Web Analytics Made Easy - Statcounter

علاء امیریان نژاد روز پنجشنبه با بیان این خبر به رسانه‌ها افزود: برای اجرای ۱۰۰ کیلومتر باقی مانده شبکه فاضلاب بندرعباس نیز یکهزار و ۴۰۰ میلیارد ریال مورد نیاز است.
وی همچنین از اجرای ۴۰ کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب در مناطق شرق و غرب بندرعباس از نیمه دوم امسال با هزینه ۲۰۶ میلیارد ریال خبر داد.
معاون بهره برداری وتوسعه فاضلاب شرکت آب وفاضلاب هرمزگان اظهارداشت: باتوجه به ضررورت اصلاح و بازسازی شبکه‌های فرسوده فاضلاب، درحال حاضر ۳۸ کیلومتر شبکه فرسوده درشهر بندرعباس شناسایی شده که اصلاح آن نیازمند ۵۳۰ میلیارد ریال اعتبار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امیریان نژاد ادامه داد: همچنین امسال اصلاح و بازسازی شبکه جمع آوری فاضلاب محلات شرق بندرعباس را به طول ۶ کیلومتر دردست اجرا داریم که اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این طرح بیش از ۸۶ میلیارد ریال است.
وی با بیان اینکه آب و فاضلاب هرمزگان انجام طرح‌های آسفالت و ترمیم نوار حفاری مناطق شرق و غرب بندرعباس به مساحت ۴۰ هزار مترمربع را در دست اجرا دارد، گفت: باوجود اینکه براساس قراردادها ترمیم نوارحفاری برعهده شهرداری است، آبفا با هدف تسهیل عبور و مرور اقدام به ترمیم نوار حفاری می‌کند.
وی تصریح کرد: این اقدام باتوجه به شرایط اقتصادی کشور هزینه های بالایی به آبفا تحمیل می‌کند به طوری که برای ترمیم ۴۰ هزار مترمربع نوار حفاری مناطق یادشده اعتباری بالغ بر ۶۸ میلیارد ریال مورد نیاز است.
وی همچنین با اشاره به پرهزینه بودن اجرای طرح‌های فاضلاب و چالش‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا و تاثیر آن‌ها بر اجرای طرح‌های فاضلاب، یادآورشد؛ با وجود مشکلات موجود، آبفا تمام توان خود را برای تکمیل و ادامه طرح‌های فاضلاب استان بویژه شهر بندرعباس به کار گرفته است.

پیشرفت ۲۵ درصدی تصفیه خانه فاضلاب شهرک پیامبر اعظم(ص)
معاون بهره برداری وتوسعه فاضلاب آب وفاضلاب هرمزگان در ادامه از پیشرفت ۲۵.۵۵ درصدی تصفیه خانه فاضلاب شهرک پیامبر اعظم(ص) بندرعباس به عنوان یکی از مطالبات مهم مردم در حوزه بهداشت وسلامت خبر داد و گفت: این تصفیه خانه با ظرفیت هشت هزار مترمکعب در شبانه روز و خط انتقالی به طول یکهزار و ۵۰۰ متر در حال اجراست.
وی افزود: تاکنون ۸۴۰ متر از خط انتقال این طرح با اعتباری بیش از پنج میلیارد ریال اجرا و ۶۶۰ متر آن نیز باقی مانده است.
به گفته امیریان نژاد؛ مجموع اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این طرح ۵۰۰ میلیارد ریال است.
این مسوول، با بیان اینکه مرحله نخست تصفیه خانه شهرک پیامبر اعظم برای جمعیتی برابر ۴۶ هزار  ۵۰۰ نفر پیش بینی شده، افزود: پساب حاصل از این تصفیه خانه جهت تامین آب فضای سبز شهرک پیامبر اعظم مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

برچسب‌ها افتتاح طرح آب و فاضلاب اقتصادی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان هرمزگان بندرعباس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: افتتاح طرح آب و فاضلاب اقتصادی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان هرمزگان بندرعباس افتتاح طرح آب و فاضلاب اقتصادی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان هرمزگان بندرعباس اخبار کنکور شهرک پیامبر اعظم فاضلاب هرمزگان میلیارد ریال تصفیه خانه مورد نیاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۱۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و جمع آوری ۱۸ قلم دارو و واکسن تاریخ گذشته در شهرستان بیرجند


 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان بیرجند گفت: در بازرسی‌های مستمر و سرزده کارشناسان واحد دارو و درمان شبکه دامپزشکی شهرستان بیرجند از مراکز درمانی، مراکز پخش دارو و همچنین داروخانه‌های سطح شهرستان، ۱۸ قلم دارو و واکسن تاریخ گذشته به ارزش یک میلیارد و صد میلیون ریال کشف و جمع آوری شد.

 عبداله حمزه ئی با اشاره به اینکه مصرف داروی تاریخ گذشته و فاسد باعث عدم پاسخ مناسب به درمان خواهد شد و احتمال بروز عوارض جانبی و حتی تلفات را نیز در دام در پی خواهد داشت به تمام مرغداران و دامداران شهرستان توصیه کرد: انواع دارو‌های دامپزشکی، واکسن، سموم، مواد ضدعفونی کننده و مواد بیولوژیک را صرفاً با تجویز دامپزشک و از داروخانه‌های مجاز دامپزشکی تهیه کنند و از مصرف خودسرانه دارو جداً خودداری شود، همچنین در زمان خرید و مصرف دارو به تاریخ تولید و انقضای آنها نیز توجه ویژه داشته باشند.

دیگر خبرها

  • ۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است
  • پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال با عدم تامین اعتبار روبرو است
  • ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است
  • کشف ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در بندرعباس
  • جمع آوری افزون بر ۲ هزار سرویس نخاله از سطح شهر خرمشهر
  • اجرای ۹ طرح آبرسانی در شهرستان خرمدره
  • لایروبی ۱۴۰ کیلومتر از کانال شبکه آبیاری و زهکشی مغان
  • کشف و جمع آوری ۱۸ قلم دارو و واکسن تاریخ گذشته در شهرستان بیرجند
  • افزوده شدن ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب فارس
  • قطعه پنج باند دوم مسیر خاش به زاهدان در حال اجرا است