Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید شادکام روز شنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: امسال سه دستگاه ناوگان حمل زباله با ۹۰۰ میلیون ریال اعتبار و یک دستگاه جاروی مکانیزه و یک دستگاه نمکپاش با ۷۰۰ میلیون ریال نوسازی و اورهال شده است.  

وی با بیان اینکه ۸۰ درصد از ناوگان خدمات شهری شهرداری بجنورد نیاز به تعمیرات اساسی و نوسازی دارد، افزود: تا پایان امسال تعدادی ماشین جدول شوی و حمل زباله نیز نوسازی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شادکام گفت: با توجه به اینکه بخش زیادی از ناوگان خدمات شهری شهرداری بجنورد نیاز به تعمیر اساسی دارد، باید ناوگان جدید خریداری شود اما این امر نیازمند اعتبار بسیار زیادی است که از توان شهرداری خارج است.

وی اظهار داشت: بر این اساس نوسازی و اورهال ناوگان خدمات شهری در بجنورد در دستور کار است و به مروز تمام ماشین آلات، ادوات و تجهیزات حوزه خدمات شهری زیر پوشش قرار می گیرد.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری بجنورد خاطرنشان کرد: اکنون ۱۳ دستگاه خودرو مکانیزه حمل زباله و ۲۷ دستگاه خودرو مکانیزه در بخش رفت و روب و خدمات شهری بجنورد فعال است.

شهر بجنورد مرکز خراسان شمالی ۲۱۰ هزار نفر جمعیت دارد.  

برچسب‌ها بجنورد دفع زباله خراسان شمالی شهرداری بجنورد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد دفع زباله خراسان شمالی شهرداری بجنورد بجنورد دفع زباله خراسان شمالی شهرداری بجنورد اخبار کنکور ناوگان خدمات شهری شهرداری بجنورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۸۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزودن ۲ فروند بالگرد به ناوگان هوایی همدان

در نخستین ساعات برگزاری ششمین نمایشگاه ایران اکسپو در راستای مذاکرات سرمایه‌گذاری صورت گرفته با اعلام موافقت مدیر‌عامل شرکت هلیکوپتر ایران مقرر شد بزودی دو فروند بالگرد هوایی به استان همدان اضافه شود. - اخبار استانها -

به گزارش تسنیم از همدان به نقل از روابط‌ عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان، در راستای مذاکرات دو سویه بین معاون اقتصادی استاندار همدان و مدیر‌عامل شرکت هلیکوپتر ایران مقرر شد دو فروند بالگرد به منظور آموزش خلبانی و تقویت خدمات رسانی امداد بیمارستانی به استان همدان اضافه شود.

گفتنی است در حال حاضر یک فروند بالگرد هوا نیوز در بیمارستان استان همدان به منظور انجام خدمات درمانی فعال است.

استان همدان از لحاظ سرعت پاسخگویی به حوادث و سوانح از شاخص‌های خوبی برخوردار است، ولی برای افزایش کمی و کیفی خدمات امدادونجات افزوده شدن این دو فروند می‌تواند به نوسازی ناوگان هوایی امدادی و آموزشی استان کمک شایانی کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تاکید وزیر راه و شهرسازی به توسعه ناوگان هوایی ایران
  • تدابیر لازم نسبت به بارندگی‌های پایان هفته در شیراز
  • تشکیل شورای راهبردی مدیریت شهری شیراز با چند حوزه خدمات‌رسان
  • از آغاز عملیات احداث خط ۱۱ تا نوسازی ۱۴۵۷ تاکسی
  • افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی احترام به شهروندان است
  • آمادگی ایران برای تعمیر هواپیما و صدور خدمات مهندسی به کوبا
  • افزودن ۲ فروند بالگرد به ناوگان هوایی همدان
  • اضافه شدن ۵۰۰ دستگاه آمبولانس به ناوگان اورژانس کشور
  • ۱۲ درصد زباله شهروندان قمی در روز جمع‌آوری می‌شود
  • گلایه امام جمعه یاسوج از فرسودگی ناوگان حمل و نقل شهری