Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-30@22:49:55 GMT

قتل فجیع زن بوشهری توسط پسر بی رحمش / او بازداشت شد

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۲۱۶۲۳

قتل فجیع زن بوشهری توسط پسر بی رحمش / او بازداشت شد

فرمانده انتظامی شهرستان دشتی از دستگیری فردی که مادر خود را در شهر خورموج به قتل رسانده بود، خبر داد.
به گزارش رکنا،  سرهنگ جهانبخش صیادی فرمانده انتظامی شهرستان دشتی گفت:در پی قتل خانمی به دست فرزندش در آبان امسال در شهر خورموج مرکز این شهرستان، شناسایی و دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: پس از انجام تحقیقات اولیه و اخذ نظریه پزشکی قانونی مشخص شد مقتول به دلیل ضربه وارد آمده از یک جسم برنده به قتل رسیده است.

پسر مادر کش در خورموج دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان دشتی ادامه داد: با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، قاتل شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه با همکاری پلیس آگاهی شهرستان دشتستان در مخفیگاهش در دشتستان دستگیر شد.
صیادی بیان کرد: در تحقیقات تخصصی به عمل آمده و ارائه مدارک و مستندات موجود، متهم به قتل مادر خود به علت اختلافات شخصی اعتراف کرد.
او گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قتل اخبار حوادث قتل قتل مادر قتل زن در بوشهر سهام عدالت قیمت خودرو کرونا عکس ایران قتل فیلم قاتل کرونا ساعت بیمارستان اعدام قیمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۱۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از دستگیری سارق سابقه‌دار با ۸ فقره سرقت سیم و کابل‌های مخابراتی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد روهنا در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: در راستای طرح امنیت محله‌محور پلیس و در پی اعلام چندین فقره سرقت سیم و کابل‌های مخابراتی و اعلام نارضایتی شهروندان از قطعی تلفن‌ها و اختلال در اینترنت در سطح شهرستان اسفراین موضوع به صورت ویژه در دستورکارماموران تجسس کلانتری ۱۱ قرارگرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی و گشت‌های نامحسوس موفق به شناسایی سارق سابقه‌دار در حین تخریب و سرقت سیم و کابل‌های مخابراتی شدند، افزود: ماموران بلافاصله متهم را به همراه سیم سوخته دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین بیان اینکه متهم تاکنون به ۸ فقره سرقت سیم و کابل‌های مخابراتی در سطح شهرستان اعتراف کردند، عنوان کرد: اموال مکشوفه توسط نماینده اداره مخابرات شناسائی و با هماهنگی قضائی تحویل مالباخته شد

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین
  • برق‌گرفتگی عامل از دست دادن جان کارگر مرغداری در گیلانغرب شد
  • کشف دپوی ۲۵۰ هزار لیتری سوخت قاچاق در جاسک
  • کشف ۶۰ کیلوگرم تریاک در حاجی آباد
  • پلیس به وظیفه قانونی خود در ورزشگاه عمل کرد
  • باتری‌دزد ارومیه به آخر خط رسید
  • کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • اعتراف مادر دیانا به قتل فجیع فرزندش
  • اعتراف مادر دیانا به قتل فجیع فرزندش / او را با چاقو کشتم و آتش زدم!
  • کشف سیگار‌های قاچاق در بهاباد