Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری عصر امروز در دیدار با اصحاب رسانه که در دفتر امام جمعه بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر قالب‌های مختلفی دارد، کار رسانه هم از همین نوع است که نقد اصلاحی و ارشادی یکی از قالب‌های آن محسوب می‌شود.

امام جمعه بجنورد با اشاره به ظرفیت استفاده از بخش خصوصی در رسانه برای رفع بخشی از مشکلات این مجموعه‌ها گفت: علاوه بر این اقدامات می‌توان در عرصه ارائه تسهیلات به مناسبت‌های مختلف و کمک‌های لازم در ایام مختلف از رسانه‌ها حمایت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مطبوعات و رسانه‌ها را چشم نظام دانست و افزود: رسانه‌ها به‌عنوان دوربین نظام هستند و در هرجایی که خلافی اتفاق می‌افتد یا حقی تضییع می‌شود، می‌توانند با دلسوزی منعکس و پیگیری کنند.

حجت الاسلام نوری خبرنگاری را شغلی دغدغه مند خواند و بیان داشت: فهم درست رویدادها و مباحث، انتخاب الفاظ و انتخاب تیتری متناسب با رویداد از جمله حساسیت‌های کار رسانه‌ای است.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی بر لزوم تشریح توانمندی‌های نظام از سوی رسانه تأکید کرد و گفت: نقد عملکرد هرکدام از مسئولان باید با بیان زیبا و مستدل انجام شود.

وی در انتها نگاه رسانه‌ها و مطبوعات را اصلاحی دانست و گفت: به دنبال مچ‌گیری و تخریب نباشیم بلکه با نیت اصلاح جامعه، مسئولان و عملکردهایشان نقدی مؤدبانه و اصلاحی شود.

کد خبر 5096944

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه بجنورد تفکر انتقادی رضا نوری اصحاب رسانه ویروس کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر شهرکرد شیوع کرونا کرمانشاه آلودگی هوا گرگان شهرستان کرج تبریز محدودیت های کرونایی شب یلدا لیگ برتر فوتبال ایران رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۲۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط کشاورزان دیم کار مطلوب است

احد وظیفه در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: طی روزهای اخیر در فلات مرکزی و استان‌های سمنان، تا حدودی بخش‌های غربی خراسان رضوی و استان‌های جنوبی کرمان، بخش‌هایی از سیستان و بلوچستان، فارس، شمال هرمزگان و مناطق شرقی تهران بارندگی‌های مناسبی دریافت کردیم که درصدی از کم بارشی در آن مناطق جبران شد.

به گفته او، علی‌رغم جبران بخشی از کم بارشی‌ها، کماکان ۱۴ درصد نسبت به دوره بلندمدت کمبود داریم. هرچند در دامنه‌های جنوبی البرز همچون استان‌های قزوین، تهران، البرز و خراسان رضوی ۳۰ تا ۴۰ درصد بارش‌ها کمتر از نرمال است.

وظیفه ادامه داد: با توجه به شرایط مساعد بارندگی در اردیبهشت ماه همانند فروردین ماه پیش‌بینی می‌شود که بخشی از کم بارشی‌ها جبران شود. البته در استان‌های تهران، سمنان، قزوین و خراسان رضوی کمبود بارش جدی است که برآورد می‌شود تا پایان سال آبی باقی بماند.

رئیس مرکز خشکسالی با تاکید بر مدیریت منابع آبی در مناطقی که کمبود بارش جدی است، افزود: بارش‌های اسفند تاکنون برای کشت دیم مناسب است که انتظار می‌رود کشاورزان دیم کار شرایط مطلوبی پیش رو داشته باشند.

او گفت: با توجه به شرایط مساعد دما، بارش و رطوبت کافی به ویژه در نیمه غربی کشور، شرایط خوبی برای برداشت محصولات داریم.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • رویکرد امتی و جهانی رسانه ملی
  • دفاع از مردم حق و وظیفه شوراها است
  • شکست رسانه‌ای واشنگتن در اعتراضات دانشجویی
  • مهمترین چالش امروز نظام ما با دشمن جنگ ترکیبی و ‏ادراکی است
  • منع بکارگیری مشمولان غایب در واحد‌های صنعتی، معدنی و صنفی
  • دشمن به دنبال ایجاد یاس و ترس در دل ما است
  • دشمن به دنبال ایجاد یاس و ترس در دل ماست/ مدرسه جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش آموزان
  • واکنش خلجی به کنایه رسانه‌ها با عبارت «دولت کجاست؟»
  • وظیفه «هیئت»، مقابله با جنگ شناختی و عملیات روانی دشمن است
  • شرایط کشاورزان دیم کار مطلوب است