Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، نخستین مرکز نوآوری صنعت غذا با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری، معاون نوآوری و تجاری سازی معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و شهردار تهران در محل سیلو تهران در منطقه ۱۶ افتتاح شد، قرار است این مرکز محلی برای توسعه و تجاری‌سازی ایده‌های نوآورانه این حوزه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مرکز نوآوری صنعت غذا، هشت ایده فناورانه شتابدهی می‌شود. همچنین این مرکز میزبان هفت طرح توسعه تجاری‌سازی همچون بسته‌بندی و فرآوری گوجه سیاه، نان بیسکویت چهار شیره، انواع شیرینی جات رژیمی برای بیماران خاص، اتانول برگرفته از سبوس گندم، مزارع عمودی، مکمل غذایی درختان پسته و سامانه فروش مستقیم برنج توسط کشاورزان است.

ایجاد زیرساخت اطلاعات یکپارچه زنجیره ارزش، نوشیدنی دیافان ویژه بیماران همودیالیزی، نمایشگاه مجازی صنعت غذا، تولید پنیر سین بیوتیک، تولید کوکی مخصوص دیابتی‌ها، تولید حامل‌های لیپیدی نانوساختار حاوی اسانس‌های اکالیپتوس، آویشن، سرخارگل و چای کوهی، دستیابی به فرمولاسیون ترکیبی فایتوبیوتیک انکپسوله شده و پروبیوتیک و تهیه شربت بار بدون استفاده از هیچ گونه ماده شیمیایی غلظت دهنده آنها طرح‌هایی است که در این مرکز شتابدهی می‌شود.

نصب تابلو خیابان شجریان در منطقه ۲ تهران

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با اشاره به مصوبه فروردین ۹۸ شورای شهر مبنی بر ثبت اسم خیابانی در منطقه ۲ تهران به نام استاد محمدرضا شجریان و وقفه‌هایی که در ابلاغ این مصوبه صورت گرفت، گفت: با توجه به پیگیری‌های مکرر رئیس و اعضای شورا و کمیسیون فرهنگی، این مصوبه در آستانه شب یلدا به مرحله اجرا رسید و تابلوی آن نصب شد.

استاد شجریان برجسته‌ترین هنرمند عرصه آواز و موسیقی سنتی ایران که از وی با عنوان «خسرو آواز ایران» یاد می‌شود پس از تحمل دوره طولانی بیماری ۱۷مهر ماه امسال در سن ۸۰ سالگی در بیمارستان جم تهران درگذشت.

بازگشایی پل باقرشهر در جنوب تهران

شهردار منطقه ۱۹ تهران با اشاره به پیشرفت ۸۲ درصدی پروژه احداث فاز دو پروژه تقاطع غیرهمسطح باقرشهر(محدوده تقاطع بلوار علامه عسگری با جاده قدیم قم) گفت: برای تسریع در اجرا و تکمیل این پروژه طرح بازگشایی رمپ چپ‌گرد در مسیر جنوب به شمال بزرگراه علامه عسگری اجرا شد، برای ادامه عملیات عمرانی پروژه، یک مسیر انحرافی نیز به سمت باقر شهر ایجاد شده است.

جمع‌آوری واحدهای آلاینده در غرب تهران

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اسلامشهر اعلام کرد: دو واحد آبکاری غیرمجاز و آلاینده در شهرک گلدسته و چهاردانگه این شهرستان به علت نداشتن مجوز قانونی فعالیت و رهاسازی پساب صنعتی آلوده به فلزات سنگین به محیط و ایجاد آلایندگی حاد زیست محیطی آب و خاک و به خطر انداختن سلامت ساکنان منطقه پس از صدور اخطاریه‌های زیست محیطی به دلیل رعایت نکردن الزامات اعلامی تعطیل و جمع‌آوری شدند.

کشف ۱۰۰ میلیاردی لوازم یدکی احتکار شده در تهران

فرماندهی انتظامی نیز خبرهای دیگری داشت؛ رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف ۶۶۴ هزار قطعه لوازم یدکی خودرو و لوازم صنعتی قاچاق به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال در انباری در جنوب پایتخت خبر داد و گفت: در این رابطه مالک انبار دستگیر و در همان بازجوئی اولیه به جرم ارتکابی اعتراف کرد.

دستگیری قمه‌کش بهارستان

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به شناسایی و دستگیری عامل قمه‌کشی و شرارت در گلستان شهرستان بهارستان گفت: متهم دارای سوابق متعددی از قبیل سرقت به عنف، آدم ربایی، شرب خمر، درگیری، اخلال در نظم عمومی بوده است، این شرور در تحقیقات اولیه به اقدامات مجرمانه خود اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

دستگیری کلاهبردار ۲ میلیارد تومانی با جعل سند در تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از دستگیری مردی کلاهبردار که با جعل سند قطعه زمینی مربوط به ستاد اجرایی فرمان امام را فروخته بود، خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کلاهبرداری شده را ۲ میلیارد تومان اعلام کرده‌اند، متهم در بازجوئی های اولیه  به جرم ارتکابی معترف و کارآگاهان با تکمیل پرونده متهم را به مرجع قضائی معرفی کردند.

دستگیری کلاهبرداری با وعده سوددهی بالای طلای آب‌شده

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ اعلام کرد: عامل کلاهبرداری با ترفند کسب سود بالا با خرید و فروش طلای آب شده در شبکه‌های اجتماعی با ارزش بیش از یک میلیارد ریال در یکی از محله‌های شرق استان تهران شناسایی و دستگیر شد.

کشف یک کیلوگرم هروئین جاسازی شده در پراید

رئیس کلانتری ۱۶۹ مشیریه اعلام کرد: ماموران این کلانتری یک دستگاه خودرو سواری پراید حامل مواد مخدر را با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی در یکی از خیابان‌های فرعی مشیریه شناسایی و متوقف کردند، در این رابطه راننده و سرنشین خودرو دستگیر شد، در بازرسی از داخل خودرو، یک کیلوگرم هروئین کشف شد.

سفر فرمانده ناجا به ورامین

فرمانده نیروی انتظامی در سفر یک روزه به شهرستان ورامین، با حضور در بیت امام جمعه و نماینده ولی فقیه در ورامین با وی دیدار و گفت وگو کرد و گزارشی از عملکرد ناجا در شرق استان تهران ارائه کرد، همچنین وی ضمن شرکت در جلسه مشترک با استاندار تهران، از روند احداث ستاد فرماندهی انتظامی شرق بازدید کرد. ستاد فرماندهی انتظامی شرق استان تهران در ورامین مستقر است، این فرماندهی تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین، قرچک، پیشوا، پاکدشت، پردیس، دماوند و فیروزکوه را برعهده دارد. 

آغاز یلدای همدلی با مشارکت بسیج شهرداری تهران

طرح یلدای همدلی با مشارکت سازمان بسیج شهرداری و ارگان های دیگر شهری در راستای تهیه و توزیع ۲هزار و ۵۰۰ سبد حمایتی در ۳۳ نقطه پایتخت و۱۱۰ جهیزیه به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) با حضور فرمانده بسیج، مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران و جمعی دیگر از مسئولان در مجموعه یادگارامام‌(ره) برگزار شد، با همکاری پرسنل شهرداری ۹سری جهیزیه و یک سری سیسمونی تحویل نوعروسان قرار خواهد گرفت.

توزیع بسته‌های یلدایی بین خانواده‌های نیازمند شمال شرق تهران

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۴ تهران از برپایی پویش یلدای کریمانه خبر داد و گفت: با مشارکت مرکز خیریه پرتو محبا حدود ۱۵۰ بسته حمایتی به مناسبت شب یلدا به خانواده‌های تحت پوشش این مرکز به عنوان «یلدای کریمانه» با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اهدا شد، توزیع سبدهای یلدایی در بین مددجویان مددسرای مبین علی از دیگر اقدامات در شب یلداست.

اجرای طرح سفره مهربانی در امامزاده روح الله الحسنی(ع) تهران

طرح «سفره مهربانی» به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و شب یلدا به همت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران و خیرین در امامزاده روح الله الحسنی (ع) در میدان امام خمینی (ره) تهران اجرا و نسبت به کمک نقدی و تامین بسته‌های معیشتی به کارگران فصلی زیر پوشش آستان این امامزاده واجب التعظیم، انجام شد.

تجلیل از کادر درمان در منطقه ۶ تهران

آیین تجلیل از کادر درمان در روز پرستار و همزمان با ولادت حضرت زینب (س) با حضور شهردار منطقه ۶ تهران در کلینیک شهر سالم و بیمارستان فیروزگر برگزار شد، همچنین وی ۲۹آذر با همراهی رئیس بهداری نزاجا با حضور در جمع پرستاران و کادر درمان بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی هاجر (۵۰۳ ارتش تهران)، از خدمات کادر درمان قدردانی کرد.

دیدار شهردار با پرستاران کلینیک شهرداری منطقه ۵

شهردار منطقه ۵ به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار با حضور در کلینیک شهرداری منطقه ۵، از پرستاران و کادردرمانی قدردانی کرد و گفت: کادر درمان و به ویژه پرستاران، در جدال با بیماری کرونا، در کانون خطر و بحران از هم نوع خود مراقبت می‌کنند و این از خودگذشتی و ایثار ارزشمند و شایسته قدردانی است.

تجلیل از درمانگاه شهر سالم منطقه۱۳

آیین تجلیل از کادر درمان و پرستاران درمانگاه شهر سالم منطقه۱۳ به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار با حضور شهردار منطقه۱۳ تهران، رئیس مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران و مدیرعامل شرکت شهر سالم برگزار شد.

تجلیل از پرستاران شاغل در بنیاد شهید شهرستان‌های استان تهران

آیین تجلیل از پرستاران شاغل در بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران در سالروز ولادت باسعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار با تقدیر از ۱۱ پرستار شاغل با حضور مدیرکل و جمعی از معاونان و روسای ستادی در سالن شهدای ترور برگزار شد.

قدردانی خادمان حرم عبدالعظیم (ع) از پرستاران بیمارستان روانپزشکی رازی

جمعی از خادمان آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) با حضور در بیمارستان روانپزشکی رازی به همراه پرچم متبرک گنبد منور این حرم مطهر، ضمن عرض تبریک سالروز ولادت عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری(س) و بزرگداشت روز پرستار و آرزوی سلامتی و صحت برای بیماران آن مرکز درمانی، با اهدای هدایای متبرک این آستان نورانی از ایشان تجلیل کردند.

تجلیل از پرستاران در شهریار

آئین تجلیل از پرستاران و کادر درمان شهرستان شهریار به مناسبت ولادت حضرت زینب(ع) و روز پرستار با حضور فرماندار، امام جمعه اندیشه، مدیر شبکه بهداشت و درمان و سایر مسئولان در بیمارستان‌های امام سجاد(ع)، بیمارستان تامین اجتماعی، بیمارستان نور و بیمارستان میلاد برگزار شد، در این آئین مسئولان ضمن حضور کوتاه در بیمارستان‌های شهرستان، از تعدادی از پرستاران و کادر درمانی به نیابت از ۸۰۰ پرستار شاغل در شهرستان شهریار تجلیل کردند.

تجلیل از پرستاران و کادر درمان شهرقدس

فرماندار شهرقدس به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار به همراه معاونین، مسئول حراست و بخشدار مرکزی با حضور در بیمارستان ۱۲ بهمن از پرستاران و کادر درمانی تجلیل کرد.

همچنین به این مناسبت جمعی از مسئولان، علما و روحانیون شهرستان با حضور در خانه‌های بهداشت از خدمات و زحمات کارکنان و کادر بهداشت و درمان به‌ خصوص در شرایط کرونایی تجلیل و قدردانی کردند.

تجلیل از پرستاران بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا (س) رباط کریم

فرماندار رباط کریم به همراه رییس اداره صمت به مناسبت روز پرستار از بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا (س) بازدید کرد، وی در این بازدید ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س)، پیام‌آور قیام خونین کربلا و حماسه عاشورای حسینی (ع)، اسوه صبر و بردباری و روز پرستار را به پرستاران گرانقدر و مدافع سلامت این شهرستان که این روزها در خط مقدم نبرد با ویروس کرونا با تعهد و تلاشی ایثارگرانه در راستای بهبود حال بیماران مبتلا به کووید-۱۹ تلاش می‌کنند، تبریک گفت.

تجلیل مسئولان شهرستان پردیس از کادر درمان

فرماندار شهرستان پردیس، شهردار بومهن، رئیس و اعضای شورای اسلامی این شهر، رئیس اداره جهاد کشاورزی و نماینده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان در کنار رئیس و معاونان شبکه بهداشت و درمان به مناسبت میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار از مرکز خدمات جامع سلامت ولیعصر(عج) شهر بومهن بازدید کرده و ضمن گفتگو با کادر درمان و تاکید بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی، با اهدای لوح تقدیر، یک شاخه گل و هدایایی از زحمات این قشر تجلیل کردند.

تجلیل از پرستاران پاکدشت

آئین تجلیل از پرستاران شاغل در بیمارستان شهدا و زعیم پاکدشت به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار با حضور سرپرست فرمانداری پاکدشت و رئیس بیمارستان شهدای پاکدشت با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد.

تجلیل از خانواده «شهیددکتر حبیب‌الله پیروی» شهید مدافع سلامت

آیین تجلیل از خانواده «شهیددکتر حبیب‌الله پیروی» شهید مدافع سلامت در ویژه‌برنامه «مهرآئین» فرهنگسرای سرو با حضور معاون شهرداری ناحیه یک منطقه ۲، رئیس اداره اجتماعی شهرداری ناحیه یک منطقه ۲، امام جماعت فرهنگسرای سرو، معاون آفرینش و اجرا منطقه ۶ در منزل این شهید برگزار شد، دکتر حبیب الله پیروی، جراح عمومی و رئیس اسبق دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه شهید بهشتی و از پزشکان متخصصی بود که در دفاع مقدس در جبهه‌های جنگ برای درمان رزمندگان حضور یافت و ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ در حین خدمت‌رسانی به دلیل ابتلا به کرونا به شهادت رسید.

تجلیل از خانواده شهید سلامت «رامین عزیزی‌فر»

برنامه «یار همراه بیمار»، آیین تجلیل از خانواده شهید سلامت «رامین عزیزی‌فر» به مناسبت میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار، با حضور مسئولان فرهنگسرای اخلاق در منزل این خانواده شهید برگزار شد، شهید «عزیزی فر» که به عنوان پرستار در بیمارستان بهارلویی خدمت می‌کرد، در اردیبهشت ماه ۷۳ در تهران متولد شد و هشتم اسفند۹۸ بر اثر ابتلای به ویروس کرونا به شهادت رسیده است.

همچنین به مناسبت میلاد باسعادت حضرت زینب کبری(س) ‌و روز پرستار و قدردانی از خدمات کادر درمان به خصوص پرستاران در مبارزه با کرونا، فتوکلیپ «جان‌های شیفته»، ویدئوکلیپ «اسوه صبر» و سرود «مهر پرستار» منتشر شد.

برگزاری آیین معارفه فرماندار شهرستان فیروزکوه

آیین معارفه «ابوالقاسم مهری» فرماندار جدید شهرستان فیروزکوه با حضور معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران، نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه و جمعی از مسئولان در محل فرمانداری این شهرستان برگزار و از زحمات «مهدی یوسفی جمارانی» تقدیر شد.

برگزاری مجازی شب یلدا به در مراکز فرهنگی تهران

به مناسبت شب یلدا و با توجه به محدودیت‌های کرونایی مراکز فرهنگی هنری استان تهران برنامه‌های فرهنگی و نمایشگاه‌های مجازی را به صورت مجازی برای گرامی‌داشت این شب برگزار کردند که برگزاری ویژه‌ برنامه مجازی «یلدا و آواهای جشن خورشید» و «شب چراغ» از جمله آنهاست. در آخرین روز از ماه پائیز، مراسمی به صورت مجازی در روستای تاریخی خاوه ورامین برپا شد.

برچسب‌ها شهرداری تهران استان تهران پلیس تهران بزرگ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری تهران استان تهران پلیس تهران بزرگ شهرداری تهران استان تهران پلیس تهران بزرگ اخبار کنکور مناسبت میلاد حضرت زینب مناسبت ولادت حضرت زینب پرستاران و کادر درمان روز پرستار با حضور تجلیل از پرستاران تجلیل از خانواده حضرت زینب کبری شهرداری تهران آیین تجلیل کادر درمان شهردار منطقه استان تهران حضرت زینب س تهران بزرگ شب یلدا برگزار شد شهر سالم منطقه ۲

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۱۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش تجلیل و تکریم شوراهای اسلامی شهرستان قشم

همایش تجلیل و تکریم شوراهای اسلامی شهرستان قشم با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسئولان شهرستان قشم برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3076923 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • رفع تنش آبی مهمترین مطالبه مردم کهگیلویه از دولت
  • وحدت مسلمین از مهمترین رهاوردهای اجتماعی حج است
  • در شورای سیاست‌گذاری کنگره ۱۲ هزار شهید استان تهران چه گذشت؟
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد
  • همایش تجلیل و تکریم شوراهای اسلامی شهرستان قشم
  • تجلیل از کارگران نمونه شهرستان خلیل آباد
  • ارتباط مشکل مسکن با کمبود پرستار در شهر‌ها/ تعرفه ترجیحی پاسخگوی نیاز پرستاران نیست
  • مهمترین چالش امروز نظام ما با دشمن جنگ ترکیبی و ‏ادراکی است
  • اعتراض نمایندگان تهران به وحیدی درباره تغییرات ری