Web Analytics Made Easy - Statcounter

انتظار می رود تصمیم شجاعانه و درایت مدیران سیما در برخورد با زیاده خواهی بازیگر سریال «بچه مهندس» برای بازیگر سریال «پایتخت» نیز تکرار شود اتفاقی که روزهای امیدبخش تری را برای تلویزیون رقم خواهد زد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اواخر خرداد امسال بود که سیروس مقدم، کارگردان سریال «پایتخت» خبر از تولید پایتخت ۷ برای نوروز ۱۴۰۰ داد و گفت که وقتی سفارش به ساختن ادامه پایتخت می‌شود، یعنی مشکلات حل شده و تلویزیون از ما طرح پایتخت ۷ را خواسته است و ان‌شاءالله با رفع دلخوری‌ها این مجموعه نوروز ۱۴۰۰ پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اشاره سیروس مقدم به حاشیه‌های قسمت پایانی فصل ششم بود و شباهت دو سه سکانسش با یکی دو فیلم قبل از انقلاب که باعث واکنش مدیران تلویزیون و بعضی سازمان‌های دیگر شده بود. مقدم اما از ناراحتی عوامل پایتخت حرف می‌زد و در همان گفت‌وگوی خردادماهش تصریح کرده بود: «عوامل «پایتخت» انتظار یک تشکر خشک و خالی داشتند و با درایت دوستان ماجرا درحال حل شدن است و تمامی این حواشی از بین می‌رود.

تلویزیون خانه ماست و در هر خانواده‌ای دلخوری پیش می‌آید ولی دائمی نیست و بازهم سر یک سفره هستیم.»

حالا با همه این حواشی و «مثلا ناراحتی عوامل سریال»، خبر ساخت فصل هفتم «پایتخت» و درخواست دستمزد 5 میلیاردی محسن تنابنده برای حضور در این مجموعه مدتی است که نقل رسانه ها شده است. البته در این سال ها عوامل «پایتخت» به خصوص محسن تنابنده رگ خواب مدیران تلویزیون را به خوبی شناخته اند و هر بار با ایجاد یک حاشیه، خبر قهر آن ها از تلویزیون در فضای مجازی رسانه ای می شود؛ این وسط برخی رسانه ها نیز در همراهی با آنها، سعی در شعله وری این آتش می کنند و نتیجه آن مثل همیشه بالا رفتن دستمزد عوامل و دوشیدن هرچه بیشتر تلویزیون بوده است.

ناراحتی و قهر و آشتی محسن تنابنده با تلویزیون تازگی ندارد و تبدیل به سریالی شده که آخر آن برای بیننده براحتی قابل حدس است. هنوز از خاطرمان نرفته که سال گذشته همین آقای تنابنده (مثلا) به دلیل آنچه توهین به سینماگران در صدا و سیما خوانده شد، اعلام می کند که دیگر با تلویزیون همکاری نخواهم کرد.

پس از خداحافظی محسن تنابنده، احمد مهرانفر دیگر بازیگر پایتخت نیز می گوید که پس از اتمام پایتخت شش دیگر در تلویزیون حضور نخواهد داشت.

البته همه این ژست های روشنفکری و دلخوری های آقای بازیگر، اصطلاحا نرخ دستمزد را بالاتر برده و با پرداخت حق الزحمه میلیاردی توسط تلویزیون گویا این ناراحتی ها به سادگی فراموش خواهد شد. عوامل تولید به خصوص بازیگران اصلی سریال های پرمخاطب، به خوبی یاد گرفته اند که چگونه با تلویزیون می شود رفتار کرد؛ از آن طرف به اسم در کنار مردم بودن، حضور خود را در تلویزیون توجیه می کنند و در پشت پرده با دریافت دستمزدهای میلیاردی، به خوبی از خجالت مدیران تلویزیون درمی آیند.

بدون شک تصمیمی شجاعانه و درایت مدیران سیما در برخورد با این زیاده خواهی ها، می تواند به این باج خواهی برخی سواستفاده کنندگان از بیت المال پاسخی همیشگی دهد؛ اتفاقی که این روزها برای بازیگر سریال «بچه مهندس» افتاد و ایستادگی مدیران سیمافیلم دربرابر این بی عدالتی، می تواند برای عوامل «پایتخت» نیز تکرار شود تا باور کنیم که این تصمیم شجاعانه اتفاقی و نمایشی نبوده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: محسن تنابنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۵۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | اعتراف خنده‌دار مهران غفوریان در برنامه تلویزیون؛ حرکت جالب همسر آقای بازیگر علیه او

266 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900678

دیگر خبرها

  • خبری که تیر خلاص را به سارا و نیکای پایتخت زد 
  • ببینید | اعتراف خنده‌دار مهران غفوریان در برنامه تلویزیون؛ حرکت جالب همسر آقای بازیگر علیه او
  • حواشی جدید و پرحاشیه سریال پایتخت
  • پایتخت دوباره خبرساز شد؛ حواشی جدید سریال پرتماشاگر تلویزیون
  • پایتخت دوباره خبرساز شد ؛ حواشی جدید سریال پرتماشاگر تلویزیون
  • عکس | واکنش بازیگر نقش روناک به قسمت آخر سریال نون خ
  • عکس| واکنش بازیگر روناک به قسمت آخر سریال نون خ
  • مجید و آقا معلم قصه‌های مجید پس از ۳۴ سال
  • نگاهی به هیاهوی جدید درباره سریال «پایتخت»
  • تغییر چهره بازیگر «پایتخت» بعد از ۵ سال/ عکس