمایش نمایشنامه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشجو رادیو دانشگاه دامغان نمایش نمایشنامه دانشجو رادیو دانشگاه دامغان نمایش نمایشنامه اخبار کنکور دانشگاه دامغان مرگ فروشنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۱۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ نمایشنامه جدید در نمایشگاه کتاب

«رازی بین من و تو»، «در تنم زمستان شد» و «روایت نه چندان پیچیده از یک عشق به طعم شمشیر» عنوان سه کتاب جدید سوره مهر در حوزه نمایشنامه است. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سه کتاب نمایش‌نامه با عنوان «رازی بین من و تو»، «در تنم زمستان شد» و «روایت نه چندان پیچیده از یک عشق به طعم شمشیر» در انتشارات سوره‌مهر به چاپ رسید.

«رازی بین من و تو»، به قلم محمدرضا امیرخانی تصویری از زندگی «علی»، جانباز اعصاب و روان است. علی هنرمند پتینه‌کاری است که در جبهه‌های جنگ دچار موج انفجار شدیدی شده و همچنان با این توهم که هم‌رزمش را کشته است، دچار عذاب وجدان است. در ادامه دکتر بخشی برای رهایی او از این توهم دست به کار می‌شود. ...

«در تنم زمستان شد» اثری از مصطفی سیفی برشی از زندگی رونیا یک دختر کرد ایزدی است که چند سال اسیر داعش بوده و اکنون پس از فرار از دست داعش به آلمان گریخته، اما یک روز مرد داعشی که سال‌ها رونیا را اسیر کرده، وارد خانه او می‌شود. ...

خاطرات شنیدنی یک نفوذی

«روایت نه چندان پیچیده از یک عشق به طعم شمشیر» نمایش‌نامه دیگری است که به قلم محمدرضا آریان‌فر به چاپ رسیده است. آریان‌فر در این کتاب، چهار نمایشنامه شامل «روایت نه چندان پیچیده از یک عشق به طعم شمشیر»، «آن‌گاه که خدا از دهان سنگ ترانه می‌خواند»، «کسی در خواب‌هایم قدم می‌زند» و «سراغ خواب‌هایم را از باد بگیر» را به نگارش درآورده است.

«رازی بین من و تو» با شمارگان 300 نسخه، «در تنم زمستان شد» با شمارگان 500 نسخه و «روایت نه چندان پیچیده از یک عشق به طعم شمشیر» با شمارگان 500 نسخه در بازار کتاب موجود است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • راهنمای جامع برای تهیه قطعات ماشین لباسشویی
  • چگونه سرنوشت یک نوجوان تغییر کرد/ پاهای هوتن شکیبا در بتن!
  • ویدئوی دیدنی از تاثیر حجاب و پوشش روی مشتری های یک فروشنده خانم | از شماره تلفن خواستن برای خریدهای بعدی تا ...
  • فروش اقساطی خودرو کارکرده؛ رونمایی از تب جدید معاملات خودرویی
  • «مست عشق» هنوز در ترکیه اکران نشده است/ اعلام زمان دقیق اکران ترکیه تا دو هفته آینده و رایزنی برای نمایش در کشورهای دیگر
  • همکاری سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و اداره کل هنرهای نمایشی برای تولید آثار نمایشی
  • ۳ نمایشنامه جدید در نمایشگاه کتاب
  • فصل گلاب گیری و تهیه گلاب و عرق نعنا با دستگاه تقطیر
  • تفاهم تولید آثار نمایشی مشترک و حمایت از نمایشنامه‌های برتر منعقد شد
  • مهمترین فاکتورها برای تهیه لوله گازی چیست ؟