Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری رویترز می‎گوید خانوار‌های با درآمد کمتر در آمریکا سریعتر از دیگران در حال از دست دادن پس انداز خود هستند.

خبرگزاری میزان - خانوار‌های آمریکایی در طول همه گیری ویروس کرونا همواره سعی کرده اند تا پس اندازی مالی برای خود فراهم کنند اما بر اساس یک مطالعه منتشر شده، خانوار‌های کم درآمد با سرعت بیشتری نسبت به خانواده‌های پردرآمد پس انداز خود را از دست می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش رویترز، بر اساس گزارشی که توسط موسسه «جی پی مورگان چیس» منتشر شد، تا پایان ماه اکتبر، خانواده های متوسط و کم درآمد در آمریکا ۶۴ درصد از پول نقد اضافی را که امسال جمع کرده بودند، در مقایسه با سال گذشته هزینه کردند و فقط حدود ۲۳۶ دلار پول نقد اضافی برای آنها باقی ماند.

در مقابل، خانوار‌های با درآمد بالاتر تنها ۳۸ درصد از پس انداز نقدی خود را در سال جاری از دست دادند و ۸۱۰ دلار پس انداز متوسط داشته اند.

محققان در این گزارش می‎گویند «اگر این روند ادامه یابد، ما انتظار داریم که خانواده‌های کم درآمد زودتر از همتایان پردرآمد خود پس انداز‌های خود را تمام کنند.»

بیشتر بخوانید: سندرز: میلیون‌ها آمریکایی توانایی تامین غذای فرزندانشان را ندارند شوک کرونا به اقتصاد آمریکا

این روز‌ها خانواده‌های با درآمد متوسط و کم در آمریکا، به طور بی سابقه‌ای با بی ثباتی‌های مالی روبرو هستند.

بر اساس گزارش‎ها، میانگین پس انداز خانوار‌های آمریکایی از انتهای بهار سال جاری میلادی تاکنون روند نزولی را طی کرده است.

محققان می‎گویند این خانوار‌ها به احتمال زیاد در پایان سال هنگامی که مقرری بیکاری برای میلیون‌ها کارگر حاضر در برنامه‌های بیکاری که منقضی می‌شود، افت قابل توجهی در درآمد و هزینه‌ها را تجربه کنند.

این مطالعه نشان می‎دهد که برخی مصرف کنندگان آمریکایی که پیشتر مزایای بیکاری را از دست داده بودند ۱۲ درصد از هزینه‌های خود برای کالا‌های غیر با دوام را کاهش داده اند و کسانی که در تا ماه جولای از مزایای بیکاری بهره مند می‌شدند، پس از انقضا مزایای بیکاری، هزینه‌های خود را در طول تابستان ۱۴ درصد کاهش داده اند.


انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا دونالد ترامپ

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آمریکا آمریکا دونالد ترامپ خانوار ها پس انداز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۲۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت بیش از ۶۰۰ دانشجو آمریکایی معترض به نسل‌کشی در غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آکسیوس، بنا به گزارش های رسانه ای نزدیک به ۶۰۰ دانشجو ظرف یک هفته گذشته در تحصن های ضد جنایت های رژیم صهیونیستی در غزه در سراسر آمریکا بازداشت شده اند.

اعتراضات حامیان فلسطین در دست کم ۱۵ دانشگاه در سراسر آمریکا برگزار شده است. در روزهای اخیر، شمار زیادی از دانشگاه در آمریکا شاهد تظاهرات ضدصهیونیستی بوده‌است.

دانشجویان آمریکایی از دانشگاه‌ها خواسته‌اند تا از سرمایه‌گذاری دارایی‌های دانشگاه‌های بزرگ در شرکت‌های اسلحه‌سازی و یا سایر صنایع حامی جنگ رژیم صهیونیستی در غزه خودداری کنند و به این ترتیب مانع از «نسل کشی» شوند.

آنها همچنین خواستار برقراری آتش‌بس در جنگ رژیم صهیونیستی در نوار غزه هستند.

کد خبر 6090269

دیگر خبرها

  • پای نفت برای صعود قیمت بسته می‌شود
  • صفر تا صد آرایشگری مردانه را در کمترین زمان ممکن یاد بگیرید /درآمد و مزیت
  • بازداشت ۶۰۰ دانشجو آمریکایی معترض به نسل‌کشی در غزه
  • بازداشت بیش از ۶۰۰ دانشجو آمریکایی معترض به نسل‌کشی در غزه
  • آموزش اتوماسیون صنعتی به صورتی تخصصی و عملی
  • شبکه تلویزیونی آمریکایی درباره چین به بلینکن خط داد!
  • دانشجویان فرانسوی ورودی دانشگاه «سیانس پو» پاریس را مسدود کردند+ عکس
  • دانشجویان فرانسوی ورودی دانشگاه «سیانس پو» پاریس را مسدود کردند
  • دانشجویان فرانسوی ورودی دانشگاه علوم سیاسی (سیانس پو) پاریس را مسدود کردند
  • آمادگی کره شمالی برای آزمایش یک سامانه موشک‌انداز جدید