Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده ولی‌فقیه در سپاه استان کرمان گفت: شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا قدر و ارزش کار پرستاران را برای همگان مشخص کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان ، حجت‌الاسلام علی عربپور ظهر امروز در آیین تجلیل از پرستاران بیمارستان محمودیه با گرامیداشت میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار اظهارداشت: نامگذاری روز میلاد این بانوی بزرگ اسلام به نام روز پرستار مایه افتخار برای این قشر فداکار و ارزشمند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با زبان نمی‌توان قدردان زحمات والای برادران و خواهران پرستار بود گفت: برخی از صنوف را نمی‌توان نام شغل بر آن گذاشت که از جمله آن می‌توان به پرستاری، روحانیت، پاسداری و پزشکی و پیراپزشکی اشاره کرد چرا که اینها جزو مشاغل نیستند، رسالت هستند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه در آیات و روایات آمده که مشاغلی حوزه بهداشت و درمان همانند شغل انبیا هستند افزود: کار شما پرستاران نیز در ارتباط مستقیم با بهداشت و درمان بوده و چه بسا کار شما مشکل‌تر و زحمت شما بیشتر از بسیاری از مشاغل است.

وی با بیان اینکه پرستاری از پزشکی نیز سنگین ‌ تر و سخت‌تر است تصریح کرد: این پرستاران هستند که باید دائماً بر بالین بیماران باشند و از این رو پرستاران جایگاه ویژه و خاص و والایی در آیات و روایات و در ادیان مختلف دارند.

عربپور با بیان اینکه در روایت داریم که پرستاران وقتی وارد این رسالت مهم می‌شوند و از ابتدایی که بر بالین مریض حاضر شده تا زمانی که از آن خارج می‌شوند مورد توجه خاص ملائکه‌الله و خداوند قرار دارند گفت: اجر و ارزش کار پرستار برابر با اجر مجاهدان در میدان جنگ است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در روز پرستار گفت: حضرت آقا فرمودند که "پرستاران، رزمندگان و مجاهدان جبهه سلامت هستند."

ساعتی با پرستاران بخش کرونایی / مدافعان سلامتی که در سخت‌ترین شرایط "جانفشانی" می کنند + فیلمپرستاران کرمانی از عدم اجرای قانون "تعرفه گذاری خدمات ‌ پرستاری" گلایه دارندمراسم بزرگداشت روز پرستار در کرمان برگزار شد

وی با بیان اینکه رزمنده زمانی که امنیت کشور به خطر می‌افتد از جان و همه علایق و وابستگی‌های خود برای دفاع از کشور، اسلام، دین و ناموسش می‌گذرد ادامه داد: پرستاران امروز ما هم که در این شرایط بحرانی کرونا که خطر هر روز جان آنها را تهدید می‌کند به مانند همان رزمندگان در خط مقدم جبهه‌ها هستند و اینجا است که قدر و ارزش کار پرستاران مشخص می‌شود.

وی با بیان اینکه باید قدردان پرستاران و خانواده‌های آنها باشیم تصریح کرد: کار پرستاری کار سخت و سنگینی بوده و یکی از راه‌های قرب الهی و جزو عبادت‌های محض محسوب می‌شود و به واسطه این کار مسیر هولناک قیامت برای پرستاران آسان می‌شود.

انتهای پیام/511/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حضرت زینب س ویروس کرونا استان کرمان حضرت زینب س ویروس کرونا استان کرمان نماینده ولی فقیه در سپاه استان کرمان روز پرستار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۵۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به مناسبت روز کارگر با حضور در سه واحد تولیدی، با اهدای گل این روز را به کارگران زحمتکش تبریک گفت.

وی بیان کرد: شما افسران صنعتی و سربازان امام زمان (عج) در این عرصه هستید و برای نایب امام زمان (عج) سربازی می‌کنید.

امام جمعه قزوین اضافه کرد: کارگران از دوران مبارزات انقلاب تا دفاع مقدس و پس از آن همیشه در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی گفت: تولید کالای با کیفیت موجب جلب اعتماد مردم، ارتقای معیشت و امنیت شغلی خود و رونق اقتصادی در کشور می‌شود.

شرکت‌های سپهر الکتریک، بهمن دیزل و کاشی الوند، سه واحد تولیدی بود که امام جمعه به مناسبت روز کارگر در آنها حضور یافت و روز کارگر را تبریک گفت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • علم‌الهدی: دستاورد‌های دولت برای مردم ملموس نیست
  • تأکید نماینده ولی فقیه در لرستان بر رفع موانع تولید
  • دیدار کارکنان آموزش و پرورش استان مرکزی با نماینده ولیّ‌فقیه
  • آیت الله علم‌الهدی: بهبود معیشت مردم در دستور کار دولت باشد
  • تثبیت اقتصاد کشور و معیشت ملت در دستور کار دولت باشد
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • ارتباط مشکل مسکن با کمبود پرستار در شهر‌ها/ تعرفه ترجیحی پاسخگوی نیاز پرستاران نیست
  • تجلیل از برگزیدگان عقیدتی در سپاه بیت المقدس کردستان
  • ضرورت استحکام بخشیدن به اعتقادات و تفکرات اسلامی
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است