Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@06:08:01 GMT

سرویس های گوگل و یوتیوب دچار اختلال جهانی شد

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۲۶۶۷۳

سرویس های گوگل و یوتیوب دچار اختلال جهانی شد

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، روزنامه دیلی میل گزارش داد شبکه اشتراک ویدیویی «یوتیوب» و ۱۸ سرویس آن از دسترس خارج شده است.

بر این اساس خدمات مختلف گوگل در روز دوشنبه با ایجاد اختلال گسترده فلج شدند. از جمله پلت فرم ویدئویی یوتیوب (YouTube) ، سرویس پست الکترونیکی (GMail ) و نرم افزار دفتر (Google Docs) برای بسیاری از کاربران کار نمی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تارنمای شبکه راشا تودی نیز نوشت: میزان از کار افتادن سرویس های گوگل نامشخص است. در گذشته نیز برخی از اختلالات کوتاه مدت در سرویس های گوگل به دلیل مشکلات فنی ایجاد شده است. اخیراً اواخر سپتامبر به دلیل خرابی سرور ، سرویس های ابری بسیار پر کاربرد این گروه تحت تأثیر قرار گرفتند.

این در حالی است که تنها برای سرویس ویدیویی گوگل، بیش از ۵۵۰۰۰ گزارش سوء عملکرد در ۱۴ دسامبر در مدت زمان کوتاهی دریافت شد. بسیاری از کاربران می نویسند که هیچ چیزی کار نمی کند. تاکنون هیچ اطلاعاتی در مورد علت ایجاد اختلال در کانال های رسمی و رسانه های اجتماعی در خصوص علت این اختلال عنوان نشده است.

تیم مدیریتی یوتیوب در واکنش به این اخبار در توییتی اعلام کرد: ما می دانیم که بسیاری از شما در حال حاضر برای دسترسی به یوتیوب مشکل دارید. تیم ما از آن مطلع است و آن را بررسی می کند. به محض دریافت اطلاعات بیشتر شما را در اینجا باخبر می کنیم.

نهادهای ناظر اینترنتی می‌گویند قطع سرویس‌های گوگل در مناطق بزرگی از دنیا شامل آمریکا، اروپا، هند، ژاپن، استرالیا، ایران و دیگر کشورها مشاهده شده است.

در حال حاضر اکثر سرویس‌های گوگل خطای موسوم به Error 500 را به نمایش می‌گذارند. سرویس نقشه گوگل نیز برای بخش وسیعی از کاربران از کار افتاده است.

برچسب‌ها اینترنت شبکه های اجتماعی گوگل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اینترنت شبکه های اجتماعی گوگل اینترنت شبکه های اجتماعی گوگل اخبار کنکور سرویس های گوگل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۶۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکپارچه سازی هوش مصنوعی اوپن ای آی و گوگل در آیفون‌های جدید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، اپل دوباره مذاکرات با اوپن ای آی برای استفاده از فناوری هوش مصنوعی مولد این شرکت در برخی ویژگی های جدیدی که در سری آیفون امسال معرفی می شود را آغاز کرده است.

به گفته منابع آگاه از امر، ۲ شرکت مذاکرات درباره شرایط توافقنامه و شیوه یکپارچه سازی ویژگی های اوپن ای آی در iOS۱۸(آپدیت آتی سیستم عامل آیفون) را آغاز کرده اند. نشریه بلومبرگ ماه گذشته از مذاکرات اپل برای دریافت مجوز چت بات جمینی گوگل برای قابلیت های جدید آیفون خبر داده بود.

اپل هنوز مشخص نکرده از محصول کدام شرکت در آیفون جدید استفاده می کند و به طور دقیق تر با هر دو شرکت اوپن ای آی و گوگل به توافق می رسد یا یکی از شرکت ها را به طور کامل انتخاب می کند. اپل در راه اندازی هوش مصنوعی که بتواند مانند انسان به سوالات پاسخ نوشتاری یا گفتاری دهد، عقب تر از رقبایی مانند مایکروسافت و گوگل است که هم اکنون این فناوری را در محصولات خود یکپارچه می کنند.

تیم کوک مدیر ارشد اجرایی اپل در فوریه اعلام کرد به میزان قابل توجهی در هوش مصنوعی سرمایه گذاری می کند و برنامه های خود برای استفاده از این فناوری را اعلام خواهد کرد.

کد خبر 6089873 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • بن گویر، دنده‌های شکسته، بیمارستان و سرنوشت سیاه آریل شارون!
  • یکپارچه سازی هوش مصنوعی اوپن ای آی و گوگل در آیفون‌های جدید
  • ارزش گوگل اوج گرفت؛ غول تکنولوژی از ۲ تریلیون دلار گذر کرد
  • انتشار جزئیاتی بیشتر از هوش‌مصنوعی آیفون/ پای غول‌های فناوری در میان می‌آید!
  • پاکسازی غزه از آوار و بمب‌، ۱۴ سال طول می‌کشد
  • گزارش مدیریت بحران از آخرین وضعیت سیل در خراسان‌جنوبی
  • انتقال مسافران دچار مسمومیت به بیمارستان در قم
  • دانشگاه‌های انگلیس بابت ارتباط با چین زیر ذره‌بین سرویس‌ امنیتی می‌روند
  • همایش روز جهانی اتیسم در رشت
  • چین سفیر آلمان را احضار کرد