Web Analytics Made Easy - Statcounter

خسرو کیانی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: اگر بارش‌ها فرو کش کند، پیش‌بینی می‌شود که عملیات پاکسازی منطقه تا اوایل هفته آینده به اتمام برسد.

وی ادامه داد: نفوذ نفت در مناطق سخت‌گذر و کوهستانی، روند پاکسازی را سخت کرده است اما نیروهای استانی و شرکت لوله و مخابرات نفت ایران با جدیت مشغول عملیات هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کیانی تصریح کرد: نیروهای بخشداری، مدیریت بحران، فرمانداری و شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران در منطقه حاضرند و با ارائه راهکارهایی درصدد جلوگیری از گسترش نفت به دیگر مناطق هستند.

سرپرست اداره‌کل مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری، از جمع‌آوری خسارت‌های وارده بر منطقه بزودی خبر داد و گفت: از سوی نماینده مردم اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی، پیشنهاد شده است تا مدیریت بحران کشور بخشی از خسارت‌ها را جبران کند که پیگیری این موضوع هستیم.

به گزارش ایرنا، طبق پیش بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری بارش‌ها تا روز جمعه در این استان ادامه دارد.

نشت نفت در منطقه سرخون شهرستان میانکوه در ۲ دهه گذشته برای چهارمین بار در روز یکشنبه (۲۳ آذر) بر اثر شکستگی خط لوله نفت مارون به اصفهان در منطقه تلمبه‌خانه روستای گندمکار شهرستان اردل رخ داد.

این حادثه منجر به ورود نفت به رودخانه سرخون و اراضی اطراف آن شده است که در پی آن برخی مناطق نیز به سبب پخش گاز ناشی از نفت رها شده، دچار آتش‌سوزی شد که با تلاش نیروهای امدادی و آتش‌نشانی یک روز پس از این حادثه به طور کامل مهار شد.

قرار گرفتن چهارمحال و بختیاری در مسیر خط انتقال نفت مارون به اصفهان، سال‌هاست که مردم منطقه میانکوه به ویژه شهر سرخون وروستاهای اطراف آن را با مشکلاتی روبرو کرده است.

بخش میانکوه از بخش‌های شهرستان اردل است که تا شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری ۱۵۰ کیلومتر و تا اردل مرکز شهرستان ۸۰ کیلومتر فاصله دارد.

برچسب‌ها آلودگی نفتی چهارمحال وبختیاری اردل سرخون پروندهٔ خبری شکستگی خط لوله سرخون و تکرار آلودگی نفتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آلودگی نفتی چهارمحال وبختیاری اردل سرخون آلودگی نفتی چهارمحال وبختیاری اردل سرخون اخبار کنکور چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۹۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در لردگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: امسال در سطح شهرستان لردگان تعهد ایجاد یک هزار و ۵۰۷ فرصت شغلی جدید در سه بخش خدمات، صنعت و کشاورزی وجود دارد.

دیگر خبرها

  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری
  • بهره برداری از پایگاه اورژانس ۱۱۵ در اردل
  • پاکسازی منطقه حفاظت شده تنگ صیاد در چهارمحال و بختیاری
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • هجوم ملخ ها به مزارع روستای لندی منطقه میانکوه
  • عملیات احداث زیرگذر سرخون آغاز شد
  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد
  • کمبود سرانه فضای آموزشی چهارمحال و بختیاری
  • ایجاد هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در لردگان