Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ائتلاف فتح عراق با اشاره به اینکه ملت عراق جنایت ترور سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس توسط آمریکا را فراموش نخواهند کرد، تاکید کرد که ضعف‌ دولت ‌عراق و نبود امکانات دلیل سکوت در برابر این جنایت است.

به گزارش ایسنا، مختار الموسوی، نماینده ائتلاف فتح عراق در گفت وگو با پایگاه خبری المعلومه تاکید کرد: دولت آمریکا بعد از ترور سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس وارد یک تنگنا شد زیرا ترامپ تمام قوانین و عرف بین المللی را نقض کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: نباید نسبت به تروریسم آمریکایی و هدف قرار دادن عراق و ترور فرماندهان پیروزی بی تفاوت بود اما متاسفانه ضعف امکانات دلیل سکوت در برابر این جنایت است و اگر همین اتفاق در روسیه و یا کشور دیگری رخ می داد پاسخ کاملا متفاوت بود.

الموسوی خاطرنشان کرد: دولت عراق ضعیف است و اگر از قدرت برخوردار بود به جنایت آمریکا در ترور فرماندهان پیروزی پاسخ می داد.

این نماینده عراقی تاکید کرد: ملت عراق جنایت ترور نمادهای کشور و فرماندهان پیروزی توسط آمریکا را فراموش نخواهد کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ايران و عراق سردار سلیمانی ابومهدی المهندس آمريكا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۲۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینفلوئنسر عراقی و ستاره « تیک تاک » کشته شد

مقامات امنیتی عراق می‌گویند ام فهد، اینفلوئنسر معروف شبکه اجتماعی تیک تاک در خارج از خانه‌اش در بغداد به ضرب گلوله کشته شد.   به گزارش بی بی سی، او به خاطر انتشار ویدیو‌هایی در حال رقص با موسیقی عراقی و پوشیدن لباس‌های چسبان و تنگ در شبکه اجتماعی تیک‌تاک معروف بود و ده‌ها هزار دنبال کننده داشت.   وزارت کشور عراق هم در بیانیه‌ای تایید کرد «زنی که در شبکه‌های اجتماعی شناخته شده است، توسط ضاربان ناشناس» کشته شده است.   در این بیانیه گفته شده است که «یک تیم ویژه» برای بررسی این حادثه تشکیل شده است.   این اینفلوئنسر سال گذشته به دلیل انتشار ویدیو‌هایی که به گفته دادگاه برخلاف «عفت و اخلاق عمومی» بود به شش ماه زندان محکوم شد.   عراق سال گذشته کمیته‌ای دولتی برای نظارت بر شبکه‌های اجتماعی و بررسی محتوای توهین آمیز و مجازات مسببین آن تشکیل داد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • شکست سکوت رسانه‌های فارسی زبان در برابر اعتراضات دانشجویان آمریکا
  • انتقاد یک نماینده مجلس از سیاست های نادرست ارزی دولت/ کالاهای اساسی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • لحظه ترور «ام فهد» ستاره تیک‌تاک عراقی + ویدئو
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره « تیک تاک » کشته شد
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • (ویدئو) لحظه ترور سلبریتی مشهور عراقی
  • وزارت راه تکلیف جاده‌های ترانزیتی اردبیل را مشخص کند
  • حق معلم با مادیات ادا نمی شود
  • پیروزی تیم فوتسال افغانستان در برابر عراق