Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک عراقی سابق پرسپولیس گفت: چند ماه پیش برای جدایی توافق کرده بودم و به خاطر کمبود بازیکن تا فینال آسیا با پرسپولیس ماندم.

 بشار رسن در مورد جدایی از پرسپولیس گفت: چند ماه پیش توافق کردم که پس از فینال آسیا جدا شوم زیرا برای این مسابقه کمبود بازیکن داشتیم و به همین خاطر ماندم.

وی افزود: دوست داشتم با قهرمانی در آسیا از هواداران خداحافظی کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از هواداران پرسپولیس تشکر می‌کنم که همیشه حامی من بودند. امیدوارم همیشه تا سال‌های سال این تیم قهرمان شود و هر جا باشم از آنها تعریف خواهم کرد.

هافبک سابق سرخپوشان در مورد بهترین خاطره‌اش در این تیم اضافه کرد: در بازی با السد و النصر بهترین خاطرات من در پرسپولیس رقم خورد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا احتمال دارد، روزی به پرسپولیس بازگردد، تاکید کرد: اگر پیر نشدم چون ممکن است بگویند «پیر شدی» و من را نخواهند.

در پرسپولیس با همه دوست بودم

بشار در مورد اینکه بهترین دوستش در زمان حضور در پرسپولیس چه کسی است، اضافه کرد: من در پرسپولیس با همه دوست بودم.

هافبک عراقی سرخپوشان بدنبال شکست این تیم در فینال لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا برابر اولسان هیوندای کرده جنوبی و از دست دادن جام قهرمانی، اعلام کرد که دیگر به ایران بازنخواهد گشت./ ایرنا

بیشتر بخوانید:

خداحافظی احساسی بشار از پرسپولیسی‌ها در قطر

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۶۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضا اسدی به بازی با پرسپولیس هم نمی‌رسد

هافبک تیم فوتبال سپاهان در دیدار پیش روی تیمش مقابل پرسپولیس هم غایب خواهد بود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، رضا اسدی هافبک تیم فوتبال سپاهان بازی با پرسپولیس را هم از دست داد. این بازیکن به دلیل مصدومیت، در چند بازی اخیر تیمش به میدان نرفته و مراحل درمانی را پشت سر می‌گذارد.

مورایس: استقلال ملاثانی باعث افتخار جام حذفی بود

 

روند بهبود آسیب‌دیدگی رضا اسدی مثبت است، ولی او نمی‌تواند در بازی مقابل تیم سابقش نیز به میدان برود.

بر اساس این گزارش، فرشاد احمدزاده هم دیگر مصدوم سپاهان است که برای حضور در بازی با پرسپولیس وضعیت مبهمی دارد. کادر پزشکی سپاهان در تلاش برای رفع مصدومیت این بازیکن است تا به بازی روز چهارشنبه برسد.

فرشاد احمدزاده در دقایق پایانی دیدار روز گذشته مقابل استقلال ملاثانی وارد زمین شد و سپاهان را همراهی کرد اما ظاهراً بعد از مسابقه مجدداً احساس درد کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • احمد عباسی آقای گل و بهترین بازیکن شد؛ محمدی بهترین سنگربان
  • درخواست اعدام برای عاملان تعرض به پسر نوجوان
  • مارتین آنسلمی در مسیر موفقیت؛ بیلسای بعدی آرژانتین کیست؟
  • رضا اسدی به بازی با پرسپولیس هم نمی‌رسد
  • بارسلونا در آستانه جذب گیدو رودریگز از رئال بتیس
  • سرمربی تایلند: ایران مثل قبل، رقبا را آسان نمی‌برد
  • دلیل باخت شهرداری در فینال بسکتبال غرب آسیا
  • گفته بودم مراقب بازیکن لالیگایی باشید / مسئولان هم به ورزشگاه بیایند
  • شکایت ۱۵ میلیاردی علیه پورتو به خاطر طارمی
  • چرا برناردو سیلوا دیگر اولویت نقل و انتقالاتی بارسلونا نیست؟