Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@00:19:53 GMT

یادداشت| آقای «امجد» آن آدم سابق نیست

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۶۰۱۶۱

یادداشت| آقای «امجد» آن آدم سابق نیست

خبرگزاری فارس-کرمانشاه-مهدی معنوی: آقای «امجد» را بیشتر از همه، کرمانشاهیان میشناسند، چون ایشان اصالتا ریشه در این خطه دارند و سالهایی را که در میان این مردم بودند همراه خاطرات خوبی است.

زمانی را که نماینده ولی فقیه در سپاه کرمانشاه بودند یا زمانی که کاندیدای مجلس شدند و یا بعدا کاندیداتوری محمد پسر پر حاشیه‌اش را تقریبا همه به یاد دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین اینها باعث شده که نشود به راحتی درباره شخصیت آقای امجد اظهار نظر کرد؛ بله او از آن آدم بزرگ‌های است که آدم بزرگ می‌کنندمریدان و شاگردانی دارند و عده‌ای دین خود را از او گرفته‌اند.

بله آقای امجد آدم بزرگی بودند، نمی‌شود سال‌ها تلمذ او را در محضر علامه نادیده گرفت یا ارتباطش را با بهجت العارفین و آقای بهاء الدینی تکذیب کرد برای همین هم برای انتقاد بر عملکردش هرگز نمی‌شود زبان به دشنام باز کرد و از دایره ادب خارج شد.

اما چرایی مسایٔلی را که او به آن مبتلا شد و به روزی افتاد که اکنون می‌بینید که در زیر پرچم کشوری نامسلمان رهبر مسلمانان جهان را مورد اتهام قرار میدهد و تخریب می‌کند یا از یک جاسوسی حمایت می‌کند 
که بواسطه اقدامات او صدها خون ریخته شده است؛ همه دلایلش را با ذکر یک روایت و یک آیه قرآن برایتان خلاصه می‌کنیم و شما حدیث مفصل بخوانید ازین حدیث مجمل.

قَالَ علی (علیه السلام): «مَا زَالَ الزُّبَیْرُ رَجُلًا مِنَّا أَهْلَ الْبَیْتِ، حَتَّى نَشَأَ ابْنُهُ الْمَشْیُٔومُ -عَبْدُ اللَّه-»

امام (علیه السلام) فرمود: زبیر همواره از ما اهل بیت (و از یاران خاص ما) بود تا آن که فرزند شومش عبدالله نشو و نما کرد (و پدر را گمراه ساخت)-نهج البلاغه حکمت ۴۵۳

اینکه اهل بیت درباره زبیر اینگونه کلمه «منا» بکار برده اند، چیزی مهمی است که فقط درباره سلمان سابقه داشته است، چون کلام اهل بیت (ع) حساب شده و دقیق است، کسی که تا این مرحله رسیده است با یک فرزند شوم از دایره اسلام خارج می‌شود.

آری اینجاست که بیشتر میشود فهمید «المال و البنون فتنه» یعنی چه،گاهی حب دنیا در پست و مقام تبلور پیدا می‌کند و گاهی در حب فرزند؛ اینجاست که باید برای فتنه‌ای که دامن گیر آقای امجد شده است گریه کرد؛ کسی که شاید بیشتر از بقیه علما مورد عنایت و لطف رهبری بود؛ حالا چه غیر منصفانه به او می‌تازد. 

خدا رحمت کند آیت الله ممدوحی را، بعد از فتنه ۸۸ دیگر هیچگاه آقای امجد را نپذیرفتند، فقط یکبار ایشان سر زده برای عیادت رفته بودند منزل آقای ممدوحی، من که‌ درباره آن ملاقات پرسیدم، حاج آقا در یک جمله گفتند: «که من با امجدی بزرگ شدم، اینکه من دیدم آن آدم سابق نیست!»

انتهای پیام/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: یادداشت کرمانشاه نماینده ولی فقیه سیسی آیت الله نجومی خبرگزاری فارس مهدی معنوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۰۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) چرا صفحه اینستاگرام همسر سابق مهدی قایدی بسته شد؟

پیج ستاره معصومی همسر سابق مهدی قایدی به دلیل انتشار محتوای مجرمانه توسط مقام قضایی بسته شد.

منبع: چندثانیه

دیگر خبرها

  • رئیس پلیس آگاهی تهران: مردم از قانونشکنی‌ها فیلم بگیرند
  • پلیس آگاهی: مردم از قانونشکنی‌ها فیلم بگیرند
  • تقاضای پلیس از مردم: از قانونشکنی‌ها فیلم بگیرند
  • هزینه فایده سفر رئیس جمهور به پاکستان
  • عضو سابق تیم ملی جودو ایران درگذشت
  • احمدی نژاد می‌گفت مشکل ما خود رهبری است!
  • ۸ یادداشت تفاهم همکاری بین ایران و بورکینافاسو امضا شد
  • واکنش تند همسر سابق مهدی قایدی به شایعات
  • (ویدیو) ژنرال سابق اسرائیلی: فکر نمی‌کردیم ایران با موشک‌هایش به ما حمله کند
  • (عکس) چرا صفحه اینستاگرام همسر سابق مهدی قایدی بسته شد؟