Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهدی رضازاده رئیس اداره تعاون روستایی گناباد گفت: خرید زعفران بوسیله مرکز خرید حمایتی زعفران گناباد به عنوان یکی از ۱۰ جایگاه خرید خراسان رضوی تا پایان آذرماه ادامه می‌یابد و پیش بینی می‌شود در این مدت حدود یک تن زعفران از کشاورزان شهرستانهای گناباد و بجستان خریداری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: زعفران پوشال مرغوب هر کیلویی ۱۱۰ میلیون ریال و زعفران نگین هر کیلویی ۱۳۰ میلیون ریال از زعفران کاران شهرستانهای گناباد و بجستان واقع در جنوب خراسان رضوی خریداری می‌شود.

رئیس اداره تعاون روستایی گناباد ادامه داد: ۳۰ درصد مبالغ خرید زعفران بعد از تایید آزمایشگاه و ۷۰ درصد بقیه بعد از سه ماه به کشاورزان پرداخت می‌شود.

رضازاده با اشاره به این که پارسال مرکز خرید حمایتی در گناباد یک تن زعفران از زعفران کاران خریداری کرد بیان کرد: با وجود کاهش ۳۰ درصدی برداشت زعفران در این منطقه پیش‌بینی می‌شود تا پایان فصل خرید به همان میزان زعفران سال گذشته بوسیله این مرکز خریداری شود.   او تصریح کرد: کشاورزان، امسال شیوه‌های خشک کردن و جمع آوری زعفران و روش‌های پاک کردن را بهتر رعایت می‌کنند و این مساله موجب شده است زعفران، کمتر برگشت داده شود و بیشتر زعفران عرضه شده در حد استاندارد است که در جبران کاهش زعفران برداشتی موثر بوده است.   انتهای پیام// ف.ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: زعفران کاران تعاون روستایی کشاورزان استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۹۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه برخی گندم کاران کرمانی از تاخیر در پرداخت پول گندم

  به گزارش  سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، از ۱۰ فروردین تا کنون حدود یک میلیون و ۳۵۰ هزار تن گندم خریداری شده است.   قیمت خرید تضمینی گندم امسال  ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان است.   تاخیر در پرداخت وجه خرید گندم از کشاورزان در کرمان موجب گلایه مندی برخی گندم کاران شده است.

متن شهروند خبرنگار:

شهروندی از شهرستان رودبار جنوب در استان کرمان : چرا با گذشت یک ماه از زمان برداشت گندم دولت پول کشاورزان راپرداخت نمی‌کند.

دیگر خبرها

  • گلایه برخی گندم کاران کرمانی از تاخیر در پرداخت پول گندم
  • بیش از ۱.۳ میلیون تن گندم خریداری شد، اما ریالی پرداخت نشد
  • بیش از ۱.۳ میلیون تن گندم خریداری شد اما ریالی پرداخت نشد
  • خرید گندم از کشاورزان
  • احداث ترمینال بار هوایی در دستور کار در فرودگاه گناباد قرار گرفت
  • خسارت کشاورزان خوزستانی در کمترین زمان پرداخت می‌شود
  • ٧ طلا، سهم دختران وزنه‌بردار کرمان در چهار وزن نخست مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور
  • آمادگی حداکثری برای محافظت از گندم‌های خریداری شده در کشور
  • فرودگاه گناباد، پیشران توسعه و رونق در جنوب خراسان رضوی
  • ٧ طلا، سهم دختران وزنه‌بردار کرمانی در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور