Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@00:07:57 GMT

تاکسی‌های اینترنتی همدان دوگانه سوز می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۴۷۰۰۱

تاکسی‌های اینترنتی همدان دوگانه سوز می‌شود

امین روستایی روز چهارشنبه در تشریح این خبر افزود: ثبت نام و گازسوز کردن خودروهای عمومی و وانت بار چند ماهی است که آغاز شده و همچنان ادامه دارد و در آینده نزدیک شاهد گاز سوز کردن یارانه ای خودروهای اینترنتی و آژانس های جابجایی بار و مسافر خواهیم بود.

وی افزود: آمار تعداد تاکسی‌های اینترنتی جمع آوری و استخراج شده که پیش بینی های انجام شده نشان از استقبال دارندگان این نوع خودروها دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روستایی یادآور شد: اکنون دوگانه سوز کردن رایگان خودروهای عمومی تاکسی و وانت بار در حال انجام است و تاکنون حدود ۲ هزار خودرو در منطقه همدان با استفاده از تسهیلات رایگان وزارت نفت دوگانه سوز شده اند.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان درباره ثبت نام مسافربرهای شخصی متذکر شد: تبدیل خودروهای شخصی از بنزین سوز به دوگانه سوز در این طرح به طور قطع همانند رویه تبدیل سوخت خودروهای عمومی نیست بلکه درصدی از مبلغ از منابع دولت تأمین و مابقی را دارنده خودرو تقبل خواهد کرد.

روستایی با بیان اینکه با فراهم شدن شرایط و اعلام فراخوان عمومی، ثبت نام همچون گذشته از سایت gcr.niopdc.ir انجام خواهد شد خاطرنشان کرد: تنوع پلاک‌های انتظامی و اعمال محدودیت های کرونایی، راه اندازی زیر ساخت‌های لازم را با اندکی تأخیر مواجه کرد اما خوشبختانه مجوزهای لازم برای اجرای طرح یارانه ای دوگانه سوز کردن تاکسی های اینترنتی و آژانس‌ها گرفته شده و به زودی در کشور و به تبع آن در استان کلید خواهد خورد.

در حال حاضر حدود سه هزار و ۴۵۰ تاکسی و تاکسی ون و پنج هزار راننده دارای کارت شهری در همدان فعالیت دارند.

برچسب‌ها تاکسی‌های اینترنتی همدان شرکت ملی پخش فراورده های نفتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تاکسی های اینترنتی همدان شرکت ملی پخش فراورده های نفتی تاکسی های اینترنتی همدان شرکت ملی پخش فراورده های نفتی اخبار کنکور تاکسی های اینترنتی دوگانه سوز سوز کردن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۷۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نروژ غرب را به استاندارد‌های دوگانه در مورد غزه متهم کرد

 اسپن بارت اید، وزیر امور خارجه نروژ امروز دوشنبه در دومین روز از مجمع جهانی اقتصاد که در ریاض، پایتخت عربستان سعودی برگزار شد، کشور‌های غربی را به استاندارد‌های دوگانه متهم کرد.

با شروع جنگ وحشیانه در غزه و اوکراین، وزیر امور خارجه نروژ استدلال کرد که حمایت غرب از این کشور جنگ زده اروپایی با آنچه در مورد نقض قوانین بین المللی در غزه است، تفاوت دارد.

اید گفت: «بسیاری از کشور‌های غربی در استفاده از همان زبانی که در برابر نقض قوانین بین‌المللی بشردوستانه استفاده می‌کنند، تردید داشتند، به‌عنوان مثال، زمانی که روسیه در اوکراین آنها را نقض می‌کند، ما به راحتی آن را به کار می‌بریم، اما در غزه اینگونه نبود».

نشست ویژه مجمع جهانی اقتصاد (WEF) که از روز یکشنبه آغاز شد، در بحبوحه جنگ وحشیانه جاری اسرائیل در غزه برگزار می‌شود که طی آن بیش از ۳۴۰۰۰ فلسطینی عمدتاً زن و کودک شهید شدند و ده‌ها هزار نفر مجروح، یا مفقود شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • نروژ غرب را به استاندارد‌های دوگانه در مورد غزه متهم کرد
  • کافی است انسان باشد!
  • تعرفه تاکسی‌های اینترنتی را شرکت‌ها تعیین کنند یا شورای رقابت؟
  • برخورد با یک راننده تاکسی به دلیل حمل عجیب بار + عکس
  • ماجرای بازیگرانی که مهاجرت کردند | وضعیت رفتگان اغتشاشات ؛ از تاکسی اینترنتی تا بازی تنها در حد چند دقیقه رقص!
  • حمل بار عجیب توسط یک تاکسی/ معرفی تاکسیران به هیات انضباطی
  • ورود شورای رقابت به نرخ گذاری تاکسی‌های اینترنتی به صلاح نیست
  • وعده‌های عملی نشده شهرداری و دولت درباره خودروهای برقی در حمل و نقل عمومی/ برقی شدن ناوگان به این زودی شدنی است؟ (فیلم)
  • استفاده از خودروهای برقی، دوگانه سوز و هیبریدی راهکار برون رفت از بحران ناترازی بنزین 
  • تشدید گشت کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان