Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی فرخی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان قزوین گفت: تقریبا ۵۱۰فقره وام اشتغالزایی در حوزه محرومیت‌زدایی ارائه شده که در سطح کشور بی‌نظیر است؛ هر وام ۵۰میلیون تومان و مجموعا ۲۵میلیارد تومان میزان اعتبار بوده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی فرخی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین با اشاره به اقدامات ستاداجرایی امام خمینی(ره) در استان قزوین اظهار کرد: مرحله چهارم پویش «احسان و همدلی» در سراسر کشور اجرا می‌شود که سهم استان قزوین در این مرحله، توزیع ۱۶ هزار بسته معیشتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

و

وی با بیان اینکه مرحله چهارم پویش احسان و همدلی از چند روز گذشته همزمان با سراسر کشور در استان قزوین آغاز شده است، افزود: براساس آمایش، سعی می‌کنیم مناطق حاشیه شهر، آسیب‌پذیر و محروم در حوزه کرونا را پوشش دهیم.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) استان قزوین با اشاره به اینکه توزیع بسته‌ها از یک ماه گذشته آغاز شد، بیان کرد: تلاش می‌کنیم نسبت متعادل و عادلانه بین تمام جامعه هدف استان قزوین در شهرستان‌ها و روستاها را مدیریت کنیم.

تحقق بیمه برکت برای روستاییان قزوین

وی ادامه داد: همچنین در اقدامات بعدی تحقق بیمه برکت را برای تمام روستاهای استان قزوین در حوزه حوادث غیرمترقبه درنظر داریم که با انعقاد تفاهم‌نامه‌ای با استانداری، ۳۵درصد هزینه‌های بیمه به بیمه‌گر عودت داده می‌شود.

این مقام مسئول اضافه کرد: ساخت خانه محرومان و آب‌رسانی به مناطق کم برخوردار با همکاری سایر نهادها از جمله اقدامات صورت گرفته در حوزه محرومیت‌زدایی در سال‌جاری است.

وی یادآور شد: تقریبا ۵۱۰ فقره تسهیلات اشتغال‌زایی در حوزه محرومیت‌زدایی در مناطق مختلف استان قزوین اعطا شده که در سطح کشور بی‌نظیر است؛ هر وام به مبلغ ۵۰میلیون تومان و در مجموع ۲۵میلیارد تومان میزان اعتبار است.

فرخی با اشاره به اینکه بانک پارسیان همکاری خوبی با بنیاد برکت دارد، یادآور شد: یک همت جهادی توسط این بانک به عنوان بانک عامل صورت گرفت و در مدت پنج ماه و بدون حضور ارباب رجوع و مردم، اعتباری برای مناطق محروم طارم، کوهین و الموت جذب و پرداخت شد.

کاشت حلزون به همت ستاد اجرایی فرمان امام(ره)

وی تصریح کرد: در حوزه کمک به تسریع ازدواج تعدادی جهیزیه به جامعه هدف اهداء و پرونده‌هایی نیز در حوزه نازایی تشکیل شده است؛ ستاد اجرایی فرمان امام(ره) به عنوان متولی درمان ناباروری در کشور بوده که ۳۸ پرونده را در استان قزوین به بنیاد برکت معرفی شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان قزوین تصریح کرد: با توجه به اینکه ستاد اجرایی امام به عنوان متولی کاشت حلزون گوش در کشور بوده، اقداماتی نیز در این خصوص صورت می‌گیرد.

وی مطرح کرد: سایتی به منظور جلوگیری از تصدی‌گری و احتکار برخی از اقلام مورد نیاز مردم در زمان کرونا راه‌اندازی شده است که ماسک شرکتی با استاندارد بالا در آن توزیع می‌شود.

کاین مقام مسئول در پایان اذعان کرد: توزیع برنج و سایر اقلام به خانوارها با قیمت تمام شده نیز در این سایت درنظرگرفته شده و دستگاه‌های مختلف در استان قزوین همکاری مناسبی با بنیاد برکت دارند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: ستاد اجرایی فرمان امام ره استان قزوین بنیاد برکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۴۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدایت نقدینگی به‌سمت صنایع پایین‌دست نفت، اشتغال‌زایی و سودآوری به‌ همراه دارد

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: هدایت نقدینگی به‌سمت تولید صنایع پایین‌دست نفت افزون بر بی‌نیازکردن کشور، اشتغال ایجاد می‌کند و برای مردم نیز سودآوری به‌ همراه خواهد داشت.

پرویز محمدنژاد با بیان اینکه تعامل بانک‌ها با صنعت نفت، همکاری برد - برد تلقی می‌شود، به خبرنگار شانا گفت: ایجاد و تقویت سازوکارهای حضور نظام بانکی در صنعت نفت، افزون بر پرکردن خلأ کمبود منابع مالی برای اجرای طرح‌های توسعه‌ای صنعت نفت، موجب کارآمدی و سودآوری پایدار و اقتصادی نظام بانکی کشور می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه باید سرمایه‌های سرگردان در حوزه‌های مسکن، خودرو و... را به سوی صنعت به‌ویژه صنعت نفت سوق داد، افزود: هدایت منابع بانک‌ها به سمت پیشران و لوکوموتیو اقتصاد ایران بدون تردید به سامان‌دهی و نقش‌آفرینی مثبت بانک‌ها در نظام اقتصادی کشور منجر می‌شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: حضور سودآور و منطقی بانک‌ها در صنعت نفت و گاز، زمینه‌ساز تقویت توانمندی بانک‌ها برای حضور پایدار در این صنعت و سودآوری پایدار برای بانک‌ها می‌شود. این شرایط نه‌تنها به تقویت نظام بانکی و رضایت سهام‌داران آن‌ها منجر می‌شود، بلکه اقتصاد ملی به‌ویژه بازار سرمایه را در مسیر رشد و رونق قرار می‌دهد.

محمدنژاد اظهار کرد: هدایت نقدینگی به‌سمت تولید صنایع پایین‌دستی نفت افزون بر بی‌نیازکردن کشور، اشتغال ایجاد می‌کند و برای مردم نیز سودآوری به‌ همراه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • تشکیل کمیته تخصصی «سبز و آبی» در راستای اهمیت امنیت غذایی در کشور
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • توزیع ۲۰۰۰ پزشک عمومی در کشور
  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • هدایت نقدینگی به‌سمت صنایع پایین‌دست نفت، اشتغال‌زایی و سودآوری به‌ همراه دارد
  • مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید
  • معرفی و انتصاب مجری و نماینده بنیاد علوی در استان کهگیلویه وبویراحمد
  • سفر رییس جمهور به پاکستان و سریلانکا با برکت بود
  • اعطای تسهیلات 4 میلیاردی به کارفرمایان در ازای به کارگیری معلولان + جزییات
  • اعطای تسهیلات 40 میلیاردی به کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان + جزییات