Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: حدود ۲۸۱۰ تماس در حوزه کرونا با سامانه صدای مشاور بهزیستی استان کرمانشاه برقرار شده است. - اخبار استانها -

فرحناز محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با اشاره به افزایش تماس‌های شهروندان با صدای مشاور بهزیستی به شماره 1480 در ایام شیوع کرونا گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون به 27 هزار و 100 نفر از همشهریان از خدمات روانشناختی و مشاوره تلفنی رایگان ارائه شده که 2810 تماس مربوط به کرونا بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: این سامانه از ساعت 8 صبح تا 12 شب آماده ارائه مشاوره رایگان کاهش اضطراب و نگرانی از بیماری کرونا به همشهریان است.

محمدی گفت: علاوه بر موارد مذکور همشهریان می‌توانند در زمینه‌های مختلف روانشناسی، تحصیلی، خانوادگی و غیره با این سامانه تماس بگیرند.

مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگیممنوعیت برگزاری مراسم جشن تولد در مراکز بهزیستی/ تعطیلی مراکز متخلفممنوعیت حضور خانواده‌های مددجویان در" شب یلدا" در مراکز بهزیستی

وی عنوان کرد: ضدعفونی و گندزدایی مراکز تحت نظارت بهزیستی کرمانشاه با نظارت کارشناس بهداشت به منظور پیشگیری از ابتلا به کرونا به صورت مستمر ادامه دارد.

محمدی از اجرای طرح ویزیت در منزل سالمندان توسط نیروهای مرکز روزانه سالمندان مهرگان کرمانشاه با استفاده از ظرفیت گروه تخصصی پزشکی شامل پزشک، پرستار، مددکار و روانشناس که با حضور در در منزل سالمندان نیازمند که دسترسی به امکانات پزشکی ندارند با تب سنجی و اکسیژن سنجی و همچنین توزیع بسته‌های معیشتی بین سالمندان خبر داد.

انتهای پیام/832/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۸۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۲۸۰۰ مترمربع از اراضی ملی شهرستان جیرفت

به گزارش خبرنگار مهر، حامد صادقی، صبح شنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت: به همت نیروهای پاسگاه ویژه حفاظت از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان جیرفت در راستای صیانت و حراست از حقوق بیت‌المال ۲۸۰۰ متر مربع از اراضی ملی آباد بخش مرکزی که چندی پیش توسط افراد سودجو مورد تصرف قرار گرفته بود از ید سودجویان خارج شد.

وی افزود: مردم طبیعت دوست می‌توانند در تماس با شماره ۱۳۹ و ۱۵۰۴ کد امداد جنگل و مرتع اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان گزارش‌ها و اخبار خود را در زمینه آتش‌سوزی عرصه‌های منابع طبیعی، تخریب و تصرف اراضی ملی، قاچاق گیاهان دارویی، حفر چاه غیر مجاز در اراضی ملی و … اطلاع‌رسانی کنند تا از ورود خسارت‌های جبران‌ناپذیر به عرصه‌های مرتعی و جنگلی جلوگیری شود.

کد خبر 6089926

دیگر خبرها

  • درمان بی‌اختیاری ادرار در سالمندان
  • آغاز طرح غربالگري بينايي کودکان 3 تا 6 سال دراستان کرمانشاه
  • بررسی روند مناسب سازی منازل سالمندان و معلولان اشنویه
  • خدمات رایگان مشاوره ای به آحاد جامعه
  • بیش از ۳۴۰۰ مرکز مشاوره درکشور به مردم خدمات سلامت روان می دهند
  • پیش‌بینی برداشت ۲۸۰۰ jk گل محمدی در خراسان رضوی
  • برقراری ۶۴ هزار تماس با اورژانس تهران در هفته گذشته/ انجام ۴۲۴۲ تماس مزاحمت آمیز
  • رفع تصرف ۲۸۰۰ مترمربع از اراضی ملی شهرستان جیرفت
  • بهره مندی بیش از ۳۶۰ هزار نفر از خدمات روانشناختی و مشاوره بهزیستی مازندران
  • انجام ۶ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته